<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 19. oktober 2008 #26 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg også syns det er en fin alder å få barn på nå, men vet at familie og venner mener et er for tidlig. Derfor jeg ikke sier det til noe. Har i tillegg en eldre søster som ikke har fått barn enda så vet at familien mener at ho burde være først ute. I tillegg så går jo både jeg og sambo på skole, men det burde egentlig ikke være noe problem. Er flere i klassen min som er gravide og de har bare tenkt til å ta et friår før de fullfører utdannelsen. Er litt kjekt å bli gravid i studietiden også for da får man lånet i stipend istede. ;p
MaMia♡ Skrevet 20. oktober 2008 #27 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg slenger meg med her:) Jeg er født i 85, sambo i 81. Vi har vært sammen siden des 06 og jeg slutta på pilla i slutten av juli. Fikk mensen etter 5 dager, så tok det 33 dager til neste og nå venter jeg fortsatt på neste.. Hadde ikm 1.okt, men har ingen spire og ingen tegn til TR..*frustrerende* Bor i Buskerud, og min sambo har et barn fra før:) begge jobber og har utdannelse, og vi har kjøpt hus, så alt ligger i grunn til rette for noen småtroll i hus..
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #28 Skrevet 20. oktober 2008 _lille85_2pp : Hehehe mannen våknet han...og jada vi hadde sex...men tror ikke eggløsningen var i går likevel...mener å ha lest et sted at man får positiv EL test rett før egget slippes...hadde positiv test i går morgen og kveld og i morges...men vi gjorde i alle fall vår del av jobben i går:) Jeg bor i Drammen jeg...Du da? hva slags skole går du på? hva skal du bli?
gravidmednummer2 Skrevet 20. oktober 2008 #29 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg føler også at alt ligger til rette for oss nå. Vi har vært gift i to år, eid hus i et år og begge har "voksen-jobber". Tror våre familier begynner å bli utålmodige. Min familie gleder seg ihvertfall veldig til å bli besteforeldre/onkler for de har ingen babyer i hus fra før av. Svigerfamilien min har to småtroll de forguder, men de også gleder seg til det blir flere! Begge familiene kommer med hint hele tiden. vi vil ikke si det, slik at de blir EKSTRA glade når de får vite at det er spire i magen! Gleder meg til å fortelle det:) Hadde først plan om å fortelle det på julaften, men spira vil jo ikke sitte så da blir det utsatt en mnd. Håper jeg kan fortelle det om ikke alt for lenge ihvertfall!!
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 20. oktober 2008 #30 Skrevet 20. oktober 2008 ønsker*baby*i*magen: Får satse på at dere traff el og at det nå vil bli en spire ut av det. ;P Jeg går på lærerhøgskole. Har tenkt til å bli førskolelærer. Er nesten tortur å være i praksis i barnehager når man har så lyst på en liten en selv! Men nå er jo hvertfall prosessen i gang. ;p Babyklar85: Merker at det er litt forskjell på oss 85- modeller. ;p Dere mangler jo nesten bare en liten baby. ;p hehe.. Hyggelig å høre at dere har det så bra da! Får virkelig håpe at det ikke er lenge til du kan fortelle familien at de skal bli besteforeldre og onkel. Det blir stas. Jeg regner med at våre familier også vil glede seg over nyheten når de bare lar den synke litt. ;p Hvem klarer vel å motstå tanken på en bitte lietn uskyldig baby??
jeanette21 Skrevet 24. oktober 2008 #31 Skrevet 24. oktober 2008 hei lille85 Æ e 85 modell.kårr e du i fra? vi e i 1pp...å håpe d klaffe snart.har ikm 3 nov....håpe håpe;)
gravidmednummer2 Skrevet 26. oktober 2008 #32 Skrevet 26. oktober 2008 Ja, det er jo klart at vi er i forskjellige faser i livet selv om vi er like gamle. For oss er det jo naturlig fordi vi var veldig unge når vi giftet oss, og jeg kom kjapt i gang med utdannelsen og dermed tidlig ferdig. Men man må jo absolutt ikke "ha alt på stell" for å få baby!! Det er jo mange som får baby når de feks er studenter, er jo ikke noe galt med det. Lånekassa har jo gode ordninger! Tipper deres familier også blir veldig glade etterhvert jeg! Men det er jo klart at det er en stor nyhet, slik at noen kan trenge tid til å la den senke inn... Vi får bare håpe at det klaffer for oss nå så fort som mulig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå