Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen rundt om i landet som er 85-modeller her? jeg og sambo (87-mod) er på 2pp nå og førstegangs :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 85- modell, sambo 84. Jeg kuttet ut p- pillen desember -07, men har vel ikke prøvd skikkelig siden juni ca... Veeeldig ustabil syklus:( Men vi får det nok til.. Må være positiv:)

Lykke til med prøvingen!

Skrevet

Hei! :)

Jeg er også 85-modell. Sambo er 86. Jeg sluttet med p-pillene i begynnelsen av september, så har ikke prøvd så lenge.. men virker som en evighet alledere. ;p

Skrevet

Hei! Akkurat samme som deg "håper på 09 baby <3 "

Jeg er 85 modell og sambo 87:) Førstegangs her og:)

Skrevet

Så ble det lagret litt fort her:P

Slutta på p - pillene i mars, for å være klar når det passet:) Men begynte ikke prøvingen ordentlig før i september nå.. Har ikm om en uke :S Åssen ligger dere andre ann? :)

Skrevet

Jeg har ikke IKM før i uke 45, så jeg har ikke hatt el denne måneden enda..

Er så spent på hvor lang tid det vil ta før spiren sitter etter å ha sluttet på p-pillene. Leser så mye forskjellig her inne! Håper egentlig at det går litt fort, mens min kjære tror det kommer til å ta flere måneder. :/

Er bare å krysse fingrene! :)

Skrevet

Jeg har IKM på mandag, så skal ta en CB i morgen.. har bursdag på lørdag så satser på fin bursdagsgave :-). spent på om jeg får sove i natt! hvor kommer folk fra?

Skrevet

hei! 85 modell her også. inn i 11 pp i dag. tenk at det skulle ta på lang tid da...... er litt deprimert i dag, men det må vel være lov......

Skrevet

Håper på 09baby<3: så spennende at du skal teste nå! Får håpe det blir positivt svar. :)

Malla85: Uff, trist at det ikke gikk denne pp'n heller. det er lov å være litt deprimert da, men så er det bare å løfte haken og prøve videre. :)

Det er ikke så veldig offisielt at vi prøver enda, så kan ikke si helt spesifikk hvor jeg er fra (selvom jeg tro det er liten sannsynlighet for at noen jeg kjenner finner det ut her inne;P), men jeg er fra Østfold hvertfall. :)

Skrevet

testen i dag var negativ, men jeg er positiv.. testet tross alt, alt for tidlig! :P så vi får se! Håper bare ikke jeg har bomma på IKM uke, for har hatt litt forskjellige perioder de tre mnd jeg har gått uten pilla.. men jeg vil ikke begynne med EL-testing heller, for da blir det så innmari nøye når man skal ha sex.. tror det er bedre for sambo at vi ikke tenker over det..

Skrevet

Det var dumt med negativ test, men du får teste igjen over helgen da og håpe at svaret endrer seg..

Jeg tester heller ikke el.. Venter med det til det har gått lenger tid i såfall.. Hvis jeg ikke er gravid om et halvt år så kommer jeg nok til å kjøpe tester, men håper jeg slipper det. ;p

Skrevet

Nei samboeren min var IKKE fornøyd med at jeg testet og det var jeg som sa når vi skulla ha sex heile tiden. Så har ikke gjort det denne perioden.. Ville nå trudd det var annerledes hehe når han fikk så mye sex han ville nærmest: P

Er fra det glade sørland forresten:)

Skrevet

Også 85-modell :)

Prøver på nr to.

Stresser ikke så veldig mye, for regner med det vil ta litt tid.

Tok Laaaang tid sist så...

Skrevet

Hvor lang tid tok det sist ybab_nr2? ?

Var visst ikke så mange 85-modeller som prøver her..

Skrevet

Er ved bedre mot i dag!!!! :) det er vel ikke så rart at det er så mange 85 modeller her vel... vi begynner jo å bli litt opp i åra nu ;)

Hvor lenge har dere vært i lag med typen før dere bynte å prøve?

Vi har staks vært i lag i 3 år, prøvd siden desember 07

Skrevet

Så gamle syns jeg nå ikke at vi er da.. ikke for det.. Hvis vi blir gravide snart så er vi faktisk 24 år når babyen blir født (de fleste 85- modellene hvertfall). Jeg har alltid sagt at jeg vil ha min første baby før jeg er 25, så greit å starte nå.. Selvom jeg ikke er ferdig med utdannelsen min enda.. går andre året på er bachelorgrad..

Min kjære og jeg har vært sammen siden våren 2007. Er ikke så lenge, men merker allikevel at jeg har funnet den rette..

Hvor lenge har du vært sammen med din kjære Malla85?

Skrevet

vi ble sammen 15. desember i 2005. så vi har vært i lag en stund lengre en dere. vi bestemte oss for ikke å byne å prøve før han var ferdig med utdanninga si og jobbet en stund. jeg var da allerede ferdi med min - ihvertfall foreløpig....

Så hvor i landet bor du lille85?

Skrevet

Vi hadde egentlig tenkt til å vente til vi var ferdig utdannet vi også. og det kan jo faktisk være at vi er det når vi får barn. Ser jo at det er flere her inne som bruker ganske lang tid på å bli gravide.

Som jeg har skrevet lenger oppe så er jeg litt smånervøs for at noen skal lese her og finne ut hvem jeg er. ;p Men jeg er fra Østfold og bor ikke så langt unna.

Enn du da?

Skrevet

jeg er også 85 modell og sambo er 82 modell.

vi har prøvd siden mars men veit ikke hvilken pp jeg er i på grunn av ustabilde sykuser.

jeg ikm i disse dager tror jeg for jeg er på dag 40 men skal ikke teste før til neste helg tror jeg.tør ikke å teste før:-)

Skrevet

Hei hei jenter...

Jeg er også født i 85 og min kjære i 81 :) har prøvd på vår første i 1,5 år nå...hadde sa i januar da...og har faktisk testet positivt på EL-test i dag..men mannen min ligger og sover anda (etter at vi var på et skikkelig party i natt...) håper ikke alkohol ødelegger de små svømmerne hans...

Hvordan er arbidssituasjonen deres da?? Jeg jobber men mangler litt på utdanning da....

Skrevet

Får håpe mannen din våkner snart og at svømmerene hans ikke er i bakrus også! ;p

Jeg går på skole, så har bare en ekstrajobb ved siden av studiene..

Hvor bor så du ønsker*baby*i*magen?

Skrevet

Hei! Jeg slenger meg på her! 85 modell, gubben er 82. Vi har prøvd aktivt siden slutten av mai/beg juni. Og nå begynner jeg å bli lei av negative tester!!! Vil ha spire!!

Skrevet

Jeg er forresten fra telemark, men bor på det glade sørland. Er ingen som vet at vi prøver heller! Er jo spennende da:)

Jeg var ferdig utdannet i vår, og har begynt å jobbe fullt nå.

Skrevet

vi har vært sammen i to år..føler vi er i den perfekte alder jeg :) er andre året på bachelor graden min jeg også, gubben finner aldri ut hva han vil så vi fant ut at det ikke skulle stoppe oss :P for da kan det hende han blir evig student, og vi evig barnløse :P er noen venninner av meg + søs som vet at vi prøver.. jeg bare klarer ikke og ikke si noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...