Gå til innhold

Hva er den ultimate julefilmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Miracle on 34th street (Så kom juleposten) Supersøt film! Og selvfølgelig Tre nøtter til Askepott. Dessuten er det ofte fine filmer på Hallmark rundt jul, også får jeg julestemning av Dickens-serier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har "Santa Claus the movie" fra 1986 med Dudley Moore, som min favoritt julefilm. Har den på DVD som jeg bestilte fra USA. Den har vært favoritten siden jeg så den på kino når jeg gikk i tredje klasse på barneskolen. Må ha vær en vanvittig opplevelse, for det er ett av mine beste barndommsminner!

Men ingen jul uten Tre nøtter til Askepott :) Den er så søt.

Skrevet

ASKEPOTT OG EVIG DIN

Skrevet

Nightmare before christmas!!!! Av Tim Burton.

Tre nøtter til Askepott, Snehvit og de syv dverger (Disney), Donald Duck og vennene hans.......herregud, jeg blir helt på gråten, gleder meg til jul i år!!!!!!!!!! Den julemorgen sangen på morgenbarnetv som gikk før...

Skrevet

reisen til julestjernen, askepott, disneys julekavalkade, alene hjemme 1,2,3, jack frost ( den er sååå fin) , og sikkert fler jeg ikke kommer på nå :) gleder meg så til jula :)

Skrevet

Charles Dicken's "a christmas carol".

Skrevet

Tre nøtter til askapott - definitivt:)

Skrevet

Jeg må se tre nøtter til askepott, reisen til julestjernen og disney filmene på julaften.

Ellers er ploarekspressen, the holiday og juletegnefilmer utrolig koselige og gir meg julestemning i adventstiden :) * Gleder seg *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...