Lillemus&mamma'n Skrevet 17. oktober 2008 #26 Skrevet 17. oktober 2008 Miracle on 34th street (Så kom juleposten) Supersøt film! Og selvfølgelig Tre nøtter til Askepott. Dessuten er det ofte fine filmer på Hallmark rundt jul, også får jeg julestemning av Dickens-serier...
snart 3 små lykketroll Skrevet 17. oktober 2008 #27 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har "Santa Claus the movie" fra 1986 med Dudley Moore, som min favoritt julefilm. Har den på DVD som jeg bestilte fra USA. Den har vært favoritten siden jeg så den på kino når jeg gikk i tredje klasse på barneskolen. Må ha vær en vanvittig opplevelse, for det er ett av mine beste barndommsminner! Men ingen jul uten Tre nøtter til Askepott Den er så søt.
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 18. oktober 2008 #30 Skrevet 18. oktober 2008 Nightmare before christmas!!!! Av Tim Burton. Tre nøtter til Askepott, Snehvit og de syv dverger (Disney), Donald Duck og vennene hans.......herregud, jeg blir helt på gråten, gleder meg til jul i år!!!!!!!!!! Den julemorgen sangen på morgenbarnetv som gikk før...
Popelko Skrevet 18. oktober 2008 #31 Skrevet 18. oktober 2008 reisen til julestjernen, askepott, disneys julekavalkade, alene hjemme 1,2,3, jack frost ( den er sååå fin) , og sikkert fler jeg ikke kommer på nå gleder meg så til jula
LilleMy med nr3 Skrevet 18. oktober 2008 #32 Skrevet 18. oktober 2008 Charles Dicken's "a christmas carol".
Mor til 3 søte små:) Skrevet 18. oktober 2008 #33 Skrevet 18. oktober 2008 Tre nøtter til askapott - definitivt:)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 21. oktober 2008 #34 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg må se tre nøtter til askepott, reisen til julestjernen og disney filmene på julaften. Ellers er ploarekspressen, the holiday og juletegnefilmer utrolig koselige og gir meg julestemning i adventstiden * Gleder seg *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå