Gå til innhold

Hva er den ultimate julefilmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må se hjemme alene filmene :)

 

askepott selvfølgelig og reisen til julestjernen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg Junibarn på vei...

 

Hjemme alene filmene og Tre nøtter til askepott gir god julestemning...

 

Og selvfølgelig Donald Duck og vennene hans ønsker god jul ;)

Skrevet

For noen år siden kjøpte jeg Askepott på dvd sånn at jeg ikke skulle gå glipp av den når jeg måtte jobbe på julaften! :)

 

Ellers er Hjemme alene-filmene og The Grinch klassiske julefilmer her i heimen!

Skrevet

jeg synes love actually er helt fantastisk!! ler så godt hver gang jeg ser den:)

Skrevet

"It's a wonderful life" av Frank Capra fra 1946! Nydeligste julefilmen ever made!!!

Skrevet

Askepott og Reisen til julestjernen er jo en selvfølge på juleaften. Men ellers er Julenissen filmene og Love Actually kjempe fin.

Skrevet

Tre nøtter til Askepott og Reisen til julestjernen er jo helt fantastiske!

De er man jo nødt til å få med seg.

 

Også koser jeg meg alltid med Tim Burton's "A Nightmare before Christmas!"

Den er så skjønn! <3

Skrevet

Askepott!

(Er ikke alltid jeg rekker å se hele, men prøver å få meg litt innimellom.)

Skrevet

grimm og gru=) og Curly Sue er jeg kjempe glad i =) ellers er det askepott og reisen til julestjernen^^

Skrevet

ASKEPOTT selvfølgelig ;))))))

 

Donald Duck og vennene hans

 

Hjemme alene

 

Tante Pose

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

Tre nøtter til askepott :)

Med grim og gru (mommys home- så søt)

Reisen til julestjernen

 

Hjelp det er juleferie må også nevnes :)

Skrevet

det blir ikke jul uten tre nøtter til askepott!

og så må en helst få med seg reisen til julestjernen også...jeg synes også love actually og polarekspressen er gode julefilmer :) grevinnen og hovmesteren må jo også med, selv om det strengt tatt er en sketsj :)

de to første hjemme alene-filmene er også greie å få med seg!

Skrevet

tre nøtter til askepott, reisen til julestjernen så må man jo ha med seg disney`s jul og en film som heter Polarekspressen :)

Skrevet

Det blir ikke skikkelig jul uten askepott nei! :) meeeeeen leeeeeksene daaaaaa.... hehehhehe

Skrevet

Askepott og de 3 nøttene :o)

 

Men nå har jeg forelsket meg i Julenissen med Tim Allen - så det blir vel gode arvtagere.............

Skrevet

tre nøtter til askepott Må sees hver jul!!!!

Skrevet

Tre nøtter til Askepott er obligatorisk på julaften (med nattisen på og dyna i sofaen).

Og en av de siste kveldene før jul tar vi en kosekveld med "A nightmare before Christmas" (foreløpig etter at småen har lagt seg, men ungene blir forhåpentligvis med på tradisjonen når de er gamle nok).

Skrevet

I jula i fjor så vi også en jeg tror heter Bad santa, som var riktig så underholdende ;-) (tror den var med Billy Bob Thornton)

Også den Tim Allen-filmen (om han pappaen som plutselig blir forandret til julenissen).

 

Skrevet

Tre nøtter til Askepott :)

 

 

Skrevet

Tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen... sitter fortsatt i pysj (hehe ;-) ) til donald og vennen har vært på skjermen... (om jeg har fri)

Skrevet

Tre nøtter til Askepott MÅ jeg ha med meg hver jul:) Jula er ikke den samme uten ;)

Også synes jeg Flåklypa er koselig! Synes den også hører med til jula :)

Skrevet

Jeg må alltid se Reisen til Julestjernen, Tre nøtter til askepott, Donald og Co, og Polarekspressen til jul:) Det er tradisjon det!! Gleder meg:)

Har også kjøpt Skomaker Andersen slik at jeg kan se èn episode hver dag frem til jul...vokser aldri fra den. hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...