anjaslilje Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg må se hjemme alene filmene askepott selvfølgelig og reisen til julestjernen
Tomaten Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Helt enig med deg Junibarn på vei... Hjemme alene filmene og Tre nøtter til askepott gir god julestemning... Og selvfølgelig Donald Duck og vennene hans ønsker god jul
ipeggy Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 For noen år siden kjøpte jeg Askepott på dvd sånn at jeg ikke skulle gå glipp av den når jeg måtte jobbe på julaften! Ellers er Hjemme alene-filmene og The Grinch klassiske julefilmer her i heimen!
tingeling87 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 jeg synes love actually er helt fantastisk!! ler så godt hver gang jeg ser den:)
YoMomma Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 "It's a wonderful life" av Frank Capra fra 1946! Nydeligste julefilmen ever made!!!
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Askepott og Reisen til julestjernen er jo en selvfølge på juleaften. Men ellers er Julenissen filmene og Love Actually kjempe fin.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Tre nøtter til Askepott og Reisen til julestjernen er jo helt fantastiske! De er man jo nødt til å få med seg. Også koser jeg meg alltid med Tim Burton's "A Nightmare before Christmas!" Den er så skjønn! <3
svanemamma Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Askepott! (Er ikke alltid jeg rekker å se hele, men prøver å få meg litt innimellom.)
*Darkspotted* Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 grimm og gru=) og Curly Sue er jeg kjempe glad i =) ellers er det askepott og reisen til julestjernen^^
♥ DAME Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 ASKEPOTT selvfølgelig ))))) Donald Duck og vennene hans Hjemme alene Tante Pose
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 Tre nøtter til askepott Med grim og gru (mommys home- så søt) Reisen til julestjernen Hjelp det er juleferie må også nevnes
mamarama og lille banan Skrevet 16. oktober 2008 #14 Skrevet 16. oktober 2008 det blir ikke jul uten tre nøtter til askepott! og så må en helst få med seg reisen til julestjernen også...jeg synes også love actually og polarekspressen er gode julefilmer grevinnen og hovmesteren må jo også med, selv om det strengt tatt er en sketsj de to første hjemme alene-filmene er også greie å få med seg!
mamman til pia, eli og mari Skrevet 16. oktober 2008 #15 Skrevet 16. oktober 2008 tre nøtter til askepott, reisen til julestjernen så må man jo ha med seg disney`s jul og en film som heter Polarekspressen
2 gutter og 1 jente Skrevet 16. oktober 2008 #16 Skrevet 16. oktober 2008 Det blir ikke skikkelig jul uten askepott nei! meeeeeen leeeeeksene daaaaaa.... hehehhehe
Chiquita Bananas Skrevet 16. oktober 2008 #17 Skrevet 16. oktober 2008 Askepott og de 3 nøttene ) Men nå har jeg forelsket meg i Julenissen med Tim Allen - så det blir vel gode arvtagere.............
malla85 Skrevet 17. oktober 2008 #18 Skrevet 17. oktober 2008 tre nøtter til askepott Må sees hver jul!!!!
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #19 Skrevet 17. oktober 2008 Tre nøtter til Askepott er obligatorisk på julaften (med nattisen på og dyna i sofaen). Og en av de siste kveldene før jul tar vi en kosekveld med "A nightmare before Christmas" (foreløpig etter at småen har lagt seg, men ungene blir forhåpentligvis med på tradisjonen når de er gamle nok).
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #20 Skrevet 17. oktober 2008 I jula i fjor så vi også en jeg tror heter Bad santa, som var riktig så underholdende ;-) (tror den var med Billy Bob Thornton) Også den Tim Allen-filmen (om han pappaen som plutselig blir forandret til julenissen).
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 17. oktober 2008 #21 Skrevet 17. oktober 2008 Tre nøtter til Askepott
smilan Skrevet 17. oktober 2008 #22 Skrevet 17. oktober 2008 Tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen... sitter fortsatt i pysj (hehe ;-) ) til donald og vennen har vært på skjermen... (om jeg har fri)
Ayka 09+13+14 Skrevet 17. oktober 2008 #23 Skrevet 17. oktober 2008 Tre nøtter til Askepott MÅ jeg ha med meg hver jul:) Jula er ikke den samme uten Også synes jeg Flåklypa er koselig! Synes den også hører med til jula
JulieF*Victoria* Skrevet 17. oktober 2008 #24 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg må alltid se Reisen til Julestjernen, Tre nøtter til askepott, Donald og Co, og Polarekspressen til jul:) Det er tradisjon det!! Gleder meg:) Har også kjøpt Skomaker Andersen slik at jeg kan se èn episode hver dag frem til jul...vokser aldri fra den. hehe:)
edvina har fått en gutt Skrevet 17. oktober 2008 #25 Skrevet 17. oktober 2008 Grimm og gru selvsagt askepott, men jeg er overrasket over at ingen andre enn meg husker Santa Claus:) Fant den på DVD for noe år siden. http://www.imdb.com/media/rm308976896/tt0089961 ingen andre som husker den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå