Gå til innhold

Hva er dere utdannet som og hva jobber dere med? Sykemeldt?


@nneliten

Anbefalte innlegg

Jeg er utdannet lærer, men jobber som pedagogisk leder i barnehage. Trivdes ikke i skolen, men elsker ped.lederjobben!

 

Jeg 20 % sykemeldt, og er hjemme en dag i uken.

Venter nummer 3 og er egentlig lite plaget, annet enn at jeg er fryktelig trøtt og sliten... Har to gutter fra før, en som blir 2 i januar, og en som blir 4 i april. Får på en måte dårlig samvittighet for sykemeldingen, siden jeg ikke har noe fysisk vondt. Jeg vet jo likevel at jeg trenger det, og legen ville egentlig sykemelde meg fullt en tid... Uff...Hadde sikkert hatt godt av minst en fridag til i uken, men er som sagt veldig glad i jobben min, så skal prøve å jobbe 80 % så lenge som mulig i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber også som ped.leder og er 50% sykemeldt. Bekkenløsning! Men er dessverre blitt mer borte pga sykt barn(som har første år i barnehage og hittil har hatt en sykdomshøst...) Har nå hodepine og må være hjemme og ta det med ro. Veldig lite tilfredstillende å være på jobb så lite, føler at man er veldig lite tilstede og får gjort lite, huff og huff. Du er heldig hvis du klarer å jobbe 80 en god stund, men ikke press deg selv for hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykepleier. Jobber 100% på sykehjem og det går fremdeles fint. Er nå 15-6 gravid, og har kynnere innimellom. Har kjent ved en anledning at det har gått over i kraftige kramper med smerter. Men legen sa det ikke var farlig, bare kroppens måte å si ifra på at man måtte roe ned. Fikk tilbudet om 1 ukes sykemelding, men følte meg for frisk rett og slett. Håper jeg kan fortsette i jobben lengst mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider