Gå til innhold

hvor mange dager igjen torsdag 16okt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 dager igjen :)

Skrevet

20 dager... fødeklar i går.

gleder meg, men hun kan godt bli inne der litt til!

jeg skal på fødselsforberende kurs fredag neste uke som er betalt for, og jeg vil gjerne få med meg det!!!

Skrevet

Wow nå er det bare 59 dager igjen:-) Yohoooooo tiden flyr:-)

Skrevet

38 dager igjen..hjelp så fort det går. Kanskje på tide å pakke fødebagen snart..?!

Skrevet

19 dager igjen : )

Skrevet

-11 ! Så nå er jeg skikkelig utålmodig ;-) Føles som år og dag siden termindato...

Skrevet

Jeg har 10 dager til ul-termin!! Gleder meg veldig mye til fødselen er overstått... Leste om fødsel i går og det slo meg plutselig at Nå skal det faktisk snart skje!! Alt er klappet og klart, lillevennen må bare komme når den er klar.....

Skrevet

5 dager over termin her... Fader det er tungt å gå sånn å vente! Skal si jeg føler veldig med deg Høna08 som er 11 dager over. Det er så tungt å få dagene til å gå, og er så smekkfull av forventning for at noe skal skje. -Også er man like skuffet hver dag for at ikke noe har skjedd den dagen/natten heller.

Skrevet

8 dager igjen...våknet mange ganger i natt av murringer, stikninger og konstante kynnere, så jeg tror kanskje ikke jeg går til termin...skal til jordmor på mandag, og skal spørre om hun kan sjekke modning. spennende!!

Skrevet

14dager her Men kan godt komme snart. Har søvnløse netter,et bekken som tar livet av meg og kraftig UVI....Så veslegutt kan snart titte frem syns jeg

Skrevet

Åh forstår deg så godt Høna08!

Jeg er -10, og det føles som en evighet siden termindato!

Kjenner ingen tegn til fødsel heller, er i god form.

Skrevet

2 dager igjen til menstermin og ultermin fra st.olavs.. :o)

Men lillejenta vil ikke ned i bekkenet..hm..håper ting skjer snart. formen er tipptopp ellers, men ønsker å møte henne snart nå ja! :o)

Skrevet

49 dager igjen... Det går fremover!!

Skrevet

61 dager igjen! :)

Skrevet

-5 dager her, siden UL termin. Har mens termin i mårå, jeg håper noe snart skjer. Jeg har fått litt svangerskapsforgiftning, så dette begynner å bli kjedelig. Bare litt høyere blodtrykk og +1 på protein. Har kontakt med jordmor 2 ganger pr uke...

Kunne snart tenkt meg at lille Christian har lyst å hilse på oss snart. Fødeloftet har utgått for min del allikvel... :-(

Skrevet

jeg har bare 7 dager til termin og syns det er veldig skummelt hvor fort tiden går!

har endelig fått alt i hus så nå begynner jeg å slappe av før fødsel :) Sover mest mulig :)

Men folk har fått det for seg at de har dårlig tid før fødsel og alle vil besøke meg plutselig.Det er litt slitsomt..Er jo ikke så sprek om dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...