Gå til innhold

hvor mange dager igjen torsdag 16okt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kun 9 dager igjen her...akkuratt 39 uker idag:)

Skal til legen idag så blir spennende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

39 dager her, og kan endelig kalle meg det jeg har følt meg som leeenge.... HØYGRAVID. :)

Ellers var jeg ute og handlet på Barnas hus i går. Henta vogn og bilsete og diverse annet stæsj.

Så nåååå er det meste på plass. :)

Skrevet

Aner ikke, "din egen side" har slutta å virke og moderator og webmaster svarer ikke på mail ELLER prøver å fikse det, så jeg har mista tellinga...

(og lysten på å henge her, når ting ikke blir fikset:p)

Skrevet

7 dager igjen :-) 3 dager til menstermin..... begynner virkelig å skjønne at jeg snart har lillegutt i armene mine, men ikke helt.... hehe :-)

Skrevet

Jeg har 41 dager igjen til UL termin, MEN bare 17 dager til igangsetting.

Skrevet

39 dager hos meg også. Jepp...Høggravid....dagene går så treigt...nedtelling til termin og ikke minst permisjon. Jobber fortsatt 100% og er veldig klar for litt mindre stressende dager..:-)

Skrevet

47 dgr igjen. Den siste uken har det gått sakte igjen... Er mer sliten, trøtt og uopplagt. Plaget av kriblinger/kløe under bena kveld/natt. Tisser i et kjør. Fått vondt i ryggen og bekkenet. Vanskelig å gå i trapper hjemme og komme meg opp av sengen. Lagt på meg 4 kg siste 1,5 uke, antagelig en del vann. Kvalm. Og gruer meg til fødselen. Ikke helt topp med andre ord. Kommer sterkere tilbake med en mer positiv beskrivning om noen dager håper jeg :-)

Skrevet

2 dager på overtid her....:)

Skrevet

Termin i dag. 3 dager siden menstermin!

Skrevet

69 dager igjen!! :) Og grindsengen ble satt sammen i går...hehe.... ;) Jeg er utålmodig og klar!!

Skrevet

19 dager igjen her...

Skrevet

48 dager igjen i dag:o)) Gleder meg sånn til å hilse på gullgutten. Skal på 3d ul på mandag, så da får jeg et lite innblikk:o))

Stå på jenter!!

Skrevet

har 3 dager igjen til UL termin, 19. okt. Hadde menstermin 14. okt. slimproppen gikk kl halv 7 i mårrest, jordmor tøyde til 2 cm åpning. Sitter å venter på rier... er gravid med nr 3. Jordmor sa det var veldig tøyelig å det kunne hende jeg ikke merket riene noe hardere enn kynnere før det er på tide å trykke ut den lille:) å kynnere har jeg nok av...:) så nå går jeg bare å venter å venter, blir mer å mer utålmodig:) da jeg fødte sist gikk det to timer fra slimproppen gikk til gutten var ute, men da fikk jeg rier med en gang. Utrolig hvor forskjellig hvert sv.skap er:) Håper de blir baby iløpet av dagen:):):)

Gjest elissa2
Skrevet

27 dager igjen på meg:) og jeg synst ikke det er lenge siden jeg hadde nådd 100 dagers målet mitt........det går fort unna dette:)

Skrevet

56 dager her:-)

Skrevet

68 dager igjen her..................

Skrevet

43 dager igjen:) Ikke lenge til permsjonen starter. Gal gleder meg til å treffe gullgutten... sukk

Skrevet

-2...

To dager på overtid, føles som to uker over...

Skrevet

-1

Hadde termin i går, men snuppa har nå lagt seg på skrå og virker ikke som har tenkt å komme ut med det første :( Frustert nå altså, har ikke følt noe hast med å få henne ut så langt, men dette med skråleiet gjør meg bekymret!!! Håper hun får komt seg på plass ned i bekkenet snart, kanskje fødsel på menstermin den 18? *krysser mine hovne pølsefingre og bamsetær*

Skrevet

12 dager igjen til termin =) Skal til jm i dag, å håper på no sånn som; åj du kommer nok til å føde før;) hehe...men er vell noe alle ønsker å høre...men sjeldent får høre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...