Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 for 1 time siden. Jeg aner ikke hvor han er. Ba han gå ut og lufte seg litt fordi han var full, og nektet å indrømme det. Han gikk ut i t sjorte, og longs. Ingen sko eller jakke. Er 3 grader ute nå. Fant han i boden, og ba han gå ut derfra fordi jeg skulle låse den. Han var da på vei inn, noe jeg hindret han i, jeg spurte hva han hadde drukket. (var ingen tvil om at han hadde drukket)Ingenting sa han, neivel svarte jeg, da får du ikke komme inn denne veien. Tenkte han kunne gå inn hoveddøra og jeg kanskje kunne fått noe ut av han. Satt her på nett en stund og ventet, regnet med han gikk i bilen da, gikk ut og sjekket og der var han ikke. Nå aner jeg ikke hvor han er. Han har vært borte i 1 time ca. Jeg kan jo ikke låse dørene og gå å legge meg heller.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 skjønner ikke helt hva du ville han skulle gjøre?først ut på lufte tur og så ikke inn igjen`?missforstå meg rett..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Han har sikkert ikke mobil med seg heller, men hvis han har det kan du jo bare sende ei mld med info hvor nøkkelen er, så kan han komme når han føler for det! Høres ikke ut som en koselig situasjon, spesielt ikke siden det er onsdag, hadde det enda vært helg!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Heheheeeeeeeeh? Hvorfor kunne du ikke be han gå å legge seg i stedet hvis han var så full? og hva var så galt med det forresten?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Sikker på at ahn hadde drukket? Sjangling,forvirring og snøvling kan faktisk være sykdomsbetinget. Får håpe han ikke har sovnet i en grøft eller lignende hvis han var full,men at han snart kommer hjem litt klokere enn når han dro:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Han har jo ingenting med seg, ville selvfølgelig ringt om han hadde mobilen. Ville bare han skulle gå inn hoveddøra fordi jeg vet han bare hadde laget bråk og gått rett i seng om han hadde gått inn kjellerdøra .Han var ikke dritings, jeg ville bare snakke med han. Jeg nektet han ko ikke å komme inn, bare å gå inn den døra. Nei, ikke noe koselig situasjon, er litt av problemet i vårt forhold dette med hans alkoholisme.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, vet han var full. Kjenner han så godt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Anonym 23:18 her:beklager, visste ikke at han slet med alkolisme.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke noe problem det, ville bare han skulle indrømme det for meg først.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Helt ok. Du kunne jo ikke vite det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Han har ikke for vane heller å ikke komme hjem. Har alltid kommet hjem når han har vært på fest og slikt om ikke annet har vært avtalt. Men jeg håper jo ikke han har dratt på fest nå da. Hvor da... hvem sitter å drikker på en onsdag??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 Hmmm... Han kan ikke ha gått til familie eller venner da? De hadde vel ringt, men du burde kanskje ringe å høre om han ikke dukker opp? Hvis han hadde lite klær på seg så er det jo litt skummelt hvis han har sovnet et sted. Regner med at du har sett utenfor?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #13 Skrevet 15. oktober 2008 Har du barn i huset nå? Hvis ikke kan du jo ut å lete etter han, det er jo ganske kaldt ute nå da, tynnkledd og full er jo ingen god kombinasjon. Hvis du ikke har muligheten til å dra selv kan du kanskje spørre noen andre om hjelp til å lete etter han?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #14 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor du insisterer på å diskutere med en full mann med et alkoholproblem? Når ble det en god ide å prate med dem mens de er rusa? Du hiver gubben i seng og lar han sove det av seg. Diskusjonene tar man når folk er edru og nyktre. At han nå er ute og vandrer i kulda uten skikkelig tøy må du faktisk ta din del av ansvaret for. Må si jeg synes du har håndtert denne situasjonen utrolig dårlig og lite voksent. Man må ha litt selvkontroll noen ganger å la ting ligge til det er hensiktsmessig å diskutere dem. Er du så lei av at han drikker må du faktisk ta konsekvensen av det. Du er ansvarlig for din egen lykke.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #15 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, har 2 barn som sover her hjemme. Har ingen familie eller venner i umiddelbar nærhet, 1 km til nermeste, og dit tror jeg ikke han har gått uten sko. Er litt sent å ringe noen synes jeg. Kan jo hende han dukker opp, og at det ikke er noe alvorlig. Faren til en kompis av han bor rett nedi gata, så det kan jo hende han har dratt dit, selv om han tidligere ikke har hatt noen kontakt med han. Han er godt voksen, borti 40.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #16 Skrevet 15. oktober 2008 Har ikke lest hele tråden. Forsto ikke helt opplegget. hvorfor kunne han ikke komme inn? Og hvorfor er du bekymret når det var du som sendte ham avgårde?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #17 Skrevet 15. oktober 2008 Skulle ikke diskutere med han, kun få han til å inndrømme drikking. Har jo skikkelig dårlig samvittighet nå, men at han ikke klarer å gå rundt huset, og heller velger å gå andre steder er jo ganske dumt av han. Har jo ikke lyst å ringe politiet heller, alt er jo sikkert fint med han.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #18 Skrevet 15. oktober 2008 Hvorfor er det egentlig bedre å være full på en lørdag en en ondsag? (bare undrer)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #19 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, for det var nok veldig viktig at han innrømmet drikking akkurat nå når dømmekraften hans er redusert pga rus? Og hvorfor måtte han gå rundt huset? Det virker jo helt fjernt. Du må jo finne mannen så ikke han legger seg til å sove tynnkledd ute i kulda!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #20 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg sendte han ikke avgårde, ba han bare bruke den andre døra. Ville ikke ha noe bråk nede hvor ungene sover. Er bekymret fordi han pleier ikke å stikke av på den måten. Han er også tynnkledd, uten sko, og det er 2 grader ute nå.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #21 Skrevet 15. oktober 2008 Enig med nn 2331. Nå må du faktisk ta ansvar og finne den mannen. Selv om det er seint, vil folk forstå det selv om det er sent. Hvis han er så full at du måtte kaste han hit og dit,så kan han fint klare å gå 1 km uten sko! Eller så var det bare du som overdrev og han ble sur, tok en taxi og fikk de han dro til til å betale for han. Du har faktisk et ansvar her siden du vet om tilstanden han var i da han forsvant. Men håper det ordner seg, lykke til.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #22 Skrevet 15. oktober 2008 Ville nok ikke vært oppe til nå om jeg hadde sendt han avgårde med taxi. Har ringt en kompis av han nå som skulle ringe en uteplass, selv om jeg ikke tror han er der.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #23 Skrevet 15. oktober 2008 Mente ikke at du hadde sendt han i an taxi, men at han ble sur på deg og tok en taxi til noen og de betalte siden han ikke har noe med seg?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #25 Skrevet 15. oktober 2008 Hvor skulle han ringt fra? nei, han har nok ikke tatt taxi, i allefall ikke fra vårt hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå