Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 og jeg har fortsatt 8 kg som sitter som KLISTRA!! Noen med en god mirakelkur til meg??? Jeg vil så gjerne til legen å be om mageplastikk, men tror nok jeg veier for mye enda... MÅ ned 8 kg til, men de sitter, som STØPT!
Zitro Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hvis du spiser sunt og trener bra så er det jo så enkelt som at du intar for mye kalorier i forhold til hva du forbrenner... Hva med vektklubb.no eller noe ala kaloritelling for å bli kvitt dem siste kiloene? Har selv gode erfaringer fra vektklubb.no.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg går på ketolyse, og gikk ned 23 kg fra januar-juni, men nå er det BOM stille... teller ikke kalorier her i gården
Zitro Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Men hvis du nå har stoppet opp, så er det nok på tide og endre metode da... :-) 23 kg er jo kjempebra i seg selv også da :-)
~sjiraff~ Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Så flink du har vært! Husk at kroppen din trenger en tilvenningsperiode for å venne seg til sitt nye "jeg", og det er dermed helt normalt og stå bom en stund. Selv om juni-oktober kanskje er litt lenge?!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Ja,sjiraff... det er LITT lenge.... og jeg har vært såååå flink, og gjort alt jeg skal!! Har gått ned tilsammen 53 kg, men det er de siste 8 som bare ER... de vil ikke bort!!!!!!!!! *Frustrasjon*
~sjiraff~ Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Og hvis du virkelig vil ha en mirakelkur, så er det ikke verre enn å spise 1500 kalorier om dagen ;o)
frk Nilsen Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Det står bom-stille her og :-S Har nettopp begynnt å øke treningen, så håper at det hjelper meg litt. Har ca 10kg igjen før jeg blir fornøyd.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 1500?? må jeg begynne å telle nå? Bah.... jaja ) Funker det da? Jeg gjør omtrent hva som helst for å gå ned de 8 siste, for så å jobbe for å BLI der... nå er jeg bare lei...
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 godt jeg ikke er alene frk.Nilsen... kan vi suge ut hverandres kiloer??? Jeg er lei....
~sjiraff~ Skrevet 14. oktober 2008 #11 Skrevet 14. oktober 2008 wow!! Det må jeg si! Det er jo knallbra Palmesus!! Alt på ketolyse? Huff.. jeg mangler virkelig motivasjon til mine kilo, og telle kalorier som jeg vet funker har jeg bare ikke motivasjon til (
~sjiraff~ Skrevet 14. oktober 2008 #12 Skrevet 14. oktober 2008 Det funka veldig bra på meg for 2 år siden hvertfall. gikk ned 15 kg på 4 mnd. Men nå er motivasjonen min helt borte, og jeg bare står på stedet hvil med et tonn ekstra graviditetskilo (
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2008 #13 Skrevet 14. oktober 2008 Nei, ikke alt på ketolyse.... 23 på ketolyse. Og jeg er nok muligens litt i øverste rekke av "feit-skalaen" (hva egenfølelse angår) selvom jeg blir kvitt de siste 8.. Hvor kjapt funker det da? Jeg vil ha penkjole til jul!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2008 #14 Skrevet 14. oktober 2008 Så bra!! hm, dvs at jeg kan gå ned halvparten på 2 mnd? Hvor mye trente du da? Jeg har ikke motivasjon til å TRENE... bare sånn dagligdagse greier...
Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 14. oktober 2008 #15 Skrevet 14. oktober 2008 Øk mengden styrketrening. Det var det som var nøkkelen for meg. Da blir du fastere i fisken pluss at jo mer muskler du da, jo mer forbrenner du. Selvfølgelig, muskler veier mer enn fett, men alt i alt så vil jeg tippe at du går ned.
~sjiraff~ Skrevet 14. oktober 2008 #16 Skrevet 14. oktober 2008 Trente ikke mye. Trente mest de dagene jeg visste jeg skulle gå over 1500 kalorier (altså bort på middag, drikke vin etc).
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #17 Skrevet 14. oktober 2008 Meld deg inn i VG Vektklubb, der fører du inn alt du spiser, dermed letter å holde seg under 1500 kalorier. Ikke lov å jukse, må også føre inn alle utskeielser. Da er det lettere å ikke skeie ut når man ser kaloriene fyke i været. Gått ned 1,3 uke kun på å holde meg under 1500 kalorier og å fylle slavisk inn alt jeg inntar på vektklubben. Du får jo meny du kan følge, med det orker ikke jeg. Synes bare det er lettere å spise sunt når jeg ser hva alt inneholder.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2008 #18 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, det har jeg vurdert. Men med skole, jobb og 2 unger, så har jeg ikke tid til å føre inn sånt Prøver å føre opp hva jeg spiser sånn til vanlig, men jeg får ikke mulighet nå som dagene er fulle av alt annet... men men, de blir vel borte, en gang!
Spent!!:) Skrevet 14. oktober 2008 #19 Skrevet 14. oktober 2008 eller evt easy-life! se innlegget mitt på slankedebbatten...er så fornøyd med det! merker faktisk det skjer en mental endring hos meg!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2008 #20 Skrevet 14. oktober 2008 leste det nå, å så flink du har vært!! mitt "problem" er at jeg har prøvd utallige slankemetoder, og ketolyse har absolutt vært den som har fungert optimalt! MEN, så kommer det et men... spiser jeg karbohydrater, så fungerer det omtrent som narkotika(antar jeg). Jeg MÅ ha mer, og klarer ikke slutte :(
Spent!!:) Skrevet 14. oktober 2008 #21 Skrevet 14. oktober 2008 åsså må jeg få si at fy søren å flink du har vært palmesus!!!!!!!!!! 53kg er jo helt vannvittig bra!!!
Spent!!:) Skrevet 14. oktober 2008 #22 Skrevet 14. oktober 2008 ja alle er jo forskjellige, så d som funker for meg må ikke nødvendigvis funke for deg og omvendt:) jeg aner ikke hva ketolyse er engang jeg...må sjekke litt for blir jo så nysgjerrig:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2008 #23 Skrevet 14. oktober 2008 ketolyse er kort fortalt: Masse fett og proteiner, minimum inntak av karbohydrater... og takk, det er helt utrolig, faktisk Nei, ikke sant... ikke alt som passer for alle... desverre
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. oktober 2008 #24 Skrevet 14. oktober 2008 Du har vært kjempeflink palmesus! Super duper flink! Skjønner jo at du er lei nå. Du har ikke blitt for flink da? Slik at du jukser litt her og jukser litt der? Det har nok jeg blitt, så det går sakte ned nå. Blir for mye sukkerfritt, blir for mye søtning osv. Eller kanskje kroppen din rett og slett er fornøyd. Prøv å få henvisning til bukplastikk alikevel du, og om du får så kan det jo hende du blir sikkelig motivert til å ta de 8 siste kiloene da.
Spent!!:) Skrevet 14. oktober 2008 #25 Skrevet 14. oktober 2008 men dere som går på ketolyse...hva skjer når dere begynner å spise "normalt" igjen?? altså mat med karbohydrater? Eller er det sånn at dette må vare livet ut??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå