Gå til innhold

Da takker jeg for meg:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Aleris privatsykehus i Trondheim.

 

Han har jobbet på gyn på sykehuset og på norsk senter for fosterdiagnostikk/medisin tidligere så han skal i teorien være en veldig god lege!

 

Kropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!

 

Det er så deilig å lese at det kan gå fint likevel. Jeg er selv 8 uker på vei, og gleder meg til det tipper 12. Du må ha masse lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mulig med "tvillingforklaring" ved blødning selv om man kun finner et foster. Jeg opplevde nettopp en kraftig blødning på ca 3 timers varighet i uke 11/12 (kun friskt blod - ingen "klumper") og uten smerter. Legen på legevakta fant ingen hjertelyd, og vi ble stygt redd det ikke ble noe av dette svangerskapet. Imidlertid fikk jeg komme inn på St. Olavs på en UL-sjekk dagen etterpå, og da viste det seg at det var et lite levende foster der. Gynekologens teori var at dette på et tidlig tidspunkt kan ha vært et tvillingsvangerskap, men der det ikke ble noe ut av det ene embryoet. Derfor støtte kroppen etter flere uker ut restene av dette. Det kan også være andre årsaker visstnok, men det er vanskelig å si.

Jeg skal inn på ny sjekk om ei drøy uke, og krysser fingrene for at alt står bra til. Foreløpig har jeg fremdeles ømme bryster, litt anstrengt matlyst og blir fort sliten, så jeg har et håp om at det går bra.

 

Kroppens veier er uransaklige!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...