Gå til innhold

Da takker jeg for meg:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff så trist. Orker du fortelle hva som skjedde? Har du hatt smerter av noe slag? Kom det overraskende på?

 

Jeg opplevd det samme for et par tre måneder siden, du kommer nok inn igjen om ikke lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen smerter, ingen blødning!

 

Må inn til utskapning. Det verste er å gå å vente på innkalling til det. Klarer ikke tanken på at den er inni magen, jeg vil ha den ut så jeg kan begynne på nytt.

 

Legen fant ingen forklaring! Ikke noe galt med meg så må ha vært noe med babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevde det samme for 5uker siden. Men jeg hadde både smerter og blødning. Dro på sykehuset når jeg skjønte hva som skjedde, og fikk utskrapning med en gang fordi det var så akutt. Kan ikke tenke meg hvordan det ville vært å gå med fosteret dødt i magen mens man venter på utskrapningen. Har du mulighet til å undersøke ved et annet sykehus? Er jo fritt sykehus valg! Jeg var 13+2 på vei, så jeg var hvertfall sikker på at alt gikk bra. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan finner dere ut at det er dødt om dere ikke har hatt smerter el blødninger??

nå ble jeg litt redd her merker jeg....

hvordan merket dere det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fosteret dør og kroppen ikke støter det fra seg så merker man dessverre ofte ikke det før man eventuelt tar en ultralyd! Fosteret kan være dødt i mange uker før noen eventuelt får en blødning... andre blør ikke i det hele tatt... man har heller ingen smerter ved en MA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff nå ble jeg enda mer nervøs.. som jeg skrev i innlegget under her, så har jeg ikke hatt ømme bryster eller kvalme på noen uker... og nå blør jeg litt i tilegg:( Har ikke hatt noen smerter så da har jeg hatt et stort håp om at det skal være ok, men etter å han lest dette er jeg ikke like optimist lenger...

Skal til Volvat klokken 17:20 i dag, så da håper jeg at jeg får klarhet i det da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg verden lykkeligste:-)

 

Mot alle odds lever fosteret i magen og er perfekt til å være 11 uker, det skla ikke gå ann. I følge legen på priivatklinikken var den dø for 2 uker siden og det var ikke håp, det var ingen hjerteaktivitet. Det var bare en stor svart ring med null ting inni! Fosteret var 2,6cm og ikke utviklet!

 

Legen på sykehuset var i sjokk, på bakgrunn av henvisningen skulle han sette igang en abort for å få det ut av kroppen, heldigvis ville vi ha en ultralyd for å sjekke om det var noe med meg som gjorde at det gikk galt.

 

Legen måtte gå seg en tur og tørke noen tårer før han kom inn igjen!

 

Vi er i sjokk, familie og venner er i sjokk!! MEN VELDIG LYKKELIG!!

 

Legen på privatklinikken kan vente seg en liten skrape!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig lykkelig vending!! Og for en belastning for dere å måtte gå gjennom dette. Det er skremmende at slikt går an. Tenk om de hadde startet fjerningen..... huff!

 

Masse lykke til! Skikkelig tøffing dette, ser det ut til. H*n kommer til å bli født under en lykkestjerne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utorlig bra da.

 

Bare en tanke jeg fikk, det er ikke noen mulighet for at det har vært tvillinger da? Slik at førstelegen så den døde, og at sykehuslegen så den levende, men ingen av dem tenkte på å se etter en til?

 

Ei jeg kjenner, skulle egentlig ha hatt trillinger, men den ene døde så hun fikk tvillinger. Legen hennes sa det var kjempe flaks at den ene ikke dro de to andre med seg.

Legen hun hadde når hun var på UL for å skjekke blødningene tok seg tid til å se om det var flere der inne, å etter litt letning fant han et par til.

For han var av den mening at det er veldig lett å overse fostre, så han så altid nøye etter om det var flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke tvillinger, var til UL i uke 7 etter en liten blødning. Var bare ett foster da.

 

Han har rett og slett "drete på draget"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo også si at jeg syns det er på sin plass å raportere dette.

Tenk om han har sendt flere levdene små til å bli abortert ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...oi, for en historie! Jeg ble helt satt ut: ) Gratulerer.... hvis man kan si det sånn. Det her er nesten for godt til å være sant... Kos dere masse -masse! Veldig glad på deres vegne: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og leser og tenker: Huff, så trist og leit!!

Men så leser jeg lenger ned på siden og der er du jammen tilbake!!! For en historie! Det må jo være en utrolig følelse!

Merkelig lege som sa at du hadde mista babyen, er nok lurt å rapportere det ja.

Gratulerer og masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare så jeg har forstått riktig. Er det du kropp som har skrevet lenger nede på siden også, om at det gikk bra likevel????

 

Helt sjokkert. (nå ble det høytlesning i stua gitt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg over det igjen. Det ER jo Kropp som er tilbake! Kjære vene det er jo helt fantastisk fint.

 

Men huff for en påkjenning for dere. Og for en idiotisk lege. Hva med å la være å uttalte seg så bombastisk. Dette lukter det "tusen tipset" i Dagbladet og VG av. Helt rasende her jeg sitter.

 

All støtte fra meg! Føler med deg, herre gud så sliten du må være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen:-)

 

Det er bare helt fantastisk å være tilbake må jeg si.

 

Ja det var helt jævlig, det verste døgnet i mitt liv så langt. Men nå er vi bare LYKKELIGE!!!!!!!!

 

Kropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk frysninger fra topp til tå når du kom med gladmeldingen... Fy flate hva du har vært i gjennom... Det er nok en liten mirakelbaby du bærer i din mage.. =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...