Gå til innhold

Het alkohol debatt ja! Har 16 åring selv og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke at det kan være så himla trist. Da jeg var 16 var jeg veldig sosial og er det ennå. Jeg var med på turn, drill, friidrett, fotball og var mye hos vennene mine eller de hos meg. Syntes faktisk at det kunne være godt å være hjemme hos mamma og pappa og slappe av og ikke gjøre noenting. Og , ja, jeg hadde veldig mange venner og det manglet ikke på tilbud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du la litt opp til det selv med hovedinnlegget ditt. Dere som foreldre er alltid hjemme og det er sønnen deres også. At andre synes det er snodig blir ikke nødvendigvis mindre av at han tilbringer 5 kvelder pr uker med å øve med bandet sitt. Du får det jo til å høres ut som han aldri gjør andre ting sammen med vennene sine. At han er enig med dere at alternativet til hjemmekos er å være dritings sammen med de stakkars ungene som andre foreldre driter i. Hvis dere virkelig mener det du gir uttrykk for i innleggene dine så mener jeg fortsatt at det ikke er helt normalt.

Skrevet

Dette er jeg ikke enig i. Selv om jeg fikk en sixpack når jeg skulle på fest, så festet ikke mine foreldre. De satt opp om natten for å hente meg og venninene mine rundt kl.01.00. Jeg fikk jo ikke øl hver helg. Jeg kunne også være hjemme å slappe av en helg i ny og ned, men foretrakk heller venninner og kjæreste.

Syns synd på sønnen din som går glipp av mye moro. Den tiden jeg var 16-19 var den morsomste tiden jeg har hatt. Ville ikke vært den for uten. Ungdommen må få rase fra seg litt.

Skrevet

Signerer Minime82 med 2 prinser!

Skrevet

Man har vel ikke noen stor vennegjeng om man velger å tilbringe alle helger hjemme i sofaen med mamma og pappa. Såpass må det vel kunne gå an å si.

Jeg debuterte ikke med alkohol før jeg var 19 år selv, men da jeg var 16 år gjorde jeg veldig mye annet enn å sitte hjemme å "trøkke" i sofaen med foreldrene mine. Det var planer stort sett hver eneste helg. Det går faktisk an å være sosial uten å drikke. Jeg spiste som oftest middag med foreldrene mine i helgene, men ellers var det nå full fart.

For å være helt ærlig, ville jeg vært oppriktig bekymret for barnet mitt på 16 år om han/hun satt hjemme hver helg. DET er større grunn til bekymring enn om de er på fest..., spør du meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...