Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #26 Skrevet 14. oktober 2008 Sweeie pie, hva gjør du egentlig her inne hvis du hverken har barn eller er gravid? Er det bare for å skape kvalme og itriger?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. oktober 2008 #27 Skrevet 14. oktober 2008 Ha ha ha jeg må le...... det morsomme her er jo at DarkNight*høygravid er ...ha ha ha 18 år yngre enn deg Sweeie pie.... Og det DN*H skriver er litt mer reflektert enn det du skriver Pie... Er du sikker på at du er født i 1970??
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #28 Skrevet 14. oktober 2008 Eh, synes hele denne diskusjonen er absurd om noen kan komme i overgangsalderen i 30 årene eller ikke... Fra 25 års alderen går det vel bare nedover med oss kvinner etter det jeg har lest. Er vel kanskje det HI sikter til. Og at vi kvinner er mest fruktbar i 20 årene, og at fruktbarheten synker etter passert 25. Kvinner i 30-40 års alder har derfor mindre sjanse å bli gravid enn når de var i 20 års alderen i allefall om de er førstegangs prøvere. Er jo en grunn til at det står her på siden at flere 30 åringer får enebarn fordi de begynner for sent med å få barn. Jeg er overhodet ikke intressert i å tråkke noen på tærne, konstaterer bare fakta. Har ingenting imot de som velger å få barn når de er godt oppi 30 årene, tror deres barn kan få det vel så bra som barn av 20 åringer, mye fordi en 30 åring som kanskje har overveid når det passer å få barn, og da er i en situasjon hvor det virkelig har satt av tid til barn når de først kommer.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #29 Skrevet 14. oktober 2008 Hva betyr egentlig "Sweeie pai"? "Swedish pai"? Sweetie pai"? Hm, kanskje jeg er for gammel? Kom moren din i overgangsalderen da hun var bare 41? Legen hennes sa sikkert at det var vanlig, for at hun ikke skulle bli engstelig og deprimert. Jeg kjenner en god del damer i 40-årene, og ingen av dem er i nærheten av overgangsalderen. Jeg har faktisk en venninne som nylig fikk barn nr. 3 i en alder av 41, befruktet på helt naturlig vis, og hun mottar i hvert fall ikke penger fra staten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå