Gå til innhold

Jeg tror dere missforsto meg altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså det jeg mente med gamle som får barn så mente jeg de som egentlig er for gamle til å få barn fordi dem er i overgangsalderen og får barn fordi dem får hjelp. Derfor jeg skrev 30 og 40 for det er forskjellig når man er for gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kommer vel i overgangsalderen som 30 år............ Tror ikke du følger HELT med...

34, venter snart første og er UNG som bare det :-)

Skrevet

herregud altså, har du så lite å diskutere?

Nå har du laget ørten innelgg her inne, og det ene er jo bare mere tåpelig enn det andre!

Skal du først prøve å irritere noen, så ta da for deg en tråd om gangen, og gjerne om noe som faktisk mange har forskjellige meninger om!!

=)

Skrevet

kvinner i overgangsalderen kan ikke få barn, heller ikke med prøverør. når du er ferdig me overgangsalderen er du ikke lenger fruktbar!

ergo: kvinner i overgangsalderen får ikke barn.

og det er utrolig få kvinner som kommer i overgangsalderen når dem er 40-45. det er tidlig skjønner du!

det er veldig mange grunner til at folk ikke får barn i 20-årene, og det er dems sak.

I Norge, er det ihvertfall ingen kjente saker, at foreldre er for gammel til å ta vare på ungene sine ( uintellegente foreldre, derimot...!)

Skrevet

ha,ha,ha,ha! *ruller på gulvet i latter*

Skrevet

Ja men da så! Siden det er et stort antall kvinner som havner i overgangsalderen når de 30 år så skjønner jeg absolutt IKKE hvordan noen kunne misforstå hva du mente med det innlegget altså! Virkelig!

Skrevet

ehhh..nei. Det er helt vanlig å få overgangsalder når man er 40 faktisk og sikker maaaange som får de før også.

Skrevet

Har ALDRI hørt om noen som er 30 og kommet i overgangsalderen. Huff, huff. vet ikke hvor gammel du er, men ut fra dette bør det vel være en nedre grense også... Kanskje 28 år??

Eller kanskje IQ skal sjekkes før man får tillatelse til å få barn?

Skrevet

Hva skjer i overgangsalderen?

Overgangsalderen blir også kalt klimakteriet eller menopausen. Det er den perioden som inntreffer i kvinnens liv ved 50-års alderen, etter noen år hvor menstruasjonen ofte har vært uregelmessig. Man sier at menopausen er inntrådt når kvinnen ikke har hatt menstruasjon på ett år.

kilde: nettdoktor.no

=) da vet du det

Skrevet

Ro ro til fiskeskjær....

Skrevet

Herregud, det er da nesten ingen som er i overgangsalderen ved 40 år!!! Slutt å skrive sånt nonsens, du driter deg jo loddrett ut, stakkar!

Skrevet

mamma fikk overgangsalderen når hun var 41 og det var helt vanlig!

Skrevet

Mulig din mor trengte å høre det for å takle at hun kom usedvanlig tidlig i overgangsalderen. Det er faktisk unormalt tidlig. Og det går i arv, så belag deg på å komme unormalt tidlig i overgangsalderen du også. Tror du nå har skaffet deg så mange uvenner her inne med det du skriver i div innlegg at noen faktisk unner deg det.

Skrevet

Det behøver ikke være helt vanlig selv om moren din kom i overgangsalderen når hun var 41!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Åja! Men siden MAMMAEN din fikk den da, SÅ er det nok heeeeeelt vanlig ja. For slikt baseres jo IKKE på flertallet, men på hva som skjer med din mamma!

Hihi..

"Jeg vet om en som fikk syvlinger, så det er heeeeeeelt vanlig tenk!"

Skrevet

Sweeie pie. Hva er dette? Mener du det du sier, eller syns du det er moro å gjøre seg dum?

Skrevet

whatever nerds! dere er barwe sure fordi temaet jeg tok opp var for ømt for dere. Deter har dårlig samvittighet for at dere har satt barn til verden som dere ikke kan ta dere av. Og dere er snyltere på staten som bruker skattepenger for å få barn! Good luck med å overbevise dere selv!

Skrevet

Jeg tror det er lurt å ignorere små apekatter jeg. Det er tydelig at det å gire dem opp i grunnen bare er slemt.

Skrevet

Pappalille, det tror jeg også.. Men hva er nå gøy med det..? Hehe..

Skrevet

Vel, noen trenger hjelp til å få barn fordi de ikke kan få barn på egen hånd. Men dette er vel ofte folk i stabile forhold, med grei inntekt. Tror det blir brukt mindre av mine skattepenger til dette formålet enn til unge, enslige mødre... Men du har vel ikke begynt å betale skatt ennå, så fatter ikke hvorfor du bekymrer deg for det? Du får sikkert stønadene dine den dagen du får pult på deg en unge etter en kveld på byen...

Og dette er ikke ment som dritt til *andre* unge, enslige mødre, kun til HI:)

Og ja, jeg har laget alle tre barna mine kun ved hjelp av barnas far, ikke var jeg mer enn 19 da vi fikk vår første heller, så jeg føler meg alldeles ikke truffet av tåpelighetene til HI...

Skrevet

hvem som er i overgangs alderen når man er mellom 30 og 40 da?

Jeg er 32 og håper da virkelig det er en del år til enda jeg er det. Skal ikke ha flere, men å slite med overgansalderen i så ung alder håper jeg slipper :P

Skrevet

HI,jeg synes litt synd på deg hvis mora di kom i overgangsalderen så tidlig. Det betyr nemlig at DU har stor sjanse for å følge i hennes fotspor.

Ofte sånn at døttre følger mora sin syklus sånn.

Huff, så trist.

Ikke vanlig så tidlig.

Skrevet

Men en ting skjønner jeg ikke... Hvorfor henge her når man ikke har unger søtpaien?

:oP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...