Tante Blås Squaw Skrevet 17. oktober 2008 #26 Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor bryr folk seg om hvorvidt andre mennesker veier for mye eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #27 Skrevet 17. oktober 2008 Hallo!! Skal vi diskriminere frisører her også nå da??!! Er vi frisører tette i nepa??! :oP
Tante Blås Squaw Skrevet 17. oktober 2008 #28 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kjenner at jeg MÅ bare dele ut en klem til Anonym med tarmkunnskapen her ;o)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #29 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er overvektig i følge den dumme BMI'en. Men jeg lever sunt, trener og ser egentlig damn bra ut så jeg har rett og slett ikke lyst til å slanke meg. Jeg nyter en bedre middag med god samvittighet!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #30 Skrevet 17. oktober 2008 hjelpes, når skal egentlig folk begynne å passe på seg selv...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #31 Skrevet 17. oktober 2008 Om det bare var å slanke seg og spise mindre og bevege seg mer så ville det vel ikke finnes overvektige mennesker???? Alle som er eller noen gang har vært overvektige vet at det er ikke så sort hvitt.. Hvorfor ikke respektere at vi alle er forskjellige??
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #32 Skrevet 17. oktober 2008 Tydelig å se at debattene her inne ikke kan ref. til noen IQ-fresere. Men når man går hjemme med barn hele dagen rekner jeg med at vi alle blir litt dumme i hodet. Det er jo ikke rart at det er slankepress slik som HI driver på, Så lenge man er fornøyd med seg selv skal en bare drite i hva andre syns. Gå tilbake til skipene dine du HI, og ikke bry deg om oss med litt ekstra rundt magen har det, du kan jo ikke ha det så bra selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå