erteposen + 4 Skrevet 13. oktober 2008 #26 Skrevet 13. oktober 2008 Kom ikke inn på bloggen din:( Den var vanskelig. Liker å blande stilarter, tidsepoker, gammelt og nytt. Mye kommer fra bestemors skap, så hun må vel være nr1. Liker den rene rock stilen der Patti Smith må nevnes, også musikalsk. Audrey Hepburn er genia og Vivienne Westwood inspirerer meg, selv om stilen ikke er min. Har ofte sansen for Drew Barrymore.
wirre;o) Skrevet 13. oktober 2008 #27 Skrevet 13. oktober 2008 jeg har kjoooole. Og har hatt sånn alpelue til den fiiiine lilla kåpa mi, som er innsvinget i livet med masse vidde nede. Elsker den!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #28 Skrevet 13. oktober 2008 jeg liker også mye av fru beckhams garderobe, og den nye kleslinjen hennes er jo helt rå for oss som liker pencilskirts og sekretær-looken! Jeg skulle bare ønske hun hadde former. Sukk.
Lykke X 4 Skrevet 13. oktober 2008 #29 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har alltid kjørt min egen stil. Og har alltid av en eller annen grunn, ligget litt foran moten
flashdancepants Skrevet 13. oktober 2008 #30 Skrevet 13. oktober 2008 Synes Jarvis Cocker, midt-nittitall, er vanvittig kul. Kan får meg til å ville være en androgyn mann.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #31 Skrevet 13. oktober 2008 hihi. ok jeg bomma grovt, men franske spillefilmer med pariserloffen er jo bra! ;D den lilla kåpen hørtes fin ut.
wirre;o) Skrevet 13. oktober 2008 #32 Skrevet 13. oktober 2008 se så fine sko også http://www.danseutstyr.no/images/products/318.jpg har noen som ligner. Og de er sååå gode. Og passer til frankofil-dagene mine.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #33 Skrevet 13. oktober 2008 hehe, om du kommer inn på bloggen min så ser du at bestemoren min både er nevnt og avbildet! Viv er bra, og audrey også!
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #34 Skrevet 13. oktober 2008 Nei, jeg handler det jeg liker som kler kroppen min. Og bare det er en bragd nok i seg selv, om jeg ikke skal få enda et krav på den lista;-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. oktober 2008 #36 Skrevet 13. oktober 2008 Her går det i layed back stil. Mye hoods og lignende..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #37 Skrevet 13. oktober 2008 hihi. avslappet lav hel! De kunne jo gått til chinosen også! ;p
wirre;o) Skrevet 13. oktober 2008 #38 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg måler tross alt 181 langecentimeter på strømpelesten.. avogtil kan jeg bruke 6-7cm heler, men mannen her blir så liten i forhold. Det blir liksom vel mye av meg da. Selvom han sier at det er sexy med høye damer, så kan jeg føle meg litt som en transvetit om jeg blir for lang..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #39 Skrevet 13. oktober 2008 ah, ja.. det skjønner jeg. blir like høy som fanten når jeg har høye heler jeg, så vurderer å kjøpe noen ari-benh-sko til han. hehe. fint å være høy, men av og til har man kanksje lyst til å være liten i forhold til mannen sin feks.
wirre;o) Skrevet 13. oktober 2008 #40 Skrevet 13. oktober 2008 Da må jeg skaffe meg en høy ( og helst mørk) elsker. Og det tror jeg ikke jeg gidder. Kjekkasen og jeg er likestilte... for å si det sånn. Ari Behn- sko er nok tingen for ham også. Si ifra når du finner det.
~Milly~ Skrevet 13. oktober 2008 #41 Skrevet 13. oktober 2008 Dere kan få låne min kjære som er 196 på strømpelesten? Jeg byttelåner gjerne om noen har en på ca 180 som jeg kan spasere litt sammen med i et passende antrekk! hehe =) Jeg er kun 165, så selvom jeg ALLTID går i høye hæler, er jeg alltid superlav i forhold =/
wirre;o) Skrevet 13. oktober 2008 #42 Skrevet 13. oktober 2008 Avtale. Jeg er er klar for byttelåning. Som rent accesorie ( skrives det sånn?) altså..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #43 Skrevet 13. oktober 2008 lol. min ville nok heller ikke hatt noen ari-sko på seg gitt. like høye er bra det. da står man likt liksom. hehehehehe.
wirre;o) Skrevet 13. oktober 2008 #44 Skrevet 13. oktober 2008 nei skal man dra disse meterne i seng, da tro.. fordeler er jo at jeg ikke må sove en halvmeter alene eller utsette han for fare ved å ha knærne i høyde med hans såkalte edle deler. også får jeg si til min mor at vi er nødt til å gjøre noe med dette klesskapet mitt. ja, det er hun som er den som er moteriktig og alt det der...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. oktober 2008 #46 Skrevet 14. oktober 2008 Må man ha et forbilde for å ha en gjennomført stil? Jeg handler litt her og litt der, og syns jeg noe er pent på andre betyr det så absolutt ikke at jeg bør prøve. Femme fatale, eller hvit engel, that's me, men vet ikke om andre som har samme garderobe som meg.
cherry coke Skrevet 14. oktober 2008 #47 Skrevet 14. oktober 2008 Må bare få sagt at jeg mente ikke at mariah og fergie er mine stilikon og jeg handler ikke på illusion.no=) Jeg er litt hummer og kanari. Mye rocka og mye klassisk. Liker godt den androgyne stilen, samtidig som jeg kan kle meg ultrafeminint. Har mange kjoler, elsker den lille sorte, pumps, jeans, vintage t-skjorter, sneakers, vest, 70-talls hår, kort lugg/lang lugg, drakter med smale skjørt og figursydde jakker, pilotbriller...Tja...en lett blanding mellom Kate Moss, Twiggy og Jackie O?=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2008 #48 Skrevet 14. oktober 2008 Har vel ikke noen idoler i så måte, men jeg liker stilen til Meg Ryan i diverse filmer (hun ser jo helt lik ut alltid??); enkelt og klassisk men litt laidback? Og litt Oprah, siden hun er mye nærmere meg kroppsmessig enn Meg, haha. Og så må jeg alltid inn og titte på Stinkers blogg når hun legger ut link. Jeg blir aldri noen sånn jente, men enkelte av plaggene kunne jeg glatt brukt! Men sånn i virkeligheten blander jeg fryktelig mye. Går både i dressaktig stil og baggy bukser, alt etter humør og behov for komfort.
Gidder ikke! Skrevet 14. oktober 2008 #49 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har ikke helt "finni meg sjæl" enda, så jeg aner ikke! Du er virkelig en flott dame altså, STinkerbelle, digger stilen din! Du deler forresten frisør med min kjære du=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. oktober 2008 #50 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har min egen stil. Kler meg i det jeg synes passer meg, og som føles komfortabelt. Men særlig original kan jeg vel ikke kalles... hehe. Stort sett kjoler, strømpebukse, evt. lange sokker over. Liker ikke bukser! Liker å tro at jeg ALDRI påvirkes av mote. Men det hender at jeg løper og kjøper det som er veldig in akkurat da. Men det er selvsagt fordi jeg liker det selv, ikke fordi alle andre går i det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå