Gå til innhold

Hvem er ditt stil-icon eller muse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du ingen?

Noen du synes er fine, kopierer, liker stilen til e.l?

her er mine

www.tinkerbelle.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fergie i black eyed peas og Mariah Carey............;) Og jeg brukerå handle på illusions.com.

Skrevet

Ehh..hva heter den siden jeg bruker å handle på da.??

Skrevet

Hihihi så søt du er:-D

Jeg var skikkelig nysgjerrig på hvilke klær du handlet, og jeg må si jeg fikk ikke opp så myyye liksom:-/

Skrevet

cherry! giii det no da. FNIS!!!

Skrevet

Hmmm....var noe magic tricks der også;-)

Men kan jo være:-P

Skrevet

.no .no.no!!! Nyyydelige kvalitetsklær for en bra pris=)

Skrevet

Samme som deg (S)Tinkerbelle<3 pluss litt Suicide Girls siden jeg er veldig glad i tatoveringer. Min neste blir en pinup på leggen (nei, ikke isen:p)

Skrevet

hahaha...

fergie kan jo glimte til innimellom da, men...

*glad for å være monas muse*

hihi.

Skrevet

Jeg har min personlige stil;-)

Varierer vldig etter humøret.

Tittet på bloggen din,og kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sett noen så opptatt av klær!

Ikke negativt,og jeg syns det er stilig at du kjører en skikkelig gjennomført stil!

Skrevet

devil doll!

:o hahahahah. huff da, nå fremsto jeg litt overfladisk synes jeg. knis.

jeg går i jeans og t-shirt ofte også altså.. men det er da ikke så spennende å skrive om.

Skrevet

Stilikon har jeg aldri hatt og kommer nok aldri til å ha det.

Liker å handle klær, men klær er da ikke alt her i livet=)

Skrevet

til deg med alle nummerene..hehe.

cool. hehe. jeg liker pin-up girl tattiser, men jeg liker de kun på folk som er helt gjennomført. jeg er ikke så glad i tattiser i utgangspunktet da. du må poste bilde når du tar den da!!

Skrevet

Fikk ikke inntrykk av at du var det altså;-)'

Men jeg syns du hadde kul stil og syns det er tøft at ikke alle går i Ilse Jacobsen støvler,bleket hår og sun-spayer seg annenhver dag;-)

Skrevet

hehe, men det er altså ingen som du stjeler inspirasjon fra når du handler klær?

Skrevet

lol devil! nej, men jeg har vært gjennom blonde perioder jeg også.. Tror til og med jeg har eid råsa lipgloss. hehe. :D Det tar litt tid å ende opp der man er komfortabel.

Skrevet

Jeg var i min blonde,solariumsbrune periode jeg også,for snart 10 år siden;-)

Nå er det mer laidback som gjelder.Komfortabelt,romslig og noe som skjuler evt håndtak;-)

Skrevet

Jeg er fascinert av alle som har en gjennomført stil, og tinkerbelle, du er en av de mest gjennomførte "virkelige" menneskene jeg har sett =) Elsker å følge med på bloggen din og innkjøpene dine!

Selv er jeg utrolig lite gjennomført, og vingler mer enn en fyllekjører.

Skrevet

Synes Victoria Beckham er utrolig flink til å kle seg.

Skrevet

med tanke på at min familie er i motebransjen, så må jeg være familiens sorte får.

Skulle jeg velge noe blir det vel en blanding av Grace Kelly og noe androgynt, som Madonna i ehh... strike a poce ( skrives det slik, og er det sangens egentlige navn ( mulig det er vogue))...

er det rart jeg trenger hjelp.

I dag ser det ut som om jeg er klippet ut av en dårlig fransk klisje. Mangler loffen under armen..

Skrevet

wirre.. hahaha.. jeg ser deg for meg i chinos og stripete genser. og noen slags sandaler! mangler du alpelua også? fantastisk!!

dere som sier jeg er gjennomført, huff, jeg får nesten prestasjonsangst for tenk om dere en dag ser meg med hestehalen i en sånn topp midt på hodet og joggisene liksom! *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...