Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #26 Skrevet 13. oktober 2008 Har kanskje litt med forumet du spør i og. Spør du på en kostholdsside eller treningsside er det vel overvekt av de som har jobbet for det, her svarer jo de som faktisk er tynne av natur sikkert, siden vi er gravide hele gjengen og du spør de som har vært tynne hele livet.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #27 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er 179 cm og veier nå 49 kg:( Skikkelig elendig og vil overhodet ikke veie så lite. Klarer jeg å komme meg opp i 56 kg så skal jeg jammen være fornøyd:) Men kampen dit er så utrolig hard at det koster meg mye ...... Vanskelig å godta seg selv når andre alltid må kommentere at jeg er tynn.....det er ikke akseptert at jeg er slik. It feels like shit:(
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #28 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er IKKE 179,men 170:)Skrev litt feil her ja. Ille nok det:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #29 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er 170cm og veier 55 kg. Det har jeg gjort de 8 siste åra.Er 24 år nå. Går mye tur,men ikke noen annen trim enn det. Jeg spiser sjokolade hver dag. Prover å slutte,men klarer ikke. Helt fram til jeg ble gravid ifjor,spiste jeg bare fastfood så og si,nå har jeg kutta det ut og spiser sunnere. Vet ikke hvorfor,men har aldri lagt på meg. Noe av grunnen er nok at begge foreldrene mine er tynne og at jeg har raskforbrenning? Men d er jo ikke bra å spise usunt fordiom man er tynn heller:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #31 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er 165, og veier 56. Og har alltid vært tynn, uansett. Spiser alt jeg vil , og lever (ALTFOR)unsunt. Har heldigvis lagt på emg noen kilo de siste årene.. men hele livet som tenåring veide jeg rundt 50 kg. + / - Nå har jeg så vidt bikket 20 årene, og har kommet meg opp på en BMI på litt over 18. Veldig fornøyd.. men skulle gjerne ha hatt noen kilo til.. og pupper.. snart 22 og en bh str på 70 a... yesda.. noen andre?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #32 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har vel alltid kunnet spise det jeg vil, og så mye jeg vil. Tar jammen lang tid med overspising for at jeg legger på meg en kg eller 2. Skulle kutte sjokoladen her for en stund siden(for å være littegrann sunn), og raste dermed ned 4 kg på under en mnd. Måtte bare begynne å spise sjokoladen min igjen(en sånn festpakke M på max 2 dager). Har i dag omtrent(litt lavere) vekt som i tenårene, og jeg nærmer meg fort de 40. Aldri slanket meg(med vilje). Vet lite til ingenting om kaloriinnhold i ulike ting. Jeg er ikke sånn syltynn, men slank(passelig). Og så ha mat aldri vært det som er trøst for meg, jeg slutter heller å spise når jeg har store problemer(kanskje en medvirkende årsak?). Hørte et sted nå at de som er normalt slanke gjennom livet, er det nettopp fordi kroppen har så sterke signal på at den er passelig mett. Men jeg har tro på at noen er født med høyere forbrenning enn andre. Og begge disse tingene er jo noe en ikke helt styrer selv, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå