Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Har dere alltid vært tynn? sånn at dere sliter med å legge på dere.... eller spiser dere bare veldig sunnt.. ingen godteri osv?? å spiser dere godteri, hvor mye da??
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Alltid vært tynn. Spiser jævlig mye dritt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Ha-ha, din godtegris. Innlegget oser av ønsketenkning. Så søtt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Alltid vært tynn. Spiser det jeg vil. Noen perioder sunt for helsa sin skyld, men det går ofte i vasken. Spiser normalt, koser meg med godis, og helt vanlige middager og brødmat i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Heheheh.. Føler jeg legger på meg av å bare se på sjokolade.. har alle det sånn eller?? Irriterende altså.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, har alltid vært tynn/slank og sliter med å legge på meg. Jeg ammer nåå og det tærer enda mer på de reservene jeg hadde.. La på meg 12 kg i svangerskapet og gikk ned 17- sliter nå med å gå opp igjen 5 kg til matchvekt, hvilket har resultert i at jeg spiser masse godteri og smør og sjokopålegg på brødskiva, jeg som ikke egentlig liker søtt. Har liksom blitt innsunken i ansiktet og fått flat rumpe, jeg som alltid har hatt sprettrumpe selv om jeg har vært slank.. Nei, hadde følt meg finere med litt kjøtt på kinnbein og stump.. Har kjempehøy forbrenning så jeg spiser myyyyye, adskillig mer enn mannen min, men det går liksom tvers gjennom. Så jeg vil gjerne ha en fete-oppskrift som ikke bare innheolder tomme kalorier men som kan gjøre kroppen litt godt samtidig
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Ønsketenkning? Jeg er også tynn, under normalen. Og jeg spiser masse godteri, fastfood, drikker brus hver dag. Sjelden jeg spiser frukt og grønnsaker, og drikker aldri vann. Men jeg er like tynn fordet. Trener heller sjelden også. Det er fullt mulig, men ikke til å anbefale. Det er virkelig ingen god levemåte..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er sånn tynn att folk ofte kommenterer det (i negativ forstand altså). Men jeg vil våge å påstå (uten å noengang hatt en annen kropp enn denne) at det er like plagsomt å være for tynn som å være for tjukk. Jeg har problemer med å finne klær, og det er ikke bestandig like kult å handle på H&M's barne/ungdoms avd.... En annen sak er det at jeg tror ikke så mage sier "nei så tjukk du har blitt siden sist da!", jeg føler meg ofte mobbet da folk tar opp at jeg er så tynn og må legge på meg i sosiale sammenhenger. Ja, jeg spiser akkurat det jeg vil, har aldri noen gang tenkt på om saker er sundt eller usundt. Men jeg stapper ikke i meg godterier i tide og utide fordi man til en viss del har lært att det er ikke bra å spise så mye godterier hele dagene. Så finnes det sikkert andre måter å være tynn på som ikke er helt sunde, så jeg synes at du skal prøve å være fornøyd med det du har. Ingen blir perfekte!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har hørt at for å gå opp så skal du fortsette å spise selv etter at du er mett (til hvert måltid)... altså av skikkelig mat, ikke godteri og slikt, selv om det helt sikkert hjelper det og.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Har ikke alltid vært tynn, men har aldri vært tykk. Sliter ikke med å legge på meg, det er enkelt:) Spiser nok litt mindre enn de fleste, og spiser mest vanlig sunn mat. Mye grønnsaker og frukt. Spiser lite søt mat, kaker, syltetøy, saft, juice,osv, men spiser gjerne sjokolade etc. Spiser også hamburgere, ferdigsupper og sauser, og sånt av og til, men i små mengder. Spiser kaker osv i selskap, men i forhold til andre, spiser jeg færre og mindre porsjoner. Spiser meg nesten aldri stappmett, og ser ingen grunn til å spise uten at jeg er sulten. Det jeg mener er at mange spiser fordi det er måltid, ikke fordi de er sultne.. Er i aktivitet omtrent fra jeg står opp til jeg legger meg. Sitter lite stille m.a.o, men er ikke treningsnarkoman. Du spør spesifikt om godteri: Spiser i mengde kanskje 4-5 sjokolader i uka. (de til ca 10 kr stk) Jeg tror det er den totale mengden kosemat som betyr noe: kaker, kjeks, boller, hamburgerbrød, sjokolade, karameller, is, brus, syltetøyskive osv, når det gjelder vekt. Sunnhetsmessig derimot er det selvfølgelig bedre med en skive syltetøy enn en liten sjokolade:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har alltid vært tynn og spist akkurat det jeg ville. Men da jeg ble 39/40 år begynte jeg plutselig å legge på meg. Det var et sjokk for meg fordi jeg har jo ikke evnen til å spise lite. Har jo alltid spist mye. Nå har jeg lagt på meg 10 kilo og funnet ut at nå må jeg slutte med snop. Håper jeg klarer det..... Kjenner utrolig mange stilker som meg som plutselig begynner å legge på seg i 40-årsalderen. Så det kommer til dem også bare litt senere. Og de sliter; har jo aldri tenkt på mat før. De første kiloene jeg la på meg la jeg ikke mere til engang. Før plutselig jeg så at jøss, nå kan jeg visst ikke bare stappe i meg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #12 Skrevet 13. oktober 2008 Hei:) Jeg har alltid vært tynn.Min mor var likeså,helt frem til overgangsalderen. Kan spise alt jeg vil uten og legge på meg,men skal jeg holde vekten (dvs ikke gå ned et eneste gram)må jeg spise variert,sunt og mye.Og så må jeg trene. På visse områder gleder jeg meg til å komme i overgangsalderen.Da skal jeg endelig få pupper,lår og flesk på kroppen. Selvfølgelig vil overgangen bli stor og jeg kommer sikkert til å bruke tid på å venne meg til det.
FuckFace Skrevet 13. oktober 2008 #13 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har alltis vært tynn. Spiser usunt og masse. Trener sjelden og det har gått fint helt til nå når jeg nærmer meg 30... ser at det jeg spiser har en tendens til å legge seg på magen. Ikke på sidene, men rett ut på magen slik at jeg kan se litt gravid ut etter en stor middag! Men er ellers tynn. Er vel fet på innsiden så burde kanskje lagt om kostholdet....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #14 Skrevet 13. oktober 2008 Alltid vært tynn jeg også. Og har flere ganger fått spørsmål om jeg ikke spiser gubben ut av huset. Spiser altså mye, og kan spise masse usundt også om jeg vil det! Men nå er jeg gravid, og da prøver jeg å ikke spise såå mye usundt. Men enda jeg er gravid, så kommer ikke kiloene på meg. Forbanna forbrenning!! Ikke så gøy å se ut som en strek alltid heller, kunne gitt MYE for å legge påmeg 10 kg å fått litt former...!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #15 Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Jeg har alltid vært tynn BMI på 18,5. Spiser der jeg har lyst på inkl godis. Prøver virkelig å legge på meg noen kilo, man klarer ikke. jeg spiser MYE.. Ja, ja alle har vel forskjellige problemer
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #16 Skrevet 13. oktober 2008 Min BMI ligger på 18 nå, og er gravid i 7`ende mnd.. Altså undervektig, men nermer meg høygravid?? Sykt.. Anonym 13:42
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #17 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg spiser sunt som fy for tiden, men jeg har i perioder spist mye daarlig mat uten at det har syntes utvendig (men jeg merket det paa formen). Eneste unntaket er naar jeg har vaert gravid, da ble automatisk sjokoladeinntaket omformet til kg paa kroppen.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #18 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er tynn, og har til tider vært styggtynn. Føler meg komfortabel med vekta mi nå. Jeg spiser det jeg har lyst på, og er glad i hamburgere, pommes frites, kaker, sjokolade og potetgull. Spiser meg aldri stappmett slik mange gjør, men stopper å spise når jeg er mett. Har heller flere små måltider i løpet av en dag. Og jeg spiser aldri snop som vingummi, lakris og annet svineri. Har ei venninne som klager over vekta si, men som også stapper i seg masse syntetisk snop og drikker cola daglig. Ting henger ofte sammen...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #19 Skrevet 13. oktober 2008 Bruker dere tynne damer p-piller? Blir man ikke tykkere av dem?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #20 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg må jobbe med å holde meg tynn. Legger raskt på meg. Spiser sunt og dermed mye, og vet sånn ca hvor mye jeg ligger på hver dag. Skeier planlag ut. Trening er vel det som gjør utslaget, ikke minst passe på at jeg går 10 000 skritt hver dag.
Joikaboll@ Skrevet 13. oktober 2008 #21 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg var styggtynn de første 30 årene av mitt liv. Jeg gjorde masse gjorde å gå opp i vekt til ingen nytte. I første svangerskal (19 år) la jeg på meg 35 kg og håpet noen skulle sette seg fast, men neida. 1 mnd etter fødsel var jeg like fordømt tynn. Jeg har aldri spist spes. sunt eller trena, alltid hvert glad i snop og brus. Etter å ha passert 30 år og født nr 4 la jeg meg litt ut, endelig, men plutselig gjorde jeg et ekstra opprykk og fikk en del overflødig. Da jeg blei gravid med nr 5 gikk jeg ned til 8 kg mindre enn jeg veide før det siste sv.skapet. Ønsker fortsatt å gå ned noen kg, men er altfor glad i godis og brus til å klare det. Men heller 5 kg for mye enn noen kg for lite. Med min høyde på 168 cm trives jeg absolutt mye bedre nå med mine 62 kg, enn jeg gjorde med mine 40-43 kg fra jeg var 15-30 år. Men jeg trives aller, aller best på 50-55, men det er en altfor lang og tidkrevende vei å gå for meg ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #22 Skrevet 13. oktober 2008 Fikk pluselige vektøkningsproblemer i en alder av 20, gikk til lege som konstanterte at det var mangel på hormonet tyroxin, har gått på tilskudd siden og vekten stabilisert seg. Har vært både altfor tynn, og litt over passe, man må kombinere det med vettug helsekost, mosjon og kontroll over søtsuget.
AndreVonDrei Skrevet 13. oktober 2008 #23 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har også alltid vært liten og tynn. Jeg spiser det som faller inn i munnen min, men aldri vært noe søtmoms. Potetgull er stas -og junkfood...mmm! Frem til forrige svangerskap har jeg sett lik ut siden jeg var 12!?! Også et sekund etter at førstemann poppet ut. Lik vekt, lik høyde og like små rosinpupper;-p. Nå har jeg vel lagt på meg litt etter at jeg rundet the big 3-0, men ikke nok føler jeg. Skulle gjerne hatt ei hoft og bært sønnen min på ;-). Kjenner meg også igjen i det at det ikke er særlig kult å ha gensere med merket "kids" på (litt satt på spissen da, men...). Til deg som lurte på p-piller. Jeg har aldri lagt på meg av disse.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #24 Skrevet 13. oktober 2008 Så med andre ord.. er det veldig FÅ som er tynne som faktisk har jobbet for det??!! (da mener jeg ikke de kjempetynne.. men med en BMI på normalen)
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 13. oktober 2008 #25 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har alltid vært lita å tynn. Prøver selvfølgelig å spise så sunt som mulig, men det funker ikke alltid det, gitt. Men, uansett hva jeg spiser, så legger jeg ikke noe særlig på meg. Har og har alltid hatt veldig høy forbrenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå