Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #26 Skrevet 20. oktober 2008 nei, jeg håper ikke det altså..... Så bra at festen ble vellykket!!!! Hva jobber du med egentlig??? TR kommer nok snart på deg også skal du se=)=)
blirjegsnartmamma Skrevet 20. oktober 2008 #27 Skrevet 20. oktober 2008 jeg jobber på en byggeplass.. Sitter på kontoret der og passer på at alle har de nyeste tegningene osv.. Stortrives - selvom det er et VELDIG mannsdominert miljø Men jeg har bare kontrakt ut året, som vikar, og nå som det er nedgang i markedet vet jeg jo ikke om jeg får bli noe lenger.. Så jeg jobber alt jeg kan på kvelder og helger, tjener inn mest mulig nå, og håper jo at de ser det også! Kanskje jeg får bli Du da?
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #28 Skrevet 20. oktober 2008 så tøft du er a=)=)=) Jeg jobber på babyshop jeg=) Det er såååå koslig å jobbe der altså, så mange hyggelige kunder og man lærer utrolig mye av det=)=) Trodde ikke det fantes så utrolig mye rart av babyutstyr før jeg begynnte der=)=)
blirjegsnartmamma Skrevet 20. oktober 2008 #29 Skrevet 20. oktober 2008 hehe takk snakket litt om det igår, og fant ut at man må være akkurat så feminin at de ser du er jente og tar bittelitt hensyn til det - men også så tøff at du ikke forventer at de skal ta hensyn, og nesten viktigst - kjapp i replikkene Babyshop ja babysjuken blir vel ikke noe mindre av det tenker jeg hehe vet bare med meg selv, og mannen min faktisk, at vi blir helt tussete av små ting! Kjøpte meg nye sko her, og da sto det fremme et par babysko.. sååå søte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå