Dilldall Skrevet 13. oktober 2008 #26 Skrevet 13. oktober 2008 Hvor i Norges land er dere andre 86-jenter fra? Jeg er fra Vestfold, Tønsberg område.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 13. oktober 2008 #28 Skrevet 13. oktober 2008 Møre & Romsdal, på sunnmøre en plass..
ida_hs Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #30 Skrevet 13. oktober 2008 *dreamer* 24pp: Ja det tok ganske lang tid før de klarte det.. Men herregud så glade alle ble når de fortalte det:) Det kan sikkert være farlig å tenke sånn å hvis det går over til at du bare tenker negativt på det, men det gjør jeg ikke.. Jeg SKAL klare det:p Må jeg det?? Det viste jeg ikke.. Men ossen skal jeg vite når jeg skal ta blodprøve når syklusen min er sånn som den er da?? Har du regelmesseig??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. oktober 2008 #31 Skrevet 13. oktober 2008 Ja det kan jeg tenke meg! De var åpne om at de slet? Hihi, kjempebra at du tenker sånn. Og jeg er helt sikker på at du klarer det!! Jeg har regelmessige sykluser og jeg tok blodprøve på dag 21, og de kunne se på den at jeg hadde EL. Men jeg tror det er vanlig å ta blodprøve i begynnelsen av syklusen også, for å kontrollere at progesteronet stiger. Jeg er ikke helt sikker på hvordan de gjør det når syklusen din er uregelmessig, kanskje du må ta det flere ganger i syklusen. Legen din vet nok helt sikkert hvordan man gjør det:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. oktober 2008 #32 Skrevet 13. oktober 2008 blirjegsnartmamma.blogspot.com: Uff, det høres slitsomt ut. Men det ordner seg nok med pergo og provera, og det virker jo lovende at gyn sa at mensen kommer snart. Du begynner på pergo neste syklus da? Jeg har hatt 2 kurer med pergo, men venter jo på at sambo skal levere sædprøve før jeg får noe mer hjelp. Så koselig at du har prøvd å følge med litt:) Det går bra med meg, begynner å bli litt lei, men prøver å fokusere på andre ting. Skal prøve i 2-3 mnd til, så skal vi snakke om hva vi gjør videre, og da håper jeg at sambo går med på å levere prøve! Har samboern din blitt sjekket? Hvordan tar han prøvingen?
blirjegsnartmamma Skrevet 13. oktober 2008 #34 Skrevet 13. oktober 2008 Mannen min er også babysjuk, men han er mye roligere og mer positiv enn meg Legen sa idag at vi ser ann ut pergo kurene - altså 6 mnd, og er det ikke noe til da, så skal han levere prøve. Han er helt klar for det, selvom han gruer seg litt til koppen Begynner på pergo så snart jeg får mensen igjen ja, håper virkelig det ikke tar så lang tid som før. Hvordan er dine sykluser uten pergo? Hvordan tar samboeren din prøvingen?
ida_hs Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #35 Skrevet 13. oktober 2008 Ja de var kjempe åpene om det, så når de fortalte det så satt det 10 mennesker å hyl gråt:p Ganske spesielt egentlig.. Hehe..Så den lille jenta som kom var veldig ønsket:) Du tok blodprøve for å se om du hadde EL?? Vet du hvorfor det tar så lang tid da??
*Lykkeliten* Skrevet 13. oktober 2008 #36 Skrevet 13. oktober 2008 *Rekker opp hånda* Jeg er også 86 modell.. Har en liten en på 2år.. Har prøvd på nr 2 siden desember 2007.. Denne pp har jeg begynt med zink, folat og omega 3. Men sambo er bortreist og kommer ikke før på fredag.. Og jeg har el i disse dager.. Ønsker alle dere andre lykke til!! =)
ida_hs Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #37 Skrevet 13. oktober 2008 Hei *Lykkeliten* Så kjedelig at han er bortreist da:( Men det kommer jo flere ganger.. Lykke til:)
jora Skrevet 13. oktober 2008 #38 Skrevet 13. oktober 2008 hei..hadde bare lyst å titte innom:) 6 uker på vei,dette er vår andre.Har en gutt på 14 mnd. Synes dette er utrolig spennende! får håpe dere kommer fort etter..hehe. jente 22
*Lykkeliten* Skrevet 14. oktober 2008 #39 Skrevet 14. oktober 2008 ida_hs Jaa! Skikkelig kjipt at han skulle bort akkurat nå! Takk for lykkeønskninger! =)
Dilldall Skrevet 14. oktober 2008 #40 Skrevet 14. oktober 2008 I dag kom TR:( Så da er vi i gang med tredje pp... Ååå, vil bli gravid nåå!!!! Eneste som er positvt er at syklusene mine blir kortere. Er nede i 34 dager nå... Krysser fingrene (ikke bena) for at det er "på det tredje det skal skje" Lykke til jenter!
ida_hs Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #41 Skrevet 14. oktober 2008 Huff så trist:( Det er jo positivt da.. Det er jo bra at den stabiliserer seg!!!! Lykke til i neste pp da:)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 14. oktober 2008 #42 Skrevet 14. oktober 2008 JAAAAAAAAA.. det lyste "gravid" på testen!!! tihi..håper dere følger med på 1.trim snart..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2008 #43 Skrevet 15. oktober 2008 ida_hs: Det må ha vært helt herlig!! Gleder meg til jeg kan fortelle det til venner og familie som vet at vi sliter:) Ja jeg tok blodprøve som å se om jeg hadde EL:) Hva tar lang tid?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2008 #44 Skrevet 15. oktober 2008 *blond* at det tar så lang tid at jeg blir gravid kanskje?;P Litt trøtt her jeg sitter på nattevakt, hihi. I såfall så vet jeg ikke det nei. Alt er fint med meg, så blir spennende å se når sambo tar prøven. Eller var det noe annet du tenkte på?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2008 #45 Skrevet 15. oktober 2008 blirjegsnartmamma.blogspot.com: Høres ut som om samboerne våres tar det på samme måte:) Min begynner å bli ganske lei, men ikke sånn som meg. Han stresser ikke noe særlig og har stor tro på at vi skal klare det selv;) Så greit at dere ser an med pergo først da. Supert at samboern din er helt klar for det, du er kjempeheldig:) Føler meg som den eneste i verden som har en vrien samboer:P Håper du får kortere syklus denne gangen da! Blir spennende når du begynner på pergo:) Syklusene mine med og uten pergo er helt like egentlig. De er på 26-27 dager, og EL er på dag 15-16:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå