Gå til innhold

86 Jenter!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Flere som er født i 86 som prøver??

Jeg er i min 1 pp å syns det er veldig gøy å følge med på andre også:)

Klem klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp..her..

har prøvd siden februar..

dette er 1pp etter en ma..

ser kanskje ut som det har klaffa..

ikm i dag og fikk en svaak test i dagtidlig..

skal teste igjen på tirsdag.. :)

Skrevet

ååååååå:)

Har du klart det etter 1 pp??

Får håpe det har klaffa da..

Du må holde meg oppdatert da..

Jeg skal sjekke om 2 uker jeg da..

Leeeenge å vente:(

Skrevet

håper vi har klart det ja..

har strevd litt med med å få nr 2 til å sitte..

2 uker er en evighet i denne sammenheng ja.. :/

Skrevet

Hei.

Jeg er og 86 modell!

Er nå i slutten av min 2pp (dag 32). Har ustabil syklus, så vet ikke når ikm er:( Forrige syklusen var på 37 dager, så håper at testen blir positiv snart:) Eller at tr kommer, så vi får starten på en ny pp.

Vi prøver på vår første sammen, sambo har ei datter fra før:)

Blir dette din første og ida_hs?

Skrevet

86 modell her ja.

desverre synes ikke jeg dette er like kjekkt som dere. har en lang historie med prøving bak meg, fikk vite som 18 åring at jeg var på vei inn i overgags alderen.

Skrevet

Hei!

Jeg er også 86 og prøver:)

Håper det lykkes for alle dere!!

Skrevet

Jeg har også veldig ustabil syklus.. Blir helt gal av det.. Men har fått time hos legen så jeg får snakke med han. Er bare i min 1pp, men jeg vil heller sjekke fort hva det er så vi får gjort noe med det.. Har ikke så lyst til å prøve så lenge:)

Ja det er min første:) Jeg er så klar så jeg gleder meg til det klaffer...

Tar du noen el tester marihøna86??

Skrevet

Har bare nevt det for legen min jeg da. Hun sa jeg skulle komme tilbake hvis det ikke stabiliserte seg i løpet av et par tre mnd.

Har ikke begynt med el tester enda, vil venter å se om syklusen min blir mer stabil. Vi vil jo gjerne bli gravid fortest mulig og jeg gleder meg så utrolig til det skjer.

Hvor i syklusen er du?

Skrevet

Jeg henger meg på her:) Er 86-modell og er i 24pp.

Har EL om et par dager, så blir jo spennende å se om det klaffer denne gangen. Håper spira sitter raskt for dere andre:)

Skrevet

Ble du sånn etter at du slutta på pilla?? Det ble jeg..jeg slutta på den for nesten ett år siden..Ja det kan hende at legen min sier det også:)

Jeg tar EL tester jeg.. Vil lissom ha en liten aning om nå jeg har EL.

Jeg er på dag 12 så hvis jeg hadde hatt normal syklus så hadde jeg vel hatt EL snart tror jeg..

Hvor henn er du??

Skrevet

Du har prøvd lenge du!!! Håper spira sitter på deg snart da:) Det må være slitsomt å gå så lenge:(

Skrevet

Tusen takk!:) Ganske slitsomt å gå så lenge uten at det skjer noe ja, man blir ganske lei og frustrert. Venter på at sambo skal gå med på å levere sædprøve, så får vi hjelp etter det:)

Leste at du skal teste om to uker:) Har akkurat hatt EL du da? Håper du får positiv test! Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Jeg føler nå at tiden går sakte, så det kan ikke være noe gøy..

Får håpe han går med på det snart da, så dere får kommet i gang med undersøkelser å sånn hvis det trengs..

Jeg tror jeg har hatt EL så jeg må jo bare begynne å teste en gang.. Det er så slitsomt når jeg ikke vet når jeg har den:( men men..

Vi får håpe vi alle blir gravide på en gang:)

Skrevet

Tiden går nok saktest i begynnelsen når alt er nytt og spennende. Men de to ukene før man kan teste er helt forferdelige, hehe.

Uff, må være frustrerende å ikke vite når man har EL. Har du gått på p-piller/annen hormonprevasjon? Da er det ihvertfall vanlig at syklusene er litt ustabile i begynnelsen. Du kan jo begynne å tempe hvis du får flere sykluser der du ikke finner EL. Når hadde du TR sist?

Får håpe vi alle blir gravide på en gang ja;)

Skrevet

Ja jeg syns det er kjempe spennende:)

Ja det er ganske frustrerende.. Særlig når jeg helst ville vært gravid i går:p

Det å gå å vente på mensen. Å det gåt mellom alt fra 4 mnd til 4 uker mellom hver lissom.. Har jo ikke sjans..

Jeg har gått på pilla siden jeg var 16. Det er jo da 6 år, så det er jo ikke rart at kroppen ikke er helt som den skal. Når jeg gikk på pilla så jeg fikk jeg TR på nesten samme kl slettet hver mnd, å nå er det bare surr:(

Jeg skjønner ikke helt det tempe greiene jeg.. Kan du forklare??:)

Jeg hadde TR 22 sep..

Skrevet

Hehe, ja man kan liksom ikke bli gravid fort nok;)

Høres veldig slitsomt ut å ha så uregelmessige sykluser. Forhåpentligvis så blir de mer regelmessige etterhvert, kroppen trenger jo litt tid på å komme "til seg selv" etter lang tid på pilla.

Man temper til samme tid hver morgen etter minst 3 timer med søvn. Dagen etter EL stiger tempen vanligvis med minst 0,2 grader, så synker den igjen når man får TR. Det er en veldig grei måte å finne ut av når man har hatt EL, eller om man i det hele tatt har hatt EL.

Hvis du hadde TR 22, så kan du jo begynne å teste om litt over en uke da:)

Skrevet

hehe..

blir sliten av å lese om EL,TR og IKM.. :P

denne mnd har jeg faktisk tenkt veldig lite på det.

TR har holdt seg unna i dag også :D

så i morra skal jeg ta en cb digital..

håper det har klaffa nå..

i det tilfelle er det 3 gangen

jeg har blitt gravid i år..

håper spira blir der visst der er noe..

Skrevet

Jeg har ikke tålmodighet heller vettu, men det må jeg bare lære meg..

Etter at broren min brukte 5 år på å få barn så tar jeg det ikke som en selvfølge lenger.. Jeg sier ikke når jeg får barn,men om hvis jeg kan få barn.. For det vet jeg jo ikke.. Kanskje det er dumt å tenke sånn ,men da blir jeg ikke så skuffa hver gang heller kanskje:)

Temper du fra TR til neste TR da eller??

Jeg skal til legen 10 nov for å se om jeg i det hele tatt har EL. Hørte at når syklusen er sånn så kan det være at jeg ikke har det..Å det må jeg få sjekket ut..

Ja det kan jeg jo da.. Jeg som har regna litt feil.. hehe:)

Skrevet

Hei hei!

Jeg er mai 86 :)

Er i 4 pp, men har prøvd i snart 11 mnd nå.

Prøver på vår første.

Vært og fått provera og pergo idag - så kanskje det klaffer nå!

Skrevet

ida_hs:

5 år, stakkars! Når personer i familien opplever sånt, så skjønner jeg at du får den holdningen. Mamma og pappa brukte 4 år på meg, så jeg har også alltid tenkt sånn. Tror ikke at det er dumt å tenke sånn, med mindre man får en veldig negativ holdning til prøvingen da. Man burde være positiv og realistisk;)

Ja jeg temper hele syklusen:)

Så bra at du skal til legen for å sjekke det. Da må du vel ta blodprøve 2 ganger i syklusen da?

Skrevet

Er det noen av dere som er fra Akershus? Den nordlige delen :)

Skrevet

Obs. jente-06 søker småsøsken:

Så trist å høre at du har mistet flere ganger:(

Masse lykke til med testingen, håper resultatet blir "Gravid" og at spira blir der i 9 mnd denne gangen. Masse lykke til!!

blirjegsnartmamma.blogspot.com:

Må være slitsomt å ha så lange sykluser. Håper at pergo og provera gjør susen!:) Hvordan ligger du an i syklusen?

Skrevet

Hei *dreamer*

jeg har hatt sykluser på 65, 162 og 80 dager - og nå er jeg på dag 20.. Så får vi se :) Gyno ville jeg skulle vente litt med provera, hun mente at mensen kom snart. Så tenkte jeg skulle se ann ut uka om det er noen murringer.

Hvordan går det med deg da? Har prøvd å følge med litt med deg det året jeg har vært her :)

Skrevet

Ja ble sånn etter jeg slutta på pilla for et halvt år siden:/ For meg går heldigvis lengden på syklusene ned, så håper det stabiliserer seg på 28 dager etterhvert. Hvis ikke jeg blir gravid først da:)

Hvor lange sykluser har du? Jeg har hørt at har man sykluser på over 35 dager, har man ikke el... Så jeg skal vurdere å begynne med el tester når syklusene kommer under 35 dager.

Skal ta en test i morgden tidlig. Har så utrolig lyst til at den skal være positiv, men tror ikke det. Har for mange tegn på at tr kommer:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...