Gå til innhold

Fy fader for en skremmende kveld her på langesund skjærgårdhotel!


Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Wow... Måte på å ta denne tråden ned på jorden igjen da :P

 

Zebratrusemannen for President!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff....jeg skal aldri til Langesund. Hvor ligger langesund? Er det langt unna hallingdal? Føler emg trygg her oppi dalen. Har aldri sett en halling i sebratruse. Og hvis jeg hadde det hadde jeg nok begynt å gråte til svigerinna mi. OG HVIS SVIGERINNA mi hadde kommet i sebratrusa hadde jeg blitt hysterisk!!!!!!!!!!!!!!

Men hvor langt er det herfra til Langesund egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du over her, rull inn du a.............du skjønner vel at dette er dødseriøse greier :o) by the way, hvem har sagt at de har med barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg føler egentlig at HI er litt rasistisk her jeg altså, og skjærer alle sebratruseeiere under en kam som tilbakestående med tjukke briller...

 

nå venter jeg på motinnlegget til zebramannen i langesundposten!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud!!! er det mulig.. ler så jeg griner. sambo lurer fælt på hva jeg ler av, men han tok ikke helt humoren når jeg leste litt av innleggene.. hhaha tror det begynner å bli sent.. haha.. ser SÅ for meg mannen i sebraTRUSE!!! OMG...

 

takk for god latter på lørdagskvelden..

 

å mamma til 2 gutter: du burde absolutt lese dette imorgen i edru tilstand.. for dette er noe av det beste jeg har lest her inne..

 

ler meg ihjel.. vondt i magen å kramper i kinnene..

 

herlig dame..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mista tråden for lenge siden.Boksatvlig talt. g ja.nå skal jeg ikke rewtte på skrivefeil med vilej.

Det er sant,. håmndem på hjertet, jeh gher ikke tatt et glass vin enda, men jeg har dyslejksi pga medisjner jeg tar. Det er sant. Æresord...jeg tar medisner for migreneanfall, og det er slitsomt dore meg å skrife innlegg her for tiden, for jeg må gp igjennom gang på gang og rette meg selv, fordi jeg skriver feil. Det er mesidiner for epilepsi,men det gir gir faktisg utlasg som du ser her.

 

Og dette er helt sant. Jeg tuller ikke. Vet ikke hvorfor jeg skriver det i denne sebrartusetråden.

 

Jeg kan ikke ta vin enda, ikke før klokka er 2200,fordi jeg må kjøre bil. Henter datteren på jobben da.,og ja, jeg lkan kjøre bil med denne medisnene,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg komme å trøste deg?!? =P Eller rett å slett bare komme innom en tur for å se denna sebratrusemannen =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette kan stemme, hvorfor er du så dum å drikker når du er gravid????

Så det sto du hadde termin 1 januar 2009, man skal verken drikker eller røyke når man er gravid!

Jeg røyket selv før jeg ble gravid, men så fort jeg skjønte jeg var gravid sluttet jeg på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den som følger med på alt i hele tråden, så svarte dama at hun aborterte den spira, og at hun ikke ser at det står at hun er gravid når hun logger seg på. Dib har sånne småleifer innimellom.

 

Nå har jeg tatt meg et velfortjent glass vin, og enda ser jeg ikke det helt store med denne tråden.Men det kan jo hende det er humoren min som ikke er som andres.

=o)

 

Jeg får le av noe annet ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...