Gå til innhold

Fy fader for en skremmende kveld her på langesund skjærgårdhotel!


Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Skjønner at jeg glipp av noe stort her igår, ja! Enda godt det ikke var ei sametruse han hadde på seg, gudene veit hvordan resten av historien hadde forløpt da...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Northern: Det er først og fremst INNLEGGET som er morsomt. TRÅDEN er bare krydder.

 

Les innlegget en gang til, uten å lese kommentarene.

 

Hvordan går det HI? Våknet fra paranoia-fylla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....mulig mulig....var noe små-morsom tråd, men ikke hysterisk morsomt... Jeg lo mer på fredag over samboern til tante sine gode historier....

 

At man kan bli litt irrasjonelt redd når man er litt brisen ( HI hadde ikke klart å skrive det innlegget hvis hun var dritings), på et fremmed sted, har "skumle menn med zebratruser" på netthinna og gubben "forsvinner" et øyeblikk så kunne jeg blitt litt lettere hysterisk selv tror jeg..hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tror HI bør gå og snakke litt med noen hyggelige folk med hvite frakker som har morsomme medisiner, for det kan ikke være godt for noen at slike hysteriske dibdamer er frittgående;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skumleste her må vel være at mor og far drikker seg bort fra sans og samling og blir hysterisk mens de har ansvar for barn. Bare jeg som ser den?

 

Men morsomt for oss som slipper å være barn oppi galskapen? Så absolutt! Og til hi: god bedring, regner med at fylleangsten er langt værre i dag enn den var i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det leste ikke jeg. Da skriver jeg om svaret mitt en smule, HI bør oppsøke hjelp med paranoiaen sin, far med forsvinningsproblemene og som foreldre bør de få hjelp utenfra til å takle alkoholisme, paranoia og ordne sin manglende kommunikasjon.

 

Og mens hun virret rundt og lettet etter mannen i alkoholrus og bitre hyseritårer, hvor var barna eller hvem var med dem? Heller mot at en mann med sebratruse er mer oppegående enn hva hovedinnlegger er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde iallefall en knallkveld her i går på Dib. Sjelden jeg har ledd så mye helt alene. Har vel litt spesiell humor?=) Hvordan går det i dag HI? Jeg synes bare at du var utrolig søt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, unasett om det lå noe alvor bak det var det gøy her i går :o)

Spent på hvordan resten av helga til Hi har vært? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er hjemme igjen nå, og har noe å le av på lenge. Men den mannen var virkelig det siste jeg trengte å møte etter å ha blitt redd for samboer og tenkte mitt om hva som hadde skjedd han, siden jeg hadde tenkt på denne mannen siden jeg så han, var liksom thomas quick i tykk versjon og lange baller, som man så i denne trusa, fysj, godt denne mannen ikke var å spiste frokost sammen med oss i dag, han kom når vi var ferdig med frokosten.

 

Vi snakket også om hva sjansen var for at noen skulle komme hit å "ta" meg, når jeg stod å tok meg en prince utenfor hotellet i mørket, og jeg er mørkeredd og ville ikke stå der alene.

 

Og når jeg lukket hoteldøren opp for å se om mannen min kom, jeg gjorde dette vel 4 ganger, tenk om jeg da hadde møtt på denne mannen mens jeg lukket hoteldøren opp, takk gud for at jeg var sammen med svigerinna mi akkurat da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke en dritt!? Jeg forstår ikke hvorfor denne mannen var skummel før du drakk, mens du drakk og dagen derpå? Det jeg hvertfall ikke skal er å kjøpe meg en sebratruse. Huh- Kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde han lange baller også, verre blir det ikke;) Litt morsom detalj bare.

 

Zebra-opplegget har tatt helt av her, men jeg kan ikke dy meg for å lure på om det virkelig er sant at striper forlenger? Kanskje var de ikke så lange egentlig?

 

Men godt mannen din var i god behold, det er ikke noe hyggelig å bli engstelig for noe av det kjæreste man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysterisk morsom tråd, tårene trilla godt her.

 

La også merke, til at, hovedinnlegget har kun, 7 punktum og, hele 44 komma! Det må, være, ny rekord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...