Gå til innhold

Hm...blir dere sjalu

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker ikke på det i det hele tatt. Synes det er deilig å ha en kveld hjemme for meg selv, hvor jeg kan se på hva jeg vil på tv ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette bunner i dårlig selvtillit og redsel for å bli forlatt.

Det er selvfølgelig ingen som ønsker seg en utro partner, men jeg tror graden av frykt sier mye om en person. Jeg går ikke rundt og tenker at det verste som kan skje i mitt liv er at mannen min er utro, blir forelsket i en annen, forlater meg osv. Jeg ØNSKER selvfølgelig ikke at dette skal skje, men livet mitt er ikke knyttet til om han vil ha meg eller ikke.

Hvis jeg hadde funnet ut at mannen min var utro, hadde jeg blitt veldig sint og lei meg, men jeg tror faktisk ikke verden min hadde rast sammen (selv om jeg er 97% sikker på at jeg ville forlatt ham). Og derfor går jeg heller ikke rundt og har angst for at dette skal skje. Jeg har mer angst for at noe skal skje med datteren min.

Skrevet

Nei, er aboslutt ikke sjalu. Er glad på hans vegne når han skal ut å kose seg. Når det går mye i barn og jobb, så oppfordrer jeg han til å ta seg en tur med kompiser for å kose seg og tenke på andre ting enn barn og mas. Samme gjør han for meg! :-)

Så er det selvfølgelig ekstra moro når vi har barnevakt og kan dra ut sammen! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...