prego Skrevet 11. oktober 2008 #26 Skrevet 11. oktober 2008 Ser det er flere enn meg som har "planene" klare... hehehhe.. jeg hadde -kjøpt en eiendom med fint hus og stall med plass til masse hester, ridebane og ridehus -betalt ned all gjeld -kjøpt sambo den bilen han ville ha -giftet meg i roma og tatt bryllupsreisen på maldivene da hadde det nok ikke vært noe igjen, men hadde frigjort mye av lønningspengene, og de hadde jeg brukt til å spare til pensjon... sparing til poden ville ikke vært noe vits i... hun hadde jo arvet alt av verdi likevell.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. oktober 2008 #27 Skrevet 11. oktober 2008 Betalt lånet til foreldrene mine, og gitt svigers tilsvarende beløp Bygget meg hus m garasje, kjøpt meg bil og spart resten. 3 mill på bok hadde ikke vært å forakte...
Koseklompen Skrevet 11. oktober 2008 #28 Skrevet 11. oktober 2008 * Betalt ned gjeld * En god del inne på konto til meg, gubben og tuppa (alltids godt å ha litt på kto) * Gitt en god del til min mor og stefar og mine søsken (vi har ingen annen familie enn de på min side, de stiller opp for oss, de er til å stole på og de er kjempehærlige mennesker som vi føler vi ikke kan gi nok tilbake til, og de er så utrolig glad i tuppa og de virkelig viser at de virkelig bryr seg om henne og oss, og det betyr så mye for oss) * Kjøpt bil - det skal bli min mann sin oppgave (har mistanke om at det blir en skikkelig manne-bil om en kan kalle en bil for det * Kjøpt tomt og bygget drømmehuset vårt * Gitt en liten sum til Ups & Downs * Latt gubben få kjøpe en ordentlig datamaskin.. (denne her er i ferd med å streike og er kilden til stor frustrasjon her i huset..) er nok par punkter til og..
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 11. oktober 2008 #29 Skrevet 11. oktober 2008 Kjøpt drømmehuset Byttet ut bilen Tatt lappen Dratt på shopping på Harrods Deretter masse reising i inn og utland Gjordt noe koselig for familie og venner, tatt dem med på cruise eller noe sånt:-)
FrøkenSprøken Skrevet 11. oktober 2008 #30 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg hadde: -betalt ned studielånene våre -kjøpt ny bil -kjøpt oss et dritkult funkishus -fått en unge til -studert ENDA mer -gitt foreldrene våre en ferietur sammen med oss (de har penger nok) -betalt høgskoleutdannelsen til de tre søstrene våre -kjøpt oss to båter (en liten strandbåt, og en litt større "tur-båt")
FrøkenSprøken Skrevet 11. oktober 2008 #31 Skrevet 11. oktober 2008 Glemte jo noe av det viktigste!!! GIFTA OSS
du og jeg og vi to Skrevet 11. oktober 2008 #32 Skrevet 11. oktober 2008 Åh, det hadde vært noe! Betalt ned all gjeld Vært hjemme litt til og deretter startet i redusert stilling Fått noen til å pusse opp resten av leiligheten Kjøpt bil Dratt på deilig ferietur Gitt litt penger til søstrene mine, og mamma/pappa Spart penger så mini kunne få når han blir voksen
Mia_73 Skrevet 11. oktober 2008 #33 Skrevet 11. oktober 2008 Bortsett fra det vanlige hus, båt og hytte, være gjeldfri: Slutta jobbe, i stedet begynte å lære ting jeg hverken har tid eller penger til. Spille piano, lære latinsk, dyrke spesielle roser Gitt penger til en organisasjon som kjemper mot kjønnslemlestelse. Seilt verden rundt. Leid kinosal og sett på yndlingsfilmer. Bungee-/fallskjermhopp Reist til verdens beste restauranter, en helg om gangen. Hatt fest for venner og fått Depeche Mode som band.
trippeltopp Skrevet 11. oktober 2008 #34 Skrevet 11. oktober 2008 - betalt ned huslån/studielån - pusset opp hele leiligheten (for så å vente på oppgangstider og solgt den da) - gitt mine foreldre midler til å pusse opp hele feriehuset vårt - kjøpt hus (etter hvert) og en grei bil - investert - men neppe i aksjer i disse dager - tatt lenger permisjon og deretter jobbet 50% - reist på ferie
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #35 Skrevet 11. oktober 2008 Har drømmestedet, men hadde jeg vassa i penger kunne jeg tenkt meg å jevna huset her med jorda og fått satt opp et nytt og litt større hus...tar så innihelvetes lang tid å pusse opp eldre hus...selv om det blir aldri så koselig. Så hadde jeg tatt meg meg de folka jeg er mest gla i på en uforglemmelig reise til en spennende destinasjon, og samtidig had drømmebryllupet... Resten hadde jeg satt til sides etter å ha innreda huset nøkternt, men fint :-) Så skulle ungene fått seg noen hundretusner på bok hver selvfølgelig. Å ja, selvsagt betalt billånet....har jo ny bil, så den klarer seg i hvertfall 5-7år. Sukk...alt jeg kunne fått til med så mye penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå