Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hvis du hadde vunnet feks på Lotto?? Ikke det at jeg stakk av med gullrekka i kveld, altså- men tenker vissomatte.. Da hadde i alle fall jeg; -kjøpt drømmehuset -bytta ut bilen -satt av penger til go'klumpen -gjort noe koselig for moren min (hun er ikke så materalistisk av seg, så bil osv ville hun nok ikke sett behovet for, men kanskje en ferietur ++) -betalt prøverørsforsøkene til søsteren og mannen -sponsa på meg en skikkelig shoppingtur, samt reist på spa:-D -og kjøpt meg en skikkelig godstol på tv-stua;)
Zitro Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Casha ut lånet på huset og kjøpt 2 nye biler + gjort brodern gjeldsfri fra sitt huslån. Kjøpt en grei båt til hytta og shoppa litt. Resten på bok tror jeg...
Gifteklar:0)) Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 - Betalt ned lånet på huset. -kjøpt ny bil -kjørt opp -kjøpt oss hytte -satt av penger til barne -dratt på en kjempefin juleferie (hviss jeg hadde vunnet nå)
cherry coke Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Kjøpt meg drømmeleiligheten (hus er ikke noe for meg) Betalt ned lån Betalt ned resten av lånet til mamma og pappa Brødrene mine skulle ha fått en lite slant Satt inn en del på konto til jenta mi Reist og resten (om der var noe) på bok=)
~sjiraff~ Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 - betalt ned gjeld - pusset opp huset ferdig - byttet ut bilen - giftet oss litt kjappere og litt mer fancy enn foreløpig tenkt - dratt på lang ferie - spandert tur på svigers (de er fantastiske ang. hjelp og barnevakt!!) - Kjøpt Samsung anlegget min kjære drømmer om - byttet ut garderoben min Spart resten!
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Bygd på garasjen Gjort om utearealet med bellegingstein Gjort muren rundt hele 2 steiner høyere byttet gjerdet til smijern ferie solgt bilen og kjøpt en ny konebil da har jeg fortsatt 9 mill igjen tenker jeg hehehehe 1 mill til hver av ungene og resten ville jeg nok spart Ville selvfølgelig shoppet helt vilt til meg selv:)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Betalt ned lånet på denne leiligheten + mamma sitt lån, kjøpt en leilighet til slik at vi hadde hatt to stk som vi kunne leid ut til ungene ble så store at de ville flytte ut. Så hadde jeg bygget drømmehuset, byttet ut bilen, hatt litt på sparekonto og så gitt resten til kreftforeningen.
Joikaboll@ Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 tatt med meg barna og gevinsten og stikki fra mann og gjeld ;o)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. oktober 2008 Åh, guri, jeg glemte hytta.. gubben kommer jo til å halshugge meg om ikke den kommer på lista, hehe
tante grusom master of law Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Kjøpt hus Ringt lånekassen å bett dem å dra til helvete, hehe gitt masse til familien tatt lappen og shoppet!
Turid Laila Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Pusset opp det vi har begynt på her. Cashet ut lånet, solgt huset og kjøpt nytt der vi vil bo, sånn egentlig. Kjøpt nye biler, reist på ferie og gitt noe til pappa og svigerforeldre. Samt betalt tilbake lånet vi har til bestemor og bestefar.
Turid Laila Skrevet 11. oktober 2008 #13 Skrevet 11. oktober 2008 Også hadde jeg unnet meg en ordentlig shoppingtur, nye klær og sko og kjøpt en båt og båtplass =)
-MtG- Skrevet 11. oktober 2008 #14 Skrevet 11. oktober 2008 Kjøpt tilbake huset mamma og pappa bygde når jeg var liten. Kjøpt to biler. Skaffet vaskehjelp:) Satt av penger til barna Tatt brystreduksjon og løft når jeg var ferdig med amming. Shoppa masse! Fått meg personlig trener. Kanskje hjulpet søsken litt, men vi har så mange søsken at det hadde ikke blitt så mye på hver. Spare masse:)
Piri Skrevet 11. oktober 2008 #15 Skrevet 11. oktober 2008 Rekker det til en enveisbillett til månen til manne-slasken?
Mazza** Skrevet 11. oktober 2008 #17 Skrevet 11. oktober 2008 Bygd på huset eller kjøpt nytt Fiksa hytta strøken Kjøpt en liten landstedsbåt Betalt alt av lån Betalt lån til foreldrene våre Gitt bort litt til søsken Og spart resten....
Dægern døtte Skrevet 11. oktober 2008 #18 Skrevet 11. oktober 2008 Måtte smile litt for meg selv nå altså...Mormor vant nemlig 2,8 mill på lotto i kveld!!! Noe jeg unner henne veldig, hun er minstepensjonist med lite å rutte med. Sa akkurat til henne at hun måtte bruke det på seg selv og kose seg!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. oktober 2008 #19 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg hadde i rekkefølge gjort følgende: *betalt ned lånet på huset, men ikke alt.... *kjøpt ny bil nr 2 (fra gammel Lancer til en nyere Caravelle) *tatt med mann og barn på tur og besøkt tanta hans (Lanzarote) *Solg huset og flytta til nabobyen *Kjøpt drømmehuset der *Satt en del av pengene til sparing (til ungene og husholdningen) *tatt meg en shopping av de sjeldne
manonym Skrevet 11. oktober 2008 #20 Skrevet 11. oktober 2008 Oi, da hadde jeg gjort myyyye!!! Betalt ned all gjeld Bygd nytt hus kjøpt nye biler, både til meg og mannen Satt vekk penger til ungen og de fremtidige ungene Gitt en del til familien rundt meg Reist mye, gått på spa hver uke om jeg hadde følt for det ++++
Økologisk_knekkebrød Skrevet 11. oktober 2008 #21 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg hadde bygd på huset og reist. Hadde også hatt lyst til å startet et slags fond eller legat for å hjelpe noen som virkelig trenger det.
Banshee Skrevet 11. oktober 2008 #22 Skrevet 11. oktober 2008 Dette hadde jeg gjort: * solgt leiligheten og kjøpt oss hus * betalt det lille vi har av gjeld * satt av penger til utdannelse til datteren min og til vårt fremtidige fellesbarn (vi skal bare ha de to) * satt inn bakseter i mannens bil (koster over 200 000kr å gjøre det!) * kjøpt en flott konebil til meg selv ) * gitt penger til min kjære bror som går på attføring nå pga en sjelden sykdom * tatt med våre respektive foreldre, søsken og partnere på en storslagen opplevelsesferie - type all inclusive! * gjerne også brukt pengene på vårt bryllup, men da måtte min kjære ha fridd først da, det har han ikke gjort ennå ;o)
piano♫ Skrevet 11. oktober 2008 #23 Skrevet 11. oktober 2008 - Betalt ned gjelda vår (hus, bil, studielån) - Kjøpt flygel - Satt av penger til ungene - Kjøpt ny båt til pappa og oss selv - Bestilt en herlig ferie til hele familien - Latt det dryppe på foreldrene våre, samt søsken og tantebarn - Gitt en god slump til veldedighet - Satt av en del til framtida vår - usikkerhet pga sykdom gjør at ferier mm kan komme til å koste mer enn det egentlig burde gjort. Vil ikke at det skal stoppe oss fra å reise.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. oktober 2008 #24 Skrevet 11. oktober 2008 - Betalt ned en del gjeld - Satt inn på sparekonto til oss og junior - Dratt på en fin ferie med familien - Gitt mamma/pappa, svigers, svigerinne/bror en slump.. - Kjøpt ny bil - Gjort ferdig 2.etg og bygd garasje
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. oktober 2008 #25 Skrevet 11. oktober 2008 Betalt ned gjeld, iallfall en god del. Slutta i jobben og blitt bonde på heltid! Gjort endel moderniseringer i fjøset, Pussa opp huset hjulpet datter og stedatter med litt penger, satt endel penger på bok til guttongen og lillemor. Satt inn litt penger på bok til mine elskede to barnebarn Hjulpet mamma og pappa med litt penger, kanskje også søsken. Kjøpt ny arbeidsbil til gubben samt en ny gårdsbil til meg selv og beholdt xc70 til "pent" bruk Kjøpt ny traktor Og da var vel det meste brukt opp tenker jeg. Ja, bygd hytte.. Og ansatt et menneske til å holde hus og hytte rent, for jeg hater husarbeid!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå