Gå til innhold

Noen fra Langhus/Ski


Maren 84

Anbefalte innlegg

Jeg er med på treff. Fint å bli kjent med folk i området, og så vet man jo aldri hvor engasjert barselgruppen kommer til å være... :)

Hvordan er det med folk på dagen? Jeg er 100% sm og har en datter, så det er enklest for meg, men om ikke dere andre kan på dagen er jeg selvsagt med på kvelden også.

 

Maren - ja det skal visst være tilbud der torsdag ... verdt å sjekke ut langhus sin nye stolthet hahaha :)

Det er jo Kiwi v oppegård stasjon også, billigere enn ica og meny. Er gangvei dit som ikke er langs hovedbilveien, men fin turvei.

Trene hørtes deilig ut. Jeg danser en gang i uken, det blir juleferie om to uker og vet ikke helt om jeg er i form til å fortsette etter jul... (skal være med på juleforestilling og har relativt stor mage og er litt forung, men hihihi..blir vel underholdende.) Men er viktig å holde seg så mye i form som man klarer ja. Ellers så stivner man jo helt til..ikke bra :/ Hvertfallom man har vært vant til bevegelse.

Kos deg på trening ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er forresten treff i ski på fredag. Jeg satser på å komme, må se ann formen bare. Er på dagen da (kl12)- se på bim treff sidene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

dytt......................er dere gått under jorden eller skijenter? føler meg som bimaddicted her selv om jeg bare er inne et par ganger i uka hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he nei har ikke det:)

Er bare midt i eksamens rushet om dagen så her er det ikke tid til å gå inn på BIM (men hadde tid til en liten tur nå da:).

 

Hvordan står det til. Var du på treff? Hvordan var det? Jeg må komme meg på treff etterhvert. Må bare bli ferdig med eksamen først, siste nå på mandag. Kanskje etter jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det går mye tid til eksamen og jul på samme tid! ;) Tvi tvi!

 

Jo det var hyggelig på treff. De hadde alle termin i desember/januar, men jeg er jo 100% sm så var fint å gjøre noe annet og skravle med noen "likesinnende," hehe.

 

Ja nå er det jo snart jul, så blir sikkert bra m treff på nyåret. Tiden går så utrolig fort! Vi er snart halvveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at vi alle her har termin nesten på samme tid. Hadde vært koselig å møtes ut på nyåret, vi som er fra langhus/ski området:)

 

Skal på ultralyd om to dager, blir veldig spennende. Har dere vært på ultralyd ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tiden flyr som bare det, rart å tenke på at vi snart er halvveis. I dag var vi på ultralyd, og det er beste jeg har opplevd noen gang. Vi skal få en liten gutt, og alt så veldig bra ut. Er helt i ekstase og ser bare lyseblått nå hehe. Savner å se den lille allerede, begynner å lure på hvordan jeg skal klare å vente i 5 måneder til før jeg får se ham. Jaja jeg begynner vel å kjenne liv snart, det hjelper jo:)

 

Noen av dere andre som har vært på ul?

 

- Treff i Januar/ februar hadde vært koselig:)

 

Ha en fin helg jenter, min kunne ikke startet bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralyd igår og vi skal også ha en liten gutt:) Så gøy å se den lille. Fikk termin 18 mai, 5 dager tidligere enn menstermin, så kanskje det blir 17 mai barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gratulerer med gutter!

Vi skal på ul i morgen...! Kjenner dere mye liv enda? Jeg har kjent litt en stund, men vært lite de siste dagene, så det blir bra med ul i morgen.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, så gøy med UL:) Hvordan gikk det? Jeg kjente en del liv rett før jul, men nå er det helt rolig igjen, kjenner jeg bekymrer meg lett for tiden, men skal til månedlig kontroll på fredag, så det skal bli godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var vel! Men hun så ikke kjønnet........ville såå gjerne vite! Er det på vestby de har bra ul som koster rundt 400..? Må prøve overtale typen....kan bli vanskelig..

Det er lett å uroe seg nå når vi ikke kjenner så mye enda...men det er jo som regel ikke noe galt. Men deilig å være på kontroll og høre hjertet!

Har forresten nettop vært på juletrefest på på en måte samfunnshuset på Langhus (der hvor de også har åpen bhg) med datteren min..mange hyggelige folk her :)

Kanksje noen av oss ender i samme barselgruppe, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt så bra ut på UL :) Skjønner godt at du ville se kjønnet...har du vært på ny UL nå? Hadde vært veldig gøy om vi kom i samme barselgruppe. Kjenner masse liv fra bebis igjen nå, og det er sååå deilig. Kjenner det spessielt om morgenen og når jeg skal legge meg, typisk hehe.

Skal vi prøve å få satt opp et treff snart? Tiden flyr jo og pluttselig så ligger vi på fødestua før vi aner det, hadde jo vært koselig å treffes før det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! koselig å høre at alt går bra med dere.. går bra her også =) Var på UL 19.12, og vi får en liten jente =)

 

Har allerede startet litt smått med shopping! ( Det er konkurs-salg på en baby-butikk i moss..! hele butikken til 40- 70 % så her gjorde jeg noen gode kupp !)

 

Har vært litt inaktiv her i det siste.. har holdt på med å flytte.. så egentlig hører jeg ikke til her hos dere lengre.. for flyttet til Prinsdal, rett på insiden av oslo-grensa.. Men går fortsatt til jordmor på Langhus helsestasjon da =)

 

Jeg merker at lille turte vokser, magen har blitt stor, og hun sparker hver eneste dag! Og spesielt når pappa'n begynner i kose og snakke med magen =) utrolig opplevelse!

 

lil_schnett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Så fint å høre at dere og babisene har det bra! Det er kjempedeilig å kjenne liv, ja..!

Vi var på ny ul - fikk mirakuløst en gratis en! - Jente!! =D Deilig å vite hva vi kan stille oss inn på.

 

Det salget hørtes fristende ut, lil_schnett! Gratulerer med ny bolig!

Da har jeg vært kjempeflink og lagd treff faktisk, for april-julimammaer. Så jeg håper alle dere kommer =)) (så jeg slipper sitet der alene på egon haha)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lil_schnett - gratulerer med ny bolig! Spennende:)

Så flink du er å sette opp treff Beadybabe! Jeg kommer selvsagt og har skrevet meg opp på lista, da jeg fant den til slutt hehe, måtte bare se litt lenger ned på siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hyggelig treff =) Håper du kan neste gang lillemor 81 :)

 

Maren84 - hva het den kafeen vi skulle møtes på neste gang? I det nye bygget eller..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for hyggelig treff, blir veldig gøy å treffes fremmover:)

 

Kafeen vi skal møtes på heter Krydder og er i øverste etasje, over lefdal, vet ikke om det er i det nye bygget da jeg ikke har vært i det gamle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her går get bare fint, men begynner å kjenne det mer og mer i bekkenet nå, så må nok begynne å ta det litt rolig. Så kjekt å høre at du føler deg bedre, får håpe det fortsetter i den rettningen fremmover:) !!! Ellers så var vi å gikk på ski i dag, fant en løype som starter rett bak langhus skole, var helt fantastisk, vi vestlendinger er ikke vant til slike bra forhhold. Men som sagt så svikter bekkenet, så måtte gi meg tidlig:( men deilig å komme seg ut.

 

Gleder meg ellers veldig til treff på fredag, var såå koselig sist! Håper de som ikke kunne komme da har muligheten nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skitur høres herlig ut!! Skulle ønske jeg kunne det... Bak Langhus skole..? Kanskje man kan trille der også da når det ikke er snø..?

 

Du, det er stor sjanse for at det f ex er ryggen som ikke helt klarer holde følge med krummingen som skjer i ryggen pga magen etc...det vil da bli vondt etterhvert nedover bena også f ex.. jeg hadde tatt en time hos kiropraktor for å sjekke det ut.. En venninne av meg hadde samme problem og hun var hos kiropraktoren "min" for noen dager siden, hun er allerede mye bedre! Hun skal dit en 1-2 ganger til og så i uke 34ca.. Bare et tips =)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var utrolig deilig, helt sikkert gode trillemuligheter når våren kommer også, ligger til venstre for langhus skole, en liten "skog" der ved siden av et boligfelt:)

 

Ja, kanskje jeg skulle høre med en kiropraktor. Ser det litt ann, men blir det verre må jeg vel sjekke det ut ja, takk for tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja smertene i ryggen og musklene var mye bedre etter timen..får se på energinivået etterhvert. Var i kjempeform i dag på dagen, men overdrev kanskje litt og følte meg ikke så bra i kveld. Får se litt mer dagene framover =)

 

Kjente veldig kald luft fra hendene hans da han jobba, ble helt kald i kroppen og begynte gråte litt, og rommet var veldig varmt. Sprøtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...