Gå til innhold

Noen fra Langhus/Ski


Maren 84

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren har kjøpt bolig på langhus og gleder oss veeeldig til å flytte inn. Hadde vært gøy med noen i samme situasjon i nærheten.

 

- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Nei det er jo ikke så langt unna. Vi var faktisk på et par visninger på siggerud da vi skulle kjøpe bolig. Veldig fint der...barnevennlig:) Hvordan går det med deg da? Mange symptomer for tiden? Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig her. rolig og barnevennlig. Men vi leier bare, og skal kjøpe oss hus / leilighet i nærmeste tid, men det blir i siggerud / langhus område =)

 

Jeg sliter noe veldig med ekstrem kvalme. Men den er forhåpentligvis snart over! ellers ingen merkbare symptomer.

 

Har termin 17.mai :D

 

antar at du er 84 mod? 87 her.

 

Hvordan går det med deg og symptomene da? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at der er et bra område:) Har jo et veldig godt inntrykk, men har aldrig bodd der så er vankselig å vite.

 

Ja jeg er 84 mod:)

 

Huff, kjpt med den kvalmen altså!! Jeg er også passe kvalm, men ikke sånn at jeg er liggende, heldigvis! Den forsvinner nok snart ikke så mange ukene igjen nå. Eller er jeg ekstremt trøtt om dagene og vanskelig å komme seg opp om morgenen, stuper tidlig i seng om kveldene, men til tross for trettheten så får jeg ikke sove. Går bare i en ond sirkel uten søvn om nettene og konstant trett om dagen. Huff jaja blir sikkert bedre etter hvert:)

 

Hva driver du med ellers da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til vanlig så er jeg fast ansatt i barnehage, men er sykemeldt pga kvalmen. Har vært nærmest sengeliggende nå siden uke 5.. så det er ganske fustrerende! får bare håpe på at den går bort om ett par uker =)

 

Driver du med da? når har du termin?

 

Kjenner meg igjen i det du sier om trøtthet ja.. sover dårlig, og er veldig trøtt ( og sliten pga kvalmen da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så spennende lillemor81, grattis! Da blir vi nyinnflyttere begge to:) Kan jeg spørre hvor på langhus? Vi flytter inn 1. Nov og gleeeder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja skjønner at det kan være frustrerende å ligge pga kvalmen, min har begynt å gi seg, men er fortsatt veldig trøtt og sliten og ikke minst grinete, til min samboers store frustrasjon, er egentlig poverrasket over hvor tålmodig han er.

 

Har jobbet en del i barnehage selv, veldig gøy! Nå studerer jeg digitale medier på UIO, har ett år igjen når babyen kommer, regner med det går greit. Men gleder meg til å bli ferdig med studiene og begynne i fast jobb.

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt i Stenfeltbakken, gleder oss veldig til å flytte. Lenge til januar... Hvor har dere kjøpt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er jo ikke så kjent i området, men tror ikke det er så langt fra der vi har kjøpt. Huff ja, lenge å vente. Vi solgte leiligheten i september og nå bor vi i en 1 roms studentleilighet på 35 kvm med esker til langt opp over ørene. Skal bli så godt å komme seg inn i ny leilighet og bare begynne å blanlegge barnerom osv. Kan nesten ikke vente:)

 

Er du fra langhus eller blir dere også nye i området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Beadybabe!

 

Så koselig! Ja mange i samme bås der ser det ut seom ;) Trives du på Langhus da? Jeg har alltid bodd midt i byen, men gleder meg veeeldig til å flytte ett stykke ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, synes også dette var veldig koselig:) Jeg har termin 26 mai foreløbig, har ikke vært hos legen enda og fått den bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir også nye på langhus. Men bor ikke så langt unna nå da, flytter fra kolbotn. Har foreløpig termin 23 mai=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi trives. :) Flyttet fra Oslo, men har også bodd på Kolbotn.

Veldig barnevennlig på Langhus, vi har en liten jente fra før. =)

Jeg er 82modell forresten og har termin 28.mai..

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen alle sammen.

 

Da har vi endelig kommet oss inn i den nye boligen på Langhus. Utrolig deilig og er stor fornøyde. Virker som en perfekt plass for barn å vokse opp. Må begynne å utforske terrenget lit snart, vet jo ikke hvor noenting er tihi. Gleder meg til å begynne å trille her i mai.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så bra at dere har kommet dere inn på plass Maren! Vi har bodd her et år snart og jobber nå på spreng med å få ut alt av pappesker før babyen kommer.... Litt enklere å motiveres når man vet det kommer en baby i hus ;)

Langhus er rolig og fint, men trillemuligheter er ikke jeg helt inn i heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Beadybabe:) Vi trives veldig godt foreløpig og har hatt noen turer rundt i næområdet. Tror dette blir veldig bra. Bor fortsatt lit i esker da, men håper på å bli ferdig etter hvert. Har så mye å gjøre med eksamener osv. Men snart er vi nok i havn:)

 

Hadde vært veldig hyggelig med ett treff ja. Det er jo bare å finne en dag folk kan. Nå begynner sikkert magene også å poppe ut snart hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt esker hører med ;) Langhus er fint, midt mellom Ski og Kolborn, rett v E6'en, rett ved Nøstvedtmarka (vet ikk ehvor lett det er å trille der..) og bra frisør ved den nye icabutikken ;) Og ikek minst få butikker og kafeer så man sparer penger!

 

Ja spørs om alle kan på dagen, så da passer det i så fall kanskje best med en helgedag...? Synd at kafeen på Langhussenteret ble lagt ned da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen!

 

Hvordan står det til med dere? Har magene begynt å poppe frem? For min del ser det bare ut som om jeg har nytt litt ekstra godt med mat den siste perioden hehe;) Hva sier dere til et treff snart? Noen av oss er jo nye i området, og jeg ville ihvertfall synes det ville være hyggelig å bli kjent med folk i samme situasjon som bor i nærheten:)

 

Beadybabe: Var å gikk tur i området i går, og til vår store begeistring så vi den nye Ica butikken du nevnte, visste ikke at det skulle komme en. Men det er jo helt supert. Bor rett i nærheten og nå slipper vi å måtte gå helt til langhussenteret for å handle:) JIPPI!!!

 

Nå skal jeg ta meg en tur på Elixia på kolbotn for første gang etter tre måneder uten noe som helst trening pga, kvalme osv. VELDIG spent på hvordan det går. Vil jo så gjærne ha et aktivt svangerskap:)

 

Ha en fin kveld:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...