Gå til innhold

Dere nøstebarnfantaster:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehehe måtte bare. Jeg elsker ull, elsker øko osv. MEN jeg kan ikke ha klær som må håndvaskes eller ikke vaskes i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kødder du?? gidder du å vaske klærne på den måten?? ALLE klær vil jo holde livet ut om de blir behandla sånn!!

Har ikke prøvd nøstebarn, så skal ikke si noe vondt om de klærne.. sikkert som engleskinn!

Men kan si at noe av janusulla fra i fjord blir brukt i år også.. den sitter fortsatt stramt og fint.. buskene og genserne er fortsatt like tykke og deilige... og jeg slipper unna med å vaske dem på ullvask med Milo, og henge dem til tørk etterpå!

Ikke vanskelig å tippe hva jeg går for til neste år også?

Skrevet

men det er jo den fra memini da, den er i 104. Men det er vel fleece?? Hadde tenkt til å titte på den, og den er jo i brun;o)

Skrevet

Den brune krone fleecen er konge. Holder seg like fin vaske etter vask etter vask. Hadde til begge 2 i fjor og den til mellomste passer i år også.

Skrevet

Jeg kjenner en som bare brukte deres produkter på barnet sitt.

Ungen så alltid "sjuskete" ut, klærne så virkelig ikke ut, stygge. Må jo ha blitt det fort, for så jo alltid sånn ut selv om hun kjøpte det hele veien.

Jeg elsker ullprodukter, men sier som flere at janus er bra:) Greit at de ser fine ut og:)

Skrevet

håper den passer, ho har så lange bein, så håper den ikke blir for kort i bena;o) hvilken str hadde minste din??

Skrevet

De er store i str så det skal gå bra:) Har hun rasebein:):o)

Minste i fjor hadde 74/80, mellomste hadde 98 tror jeg.

Skrevet

eg har også tenkt på nøstebarna men etter noen runder med meg selv fant eg ut at det ikke e noe for meg.. altfor dyre og altfor innviklet å vaske for meg.. syntes janus sitt e helt supert:D vasker vell en ullmaskin en gang hver 14dag da bruker vi bodyen i 2-3 dager om de ikke er blitt noe grisete så samler vi opp slik at hun kun har en ullbody og et par ullsokker og eventulet stilong og trøye eller heldress når det blir kaldere. som hun går me så vasker vi det andre på ullprogramm med milo, helt genialt:D å rett til tør på stativ etterpå

Skrevet

det kunne jo ikke vært bedre;o)

da blir det shopping i morgen

god natt, må være uthvilt til i morgen

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd og vasker ikke for hånd. Vasker på 30 grader ullprogram med Milo. Har funket her i gården hvertfall. Noe holder seg bedre enn andre ting. Ribbestrikk holder seg veldig bra, det samme med ull/silke bodyer. Er også utrolig fornøyd med pysjene til nøstebarn, for å ikke snakke om diverse luer.

Skrevet

Har nu kjolen med tights og genser til, kjøpt i fjor. Vaska i maskin på ull program, like fint i år.....

Skrevet

Støtter McDreamy lenger oppe her. Vaske for hånd, rulle i håndklær etc...? Jeg har liksom nok med å få unna kleshaugen med vanlig vasking, jeg ;-)

Skrevet

Selvfølgelig vasker jeg alt etter anvisning = )

Og mitt barn søler også, men har alltid på en genser eller noe over bodyen og ikke minst smekke når hun spiser om jeg vet at klærne trenger "spesial behandling". Hånd vasken tar jeg meg av, håndklerullingen og hengig av all klesvask tar samboeren min seg av. Hater nemelig å henge opp klesvask = )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...