**Frøken84** Skrevet 10. oktober 2008 #26 Skrevet 10. oktober 2008 Mange forskjellige meninger her... hehehe... Jeg hadde foretrukket en ring i hvit gull med diamant=0) Det viktigste med frieriet synes jeg er at det er lagt litt tid og energi i, med en dæsj romantikk.. uten barn;o)
pappa til to Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #27 Skrevet 10. oktober 2008 tusen takk for mange fine svar.... ser dere er forskjellige ja:) men veit jo hvordan min liker det, så blir fint uansett:)er mest for den vanlige med blomster,musikk, lys osv.. men hadde vært koselig den med barna tilstede også skulle kunne gjort detta flere ganger.. hehe=) men skal holde dere oppdaterte:) også får dere skrive inn noe om dere kommer på noe bra noe=) takker=)
Ronja&Odin Skrevet 10. oktober 2008 #28 Skrevet 10. oktober 2008 åååå ja lykke til, si fra til oss hvordan det går=) hihi
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 10. oktober 2008 #29 Skrevet 10. oktober 2008 du, om du vil at ungene skal være md på det, kan du få laget opp en t-skjorte hvor det står "vil du gifte deg med pappa'n min" eller no (om du har dårlig tid kan du jo bare skrive på en lys t-skjorte /body) og så kan eldstemann komme med ringen f.x.. sjekk ut: www.spreadshirt.com www.cafepress.com
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #30 Skrevet 10. oktober 2008 Avtal med foreldrene dine; fri med barna dine tilstde, la de ta del i det.. Så kan dere få barnevakt og kjøre på med alt det romantiske klisset en bare ønsker..hehe DVS pose og sekk men dere er jo en familie som skal bli litt mer "formelle "--sammen, da :-) Så barna må være med..hehe
*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2008 #31 Skrevet 10. oktober 2008 Åhh...så koselig:o) Jeg ble fridd til av min kjære på 30-årsdagen min. Da hadde han og gutten vår på da 2,5 år, laget deilig frokost på sengen til meg, med levende lys og blomster og han gikk ned på kne og fridde med den mest nydelige ringen jeg har sett - det var en diamantring i hvitt gull. Jeg er den eneste av oss som har ring - vi skal begge ha gifteringer da;o) Jeg ble (bokstavlig talt) tatt på sengen og ble skikkelig overrasket og så fullstendig overlykkelig:o) Gjør det enkelt, men romantisk - bare vær ærlig å fortell henne hva du føler og hvorfor du vil tilbringe resten av livet sammen med henne, så er jeg sikker på hun blir like overlykkelig som jeg ble (er);o) Masse lykke til:o)
Kosel Skrevet 10. oktober 2008 #32 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg ville gjerne ha ønsket meg en enstens diamant ring i hvitt gull som såkalt "frieri-ring". Og et romantisk frieri, med eller uten barn- regner med at min tilkommende kjenner meg såpass godt at han vil vite hva jeg syntes er romantisk Så tenker jeg at man sammen i etterkant kan dra å plukket ut forlovelsesringer som begge går med. Disse taes av i forkant av brylluppet og pusses og evt graveres og blir satt på igjen når man gir hverandre ja i kirken åååå romlemantikk! Jeg vil finne meg en mann... hehe *drømmedrømme*
¤ my precious ¤ Skrevet 10. oktober 2008 #33 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er enig med Kosel. En enstens diamant ring i hvitt gull og så kjøpt forlovelsesringer sammen senere, som man igjen bruker som gifteringer når den dagen kommer. Jeg ser for meg type familiedag, alle er sammen med hyggelig middag, gjerne hos noen foreldre, slik at man kan reise derfra uten barna på kvelden. Alle vet at det er noe spesielt og hva som skal skje, utenom meg. Syns det er litt av frieriet, at det kommer helt overraskende og uventet :-) Han skulle tatt meg med hjem eller til et hotell hvor alt var gjort klart til en meget romantisk kveld med ost og kjeks, vin og musikk. Så skulle han fridd på gamle måten.... ned på et kne og sagt noen søte ord til meg før han stilte spørsmålet :-) Men som de andre over skriver, så er det jo mannen og ringen som er viktigst. Settingen er ikke såååå viktig, hvis de rette ordene blir sagt :-) Ser frem til referat - hehe... Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå