Gå til innhold

KUN for interesserte, jeg har laget moteblogg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sko??? Rare damen

*drømmer om nye støvletter*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig:-) Da er det god grunn for meg å fortsette med å oppdatere:-)

Er koselig med kommentarer på bloggen også altså:-P

Skrevet

HAHA!! For en reaksjon! Haha, nei jeg går barbeint, syns det er aller best jeg, året rund. Var mest ment som spøk da.

Fra spøk til alvor,Stinki, dette har vi snakket om før.

Nei, det er evig tid siden jeg kjøpte sko, har 3 par jeg rulerer på.

Altså seriøst, jeg har selvfølh\gelig fin sko osv, men hverdags sko har jeg lite av.

FInsko tror jeg jeg kjøpte sist når søsteren min skulle gifte seg, det er nå 3 år siden, men de er til gjenngjeld knasne!

Så er i bunn og grunn aldeles ikke opptdatt av sko, jeg går vel mer med nesa i sky og legger ikke merke til folks sko (og håper de gjør det samme), men legger merke til det meste andre.

Skrevet

Utrolig fin side, likte godt det som er skrevet der nå allerede. Men bare ett lite tips altså, kanskje du kunne hatt noe dagens/ukens/månedens antrekk? Ser du allerede har tatt noen bilder av deg med forskjellige klær (utrolig kul klesstil du har forresten) Skal ihvertfall bookmarke siden :) Inspirasjon liker man, hehe...

Skrevet

Monajenten: Tusen takk :-) *glad*

Du har rett! Hver dag er litt voldsomt! Blir ett irritasjonsmoment dersom man er for opptatt en dag! Da forandrer jeg "mål" :-)

Har lagtd eg til i favorittene, likte din kjempegodt :-)

Skrevet

Tusen takk for masse gode tilbakemeldinger:-)

Jeg planla å ha dagens antrekk, men jeg er ikke så god på å ta bilder av meg selv, hehe;-) Men kanskje jeg skal prøve meg på ukens, så blir det ikke SÅ ofte liksom. Greit å vite hva folk er interessert i, takk skal du ha:-)

Hadde også tenkt å legge inn "Fredagstipset", men så kom jeg på at jeg har i grunnen ikke så mange tips å komme med, haha;-)

Men hadde det kanskje vært en god idé?

Skrevet

Ukens antrekk hadde jo vært greit da :) Jeg har veldig lyst til å forandre garderoben min og syns da det er lettere å se klærne på andre før jeg evt skulle kjøpt noe, tror de fleste liker sånt så beviser det bare at du har god kles smak, hehe...

Tips er kjekt å få da, så jo at du tipsa om at Diesel skal ha salg imorra :D hadde det ikke vært for deg så hadde jeg ikke visst det, så bukser skal kjøpes imorra til under 200kr, JIPPI!! hehe..

Jeg kommer til å stikke snuten innom siden din titt og ofte, er kjempe bra lagd og kommer sikkert til å være like bra utover oxo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...