Gå til innhold

KUN for interesserte, jeg har laget moteblogg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt den i et par uker da, men hadde vært greit å få noen tilbakemeldinger fra dere som er interesserte.

Er det noen ting dere hadde syns var greit å lese om/se bilder av på en moteblogg?

http://everywayfashion.blogspot.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alltid greit med nye sider og blogger med tips til what to wear :)

Deler forøvrig syndromet ditt, med å alltid klare å plukke ut det dyreste selv om jeg kun har sett på klærne og ikke prisene....

Skrevet

Altså, det er helt utrolig! Det trenger ikke være noe særlig spesielt det jeg finner heller, som en svart enkel kåpe liksom. Likevel er det det dyreste jeg syns er finest. WHYYYY??? ;-)

Skrevet

hihi..jeg kommenterer jo hver dag. jeg er din største fan søta!

Skrevet

Hahaha, min største fan du liksom.....du er min ENESTE fan:-P

Skrevet

Det eksklusive ligger nok naturlig for oss hehe......

Skrevet

jo, men jeg er jo en god fan da!!

Skrevet

Det er helt sant, søta mi<3

Skrevet

Har litt hjerneblokk pga nok en gang har jeg blitt smittet av lillegutts forkjølelse... Men hva skal jeg skrive under "openid" - altså der hvor jeg skriver navn eller nick da. Det stod noen forkortelser der, men jeg aner ikke hvilken jeg skal velge..

Skulle da kommentere på lommeboka fra Accessorize; jeg så den på butikken på Oslo S, kosta rundt 100-150 kr. Rakk ikke kjøpe den fordi jeg måtte rekke et tog og så glemte jeg det.

Forøvrig hvor lenge er ammetåke gyldig grunn? Kan vi gå overtil småbarnståka??

Lese om? Vel du kan se på www.people.com -der har de sånn "hvem kler det best" av 2 stk med likt plagg eller "ville du brukt denne trenden".

Jeg er lei av i blader så viser de trender på en måte som jeg aldri ville gått med plagget. Dvs når jeg ser totalen så mister jeg lysten om du skjønner. For meg er trikset at man kan ta enkelte ting som kan være moteriktig og kombinere det med de klærne man har.

Husker for mange år tilbak så skulle norske Elle vise "sigøynermote" og valgte da bukser til 200 000 kr, belte til 15 000 kr osv.. Eh ja vel sier jeg bare.

Og det dyreste? haha sånn er jeg også. Leste nå i sommer InStyle hvor de viste ballettslippers og mine øyne trakk seg rett til de dyreste i hele reportasjen...

Skrevet

Oii, her var et langt svar jeg hadde gått glipp av, tusen takk!

People.com har jeg ikke vært og sett, tusen takk for tips!

Lommeboken kostet nesten 200,- her på Accessorize i Bergen:-O Men min søster bor i London og jeg tror jeg får den i bursdagsgave, hihi;-) Så det ordner seg med den:-)

Er HELT enig med det ang. priser. 200 000,- for en bukse ja, det var jo kjempebillig....:-O

Jeg har ikke kjempegod råd, og liker derfor å unngå å bli ruinert. Har lyst å tipse om klær og ting jeg kjøper som ikke koster både en fot og en arm. Det er liksom litt målet mitt.

Skrevet

Kjempefin blogg :-)

Har lahget en selv - akkurat starta - og håper jeg klarer å vedlikeholde løftet om ett innlegg per dag iallefall :-)

Skal snart legge inn ett nytt !

putitinabox.blogspot.com

Skrevet

skravlefruen

søt blogg, morsom ide.

Skrevet

Du Monajenten: Har du oversatt til engelsk selv? Vil også ha engelsk i tillegg til norsk på min...

Skrevet

Takk takk :-)

Vi får se om jeg får den på hjul ;-)

Skrevet

ja, det har hun og når hun står fast så spør hun meg! :lol:

jeg skal ha kredits..

Skrevet

og hvorfor har ikke jeg din blogg lily?

Skrevet

Syns den var veldig bra.

Elsket skoene, fantastisk flotte! Synd jeg ikke kjøper sko ;) Hehe...

Skrevet

Haha ok, jeg gidder ikke å oversette det jeg skriver,, haha..

Min er ikke noe spennende hehe men her er den: www.janey84.blogspot.com

Jeg har din:)

Skrevet

jo men den har jeg jo! greide bare ikke koble det opp mot hverandre. er på lista av lenker på bloggen min den daaaah!

Skrevet

kjøper ikke sko?!!!

Skrevet

Mye fint på bloggen din Monajenten! :-)

Like supersmukk som alltid ;-)

Lily Of The Valley: Flotte jenter du har! Du har forresten feil bloggadr på meg på blogglista di.... http://lille-vakre-anna.blogspot.com

Skrevet

Takk takk:)

haha derfor den ikke funker:P skal jeg fikse på..

Skrevet

Skravlefruen: For en nydelig skjønn blogg:-D Kjempefin idé:-) Målet mitt er å opprettholde annenhver dag, for ellers kommer jeg til å bli så irritert om jeg glemmer en dag;-) Men prøver jo hver dag likevel:-)

Lily - jepp, oversetter selv (ved LITT hjelp av søta her;-))

Lenesan - gale damen som ikke kjøper sko?!?!?! :-O Men takk:-)

Skrevet

takk for inspirasjon. falt også for de beige støvlettene med strikk, drit fete. hold oss oppdatert. kommer nok til å kikke innom noen ganger ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...