Gå til innhold

Og hvem ligner DERE på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden da jeg var litt yngre, litt lettere og hadde kortere hår ble jeg bare kalt for Dharma:-) Noen amerikanere som mente jeg var klin lik Dharma i Dharma & Greg. Tok det som et kompliment da jeg synes hun er utrolig sjarmerende:-)

Nå er det kanskje mer mora jeg ligner...........moahahahaha;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligner hvertfall ikke på en som er så patetisk at hun må bruke energi på å lete etter hvilken kjendis hun ligner på. Langt mindre en som har behov for å fjonge meg med at jeg ligner på en kjendis. Det er jo dødsharry å strebe etter å ligne på kjendiser. Er sikker på at av halvparten av de som sier de ligner på en kjendis, så må det utrolig mye godvilje til å se det (sannsynligvis ser de det bare selv). Latterlig å bruke hjerneceller på å bre om seg med at man ligner en kjendis. Bare ordet kjendis stinker av idioti!

Jeg ligner bare på meg selv. Jeg er unik, ubeskjeden og jævlig pen!

Skrevet

Oi da. Og en smule hormonell kanskje;O

Skrevet

Hi-hi, det skal du ikke se bort i fra. Jeg er jo ikke helt idiot heller ;-)

Skrevet

Jeg synes kommentarene dine er dødsharry også...

Skrevet

Jennifer lopez hørt det av ganske mangen til nå..

Skrevet

Folk sier jeg ligner på Svarte-Petter og det ser jeg selv også.

Jeg er ganske digg for å si det sånn! =)

Skrevet

Ligner på hun som var med i spice girls.Men hva hun heter husker jeg ikke.Det var hun lyse,babyspice?hhehe

Skrevet

Jeg er knall lik Kylie Minogue!

Jeg ser det til og med selv, og alle kommenterer det. Det har kommet fremmede folk bort til meg og sagt det.

Sist jeg var i London ble jeg spurt om autograf, og da signerte jeg med navnet mitt. De skjønte ingenting:-) hahaha

Skrevet

Jeg har hørt at jeg ligner på Katie Holmes... jaha...

Skrevet

he-he, godt å se at noen har selvironi oppi vrimmelen av de som higer etter å ligne en kjendis!

Skrevet

Og der kom det surmaga oppgulp igjen.

Er vel igrunnen ingen som har higet etter å ligne en kjendis, men rett og slett svart på hi`s spørsmål;)

Skrevet

Jeg ligner litt på en krysning mellom Jennifer Love Hewitt og hun som spilte Dana Scully i X-files..

Jeg lar meg ikke stoppe av de misunnelige kommentarene her inne.. Et drit!

Skrevet

Har fått høre ørten ganger at jeg ligna Mette Marit.... Morsomt at xn min ligna Kronprins Håkon :-)

Skrevet

du virker mer surmaget enn hun over...

Skrevet

Er nok ikke så lik noen. Har hørt Julia Roberts, men da tror jeg man må krysse henne med Pippi Langstrømpe:-) Får høre alle mulige kjendiser med langt rødbrunt hår, men er vel helst bare håret som ligner da.

Skrevet

hmmm.. alltid hørt at jeg liknet på Ronja røverdatter når håret mitt blir litt fløffy.. jeg veit ikke helt hva jeg skal mene om det jeg..^^

Skrevet

haha streber? det står ikke noe om kjendis i overskriften vel dumma:P

Uansett, tror ikke folk streber etter å ligne på noen, de bare sier hva de har fått høre.

Personlig synes jeg ikke jeg ligner på noen andre enn mammaen min :) Men har fått høre gro hammerseng av noen.

Skrevet

Fikk høre av exen min at jeg lignet på Sharon Stone, av min nåværende at jeg ligner på hun som spiller i Clueless, hva heter hun igjen?? og av ganske mange at jeg ligner på lene marlin. Jeg syns jo ikke de damene ligner hverandre akkurat så får det ikke helt til å stemme... hehe.

Mest av alt ligner jeg mannen min, jeg er mye mer lik han enn søsteren hans. Er ikke det rart? og når vi ser på venneparene våre så syns jeg jamme de ligner litt på hverandre også.... Like barn leker best?

Skrevet

Da jeg var yngre og Nicole Kidman hadde rødbrune krøller, var det mange som syntes jeg lignet henne. Folk på byen en lørdagskveld kunne komme bort og si "Næh! Kona til Tom Cruise, jo!" Syntes selv det var kjempemorsomt, for det var den verste skuespilleren eks'en min visste om (knegg).

Får fortsattt høre at jeg ligner henne, faktisk, særlig hvis jeg har satt opp håret- så det er visst et eller annet i ansiktet som ligner, ikke skjønner jeg hva... TRor nok hun ligger et par hakk over meg, for å si det sånn.

Skrevet

Har fått høre jeg ligner Natalie Portman (sier ikke neitakk til det :)

Skrevet

Jeg ligner på mora mi og ekstremt mye på søstera mi, folk tar feil hele tida selv om hun er 12 år yngre og ikke gravid heller...hehe...folk er rare :) ellers har jeg hørt mange ganger at jeg ligner mette-marit og mona grudt, ikke at de ligner så veldig, da, men det er vel øynene som ser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...