Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg får høre hele tida at jeg ligner på Mette-Marit, og før fikk jeg høre at jeg lignet på Kathrine Knudsen. Så skulle nok egentlig ha vært kjæresten til Haakon. Sukk.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Folk har i alle år sagt at jeg ligner på Christina Ricci, spesielt i The Adams Family. Kan også minne om Claire Danes.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 En blanding av Aud Schønemann og Marit Kristensen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 jeg er visst veldig lik kirsten dunst....Får høre det ganske ofte, både av famillie, venner og ukjendte!!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Jessica Alba Ønske, ønske;)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Ei som var med i Villa Medusa en gang... Har jeg fått høre. Men kommer ikke på hva hun het. For øvrig får jeg ofte høre at jeg ligner andre folk de kjenner...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Jennifer lopez med litt mindre rompe... Ble også sammenlignet med Angelina Jolie et par ganger. Jeg har med andre ord langt brunt hår, store lepper og øyne og ser egentlig ikke så alt for verst ut.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 En bulldog. Har sånne hjørnetenner som stikker opp og hengekjaker.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 På min pappa, alle som kjenner oss sier jeg er som snytt ut av nesa på min far. Han ser utrolig ung ut, og mange tror jeg er lillesøsteren hannes... (han er foresten kjendis)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #15 Skrevet 9. oktober 2008 Du verden, hvordan ser man ut om man ligner noe som er snytt ut av ei nese?...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #16 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe så rare dere er... Har dere ikke hørt det uttrykket?? Hahahaha..... Jaja, med det mener man at man er KJEMPE lik. Vi går som søsken. Min far ser ut som han er tidlig i tredve årene (han er 46) og jeg er tidlig i tyve årene. Han må ha utrolig sterke gener den mannen. Men egentlig er hele slekta på den sia lik. Vi som er søskenbarn ser også ut som om vi er søsken
blond Skrevet 9. oktober 2008 #18 Skrevet 9. oktober 2008 Skjønner uttrykket og nettopp derfor er det morsomt å forstå det helt konkret, synes du ikke?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #19 Skrevet 9. oktober 2008 Hvem ser du ut som blond?? :-) Ikke som snytt ut av nesa på noen eller...
Jenta_00_ Skrevet 9. oktober 2008 #21 Skrevet 9. oktober 2008 har hørt winona ryder når jeg var yngre.. og når hører jeg mye salma hayek =) minus puppene.... eller.. ja minus de =)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #23 Skrevet 9. oktober 2008 Moskva Marit :-P neeida.... Har fådd høre flere ganger at jeg ligner på Elin Sogn faktisk ;-) ikke så verst d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå