Gå til innhold

Hmm...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, vi misstolket visst hverandre da ;P

Skrevet

klart du vil han skal elske deg. men herregud en kan da ikke gå rundt på den måten, voksne folk med samliv og unger og jobber og hele pakka. en må jo ha litt trygghet i hverdagen, og kan han ikke gi deg det er han ikke stor nok i sinnet eller hjertet til å ta vare på deg og unge.

Skrevet

jeg vil ikke at han skal elske meg, jeg vet han elsker meg. Han har alltid hatt problemer med å vise sine følelser, jeg ser på han at han fortsatt vil ha meg tilbake men han er redd for at det ender opp sånn som vi hadde det sist...

Skrevet

Okey... Siden du er så skråsikker på hans følelser.. Hva lurer du på da egentlig?

Skrevet

Herregud for en syk plass hehe .Mange her som trenger råd tenker jeg ,og det er ofte de som svarer på innleggene .

Skrevet

om det er normalt at han oppfører sg som han gjør visst han trenger så mye tid som han sier. har han det så hvorfor er vi her da? hvorfor koser vi+ (ikke sex), hvorfor gi meg en klem når han dra på jobb? bare det jeg synes er rart. sett deg i min posisjon å tenk hva du ha ville følt da?

Skrevet

Han vil bare ha deg gående på gress :(

Skrevet

det vil si? ikke noe mer, vil bare vite hva jeg gjør å at han vet hvor han har meg? rart det å, han er ikke den personen.

Skrevet

Jeg ville dratt hjem. Så ser du jo fort hva som skjer videre. Han sier han trenger tid til å tenkte. Da burde han gjøre det alene.. Siden han vil ha dere der mens han "tenker", så tenker også jeg at han har deg på gress..

Så får han komme med et svar snart.. Kan ikke drive å tulle med andres følelser på den måten. Kan ikke vikle sånn i evigheter.

Skrevet

ja, jeg har tenkt på å dra hjem, men da blir jeg sikkert helt tullete, går å tenker på hva gjør han nå? osv..

Skrevet

så må jeg få frem det at jeg gjør akkurat som jeg vil når jeg er her. så egentlig så har han meg ikke på gress som du sier. er jeg ute å drikker så er han hjemme. så klart ringer han å div, men da føler jeg at han faktisk bryr seg. spør om jeg har det kult å at han gleder seg til jeg kommer hjem å div...

Skrevet

Hehe ja.. Han bryr seg.. Eller vil kontrollerer at du ikke havner hjemme hos noen andre.. =P Men det trenger ikke være positivt..

Men.. Dette vet du best selv.. Egentlig.. Siden du trenger bekreftelse på dette, så kanskje det ikke er så bra..

Men for all del, det kan jo være som du sier! Men det må du finne ut av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...