Gå til innhold

Hmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en mann vil at du skal ligge i armkroken, tar på deg, klemmer deg, stryker, legger seg frivillig i kose stilling kødder og ler sammen med deg? er den mannen forelsket i deg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så enkelt, akkurat.

Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis forelsket...

Skrevet

Det er det vel han som bør svare på?

Skrevet

...Eller han bare vil ha seg noe..

Skrevet

vi har vært sammen før, å vi er enige om at vi skal ta det rolig for han trenger tid. Men ailtså, han har jo ikke gjort dette visst han ikke har villet hatt meg tilbake da?

Skrevet

Djises, du må ikke være så naiv. Han vil ikke nødvendigvis ha deg tilbake selv om han koser med deg, men det er jo ingen her inne som kan vite noe som helst om det.

Skrevet

neinei, men litt rart uansett !!

Skrevet

Nei, faktisk ikke. Kosinga er da ingen garanti - han kan jo like gjerne være kåt, eller ensom, eller selskapssyk, kosesyk, vattevver...

Skrevet

Seff.. men så er ikke han den typen som noensinne har gjort noen av disse delene når vi var sammen, eller så klart var det kosing å sånn. men ikke på den måten han gjør det på nå. Vi har ikke pult den tiden jeg har vært her å det er lenge. han har ikke en annen en, for han er hjemmer er mesteparten av tiden, å den tiden han ikke er det så er som regel jeg med.

Skrevet

Jamen herregud, hvis du vil at jeg skal si "ja, han er forelsket i deg", så får du bare si det, da. Faktum er uansett at han selv er den eneste som vet om han er forelsket i deg eller ikke.

For øvrig forekommer problemstillingen meg som et resultat av en smule dårlig kommunikasjon, men det er vel en annen sak.

Skrevet

jeg har spurt han. han sier det fortsatt er en sjangse men han trenger tid. vi blir ikke sammen i morgen. ikke neste uke, ikke neste måned, men det kan bli den mnd eller den mnd..... Jeg spurte om han med hånda på hjerte kunne si om det aldri kom til å bli oss to igjen. jeg vet innerst inne at det blir oss to, det er jo det beste for den lille guttvotten vi har :) men jeg har litt vanskelig med å gi han tid, skjønner ikke hvorfor. klarer liksom ikke å vente å jeg vet jeg kommer til å fucke opp visst jeg ikke skjerper meg. vi var samboere i 3 år, kjent hverandre i 4 år, forlovet i 2 av de årene. det har blitt litt mye til han, å jeg tror på han når han sier han trenger tid å at det forstatt er en sjangse. den ene dagen er han så koslig, viser følelser åd iv, men en annen dag kan han være helt rar...

hvordan kan jeg vise at jeg liksom ``ikke`` bryr meg så mye?

Skrevet

Høres ut som om han henger med deg til han finner noe "bedre"....

Skrevet

Nei, så vondt vil han meg ikke. jeg kjenner han sånn, å han elsker meg, bare at han trenger tid..

Skrevet

har spurt, han sier bare han trenger tid på å finne ut diverse ting. om han vil bli sammen igjen eller ikke sikkert. jeg tror han bare er redd, vi hadde det ikke så bra de siste mnd før vi flytta fra hverandre.. men nå vil han ha oss hit på besøk, vært her på ``besøk`` i over en mnd nå. han vil bare ikke innse at vi er sammen igjen på en måte...

Skrevet

Men kjære deg. Han ønsker åpenbart å nyte godt av fordelene ved å være i et forhold, men han nekter å forplikte seg. Hva forteller det deg? Og hva pokker skal han være redd for?

Slutt å unnskylde taper-oppførselen hans. Kom deg videre, finn på noe annet. Det finnes tusen ting som er mer fruktbare å bruke tida si på. Pirke frimerker, for eksempel. I mellomtiden kan han jo sitte hjemme hos seg selv og være "redd" (ja, sikkert) og finne ut hva han vil. Du sier jo at han elsker deg, så da kan du jo bare vente til han står på døra di...

Skrevet

vanskligheter for å gi slipp.....

Skrevet

Bit tenna sammen, og skjerp deg. Du vet godt at du kommer til å ende med skjegget i postkassa hvis du fortsetter å la deg utnytte.

Skrevet

Jo, jeg skjønner jo det, men da skjønner jeg bare ikke hvorfor han vil ha oss her. Vi har ikke sex, ingenting. ikke kos eller noe. Når han gjorde det slutt, var han så drittlei av meg å ville ikke ha noe med meg å gjøre. Etter to uker, ville han ha oss hit, å siden har vi vært her. Vi har det kjempefint som vi har det nå, å han sier selv han vil bli sammen igjen, men trenger tid å blabla...

men jeg kan jo bare vise han at jeg gir faen da.. dra hjem å la han leve sitt kjedelige liv ;)

Skrevet

Startet du ikke tråden nettopp fordi han ville kose med deg? Uansett, jeg aner i hvert fall ikke hva mannen tenker på og hva han vil, men jeg råder deg til å vokte deg vel. Ingenting er mer risikofylt for den mentale balansen enn å være involvert i en emosjonell vinglepetter...

Skrevet

nevnte jeg sex? nei, kosing for meg er klemmer, kosing i sofaen, stryking osv. Ikke sex eller noe.

Skrevet

Jeg nevnte da heller ikke sex!?

Skrevet

Neimen, cheesus kraist da.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...