meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #26 Skrevet 8. oktober 2008 Øi, jeg er altså eldre enn jeg ser ut til! Kan hende bildene er mer realistisk enn bussjåførene her da. for de tror jeg er 16, tragisk nok. Og la meg presisere, jeg liker ikke det!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #28 Skrevet 8. oktober 2008 du er vel ikke gammel!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. oktober 2008 #29 Skrevet 8. oktober 2008 Haha, dere er jo rene unghoppene dere i forhold til meg! :-D Jaja, nå har jeg begynt å pakke ned alt dill-dallet jeg skal ha med meg. Begynner å grue meg litt nå, men det går nok over. Manchester er jo flott for dem som har svart belte i shopping! :-D Usj, men jeg liker ikke å reise alene...:-/ Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #30 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe..unghopper..nå har jeg hørt det også.. :-P Skulle ihvertfall ønske at man var meget fruktbar som unghoppe..men den gang ei..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #31 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er ingen unghoppe, jeg er gammal og gift og satt:( he he.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #32 Skrevet 8. oktober 2008 Haha, i går var det klaging over mage og avføring..i dag alder..? :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #33 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, og jeg har to år på deg så bare pass deg.. he he. neida, men er utrolig hvor gammal man føler seg når medstudenter på faget mener man ikke teller med fordi man er gift og strukturert osv. he he.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #34 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe..to hele år ja.. Gammal du.. :-P Det er dårlig gjort av medstudentene dine da! Burde gitt dem en ørefik og si "ungdommen nå til dags".... :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #35 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, og hun er faktisk 23 hu jenta da. jeg er foreløpig bare 27 selv (28 i desember).
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #36 Skrevet 8. oktober 2008 23 år ja..noen er veldig unge til sinns da..og noen merker jeg ikke noen aldresforskjell på.. Så det varierer jo.. Nå er det snart natta her! Skal lage et sangkort til, før jeg gir meg
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #37 Skrevet 8. oktober 2008 he he. Jeg føler meg ikke spesielt gammel da. Men men. Hodet mitt eksploderer snart. Kan nok hende jeg mp bli hjemme i morgen også,
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. oktober 2008 #38 Skrevet 9. oktober 2008 God kveld vampyr Hvordan er formen??
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #39 Skrevet 9. oktober 2008 Formen fysisk er feber og hodepine og slapp. Har vært hjemme fra skolen i dag. Men skulle ha dratt med full feber for på skolen hadde vi en kort fremføring av gruppearbeid og gruppemedlemmene våre (to av 5 var syke) har fremstilt det som om vi skulket foran hele klassen og snakka generell dritt om oss i fremføringen. Er så sinna at jeg nesten vibrerer her jeg ligger. Og dette er liksom voksne damer på 40 og over... voksne nok til å vite bedre. Hvordan er formen hos deg?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. oktober 2008 #40 Skrevet 9. oktober 2008 Herregud så barnslig!! Jeg synes det er så typisk..hvis man er syk, så blir man alltid dømt på alle mulige måter..at man skulker osv. Sånn er det ofte i jobb og skolesituasjon.. Ja, du skulle virkelig vært der og spytta litt på dem så de også ble syke..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #41 Skrevet 9. oktober 2008 He he. Ja. Men det verste er at de ikke hadde guts nok til å ta det opp med meg + hun andre syke selv, men bare tok alt i en fremføring der vi ikke var og ikke hadde mulighet til å forsvare oss selv.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. oktober 2008 #42 Skrevet 9. oktober 2008 Utrolig barnslig! Jeg blir helt oppgitt! Hvordan fikk du vite dette da? Formen min er bra, bare litt sliten i hodet og ryggen etter jobb. En dag til det endelig er helg =D Vi skal til Tønsberg ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #43 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg fikk vite det fordi hun andre som var syk kjenner en del av de andre i klassen og de fortalte det. Heldig dere er md fri i helgen og alt. Jeg håper jeg er frisk til lørdag for da skal vi på loppemarked. Og så skal jeg lese masse da:) Har mye pensum å komme gjennom.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. oktober 2008 #44 Skrevet 9. oktober 2008 Okey..bra hun ga beskjed til deg om dette da.. Sånn at du vet det!
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #45 Skrevet 9. oktober 2008 Ja... Hmmm. Vanskelig situasjon da. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre nå.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #46 Skrevet 9. oktober 2008 Kan jeg også få være med på tråden??? Hehe;) Frekk som jeg er...*FLAU* Send meg en PM med navn, så legger jeg dere til på facebook jeg også. Har jo deg der A1973-snuppa;) Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. oktober 2008 #47 Skrevet 9. oktober 2008 MADE IN BED, juuuhuuu! JEG har ihvertfall ikke noe imot at du blir med her. For å si det sånn, jeg tror du passer inn...:-D I dag har jeg jobbet og øvet til konkurransen. Har ikke hatt tid til å være her inne før nå! ARGH og ARGH, jeg tror konkurransen går i dass... sammen med håpet om å bli gravid denne pp'en. Haha, typisk meg, at jeg før nå, tre dager før konkurransen, angrer på at jeg ikke har øvd mer... Tempen min sank skikkelig i morges. Fra 36,6 til 36,2. Dette er andre "dippen" siden el. Hadde den første på mandag og el på tors/fre. Sammen med tempen forsvant alle graviditetssymptomene. Jeg klør ikke en gang på puppen for F! Føler meg ikke *litt* gravid en gang. Nå får jeg bare vente til mensen kommer, om en uke, og lage en ny strategi for neste pp... Hva nå enn det blir... :-/ Klem
**micke** Skrevet 10. oktober 2008 #48 Skrevet 10. oktober 2008 *kremt*... knock, knock... kan jeg også få være med (også litt flau )? jeg legger dere også gjerne til på facebook send meg en PM dersom dere vil
meg & to små vampyrer Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #49 Skrevet 10. oktober 2008 God morgen alle sammen:) Facebook er jo ok, men om man skal skravle raskt er det vel lettere med msn?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. oktober 2008 #50 Skrevet 10. oktober 2008 Wow, for første gang i mitt liv er jeg i den "populære gjengen"! :-DDD Det er bare å hive seg på, men bare hvis du er ørlitegranne feil skrudd sammen.....:-D Micke: Jeg sender deg en pm. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå