meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er dere anti BiM nå når el er over eller? Jeg spiser en ensom lamme- og spinatwok nå. Mannen jobber, Brage sovna før vi kom hjem og jeg får ikke vekket ham. Er syk. Har vært hjemme i dag pga tett fra halsen og opp.. Hvordan er formen?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er her!! =D Er absolutt ikke anti bim!! Jeg er fast inventar her ;-) Skrev nettopp på den andre tråden vår... Jeg har hatt senvakt i dag, så jeg var hjemme halv seks i dag... Sliten!! Var fire timer på tur med barna i dag... Puh! Nå har jeg vondt i hodet... Har ikke handlet middag, så må ut å gjøre det etterpå... Tror jeg bare kjøper ferdigmiddag... Fikk nye bilder av valpene i dag (vi får valp i uke 46). De er tre uker i dag! Så etterpå skal jeg sende mail til oppdretter med ønske om hvem vi vil ha. Så får vi se hvem hun velger til oss :-) Har dere ideer til navn til meg?? Kort guttenavn til valpen. Har noen forslag selv også.. Hva synes dere om disse? Loke, Troy, Varg eller Neo?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Varg er jo unektelig ganske stilig da:) Og da kan du i tillegg sitere Fantomet når noen spør deg hva slags hund det er! Da kan du si "det er ingen hund, det er en ulv" (varg=ulv i tilfelle humoren er helt på jordet for deg). he he:) Neo syns jeg er brukt opp.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Titt tei, her er jeg! Har vært så travelt på jobben i dag og så var det rett hjem, lage middag, spise og kjøre poden på trening. Nå har jeg 1,5 time fri før jeg skal hente ham igjen. Haha.... Pfeew, du tror fortsatt at jeg er kjendis? Jeg LOVER deg at jeg ikke er det, helt sant, kryss på halsen. (OK, du kan sikkert finne noe om meg hvis du goodler meg eller firmaet mitt, men hvem er det som ikke kan bli googlet nå for tiden! :-)) Er dere på facebook? Da kan jeg pm'e dere navnet mitt og så kan dere add'e meg. Da skjønner dere sikkert hva jeg driver med også...:-D ja, jeg er utrolig spent denne pp'en. Som jeg hele tiden har sagt, så har jeg en god følelse. Vet ikke hvorfor, bare har det. Fallhøyden blir nok ekstra stor når mensen kommer da.... :-/ Kan ikke skjønne hvorfor den ene etter den andre plutselig skriver "juuhuuuu, gravid!" og at ikke jeg snart skal kunne skrive det...:-D Da skal jeg søren meg skrive det MAAAAANGE ganger, bare for å ta litt igjen...:-D Hundenavn... Huff, jeg er helt håpløs med navn. Vi brukte et halvt år på å finne navn til sønnen vår. Vi klarte ikke å bestemme oss før vi fikk trusselbrev fra folkeregisteret om at hvis ikke vi fant et navn, ville de bare tildele et navn osv... Tror det var en eller annen lovparagraf der også. Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, sambo liker også Varg.. Jeg har lenge hatt Troy i hodet.. Men, faller litt mer mot Varg for tiden.. Jeg er jo veldig fan av Varg Veum filmene også ;-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Send meg en pm da A :-) Men, vi må ikke skrive på wall'en til hverandre der inne! For det er ingen som skal vite om bim eller prøving ;-) Avtale? Jeg gleder meg til ikm'en din kommer jeg, sånn at vi får svar på om du er gravid eller ei :-) Skal du teste snart? ;-) Tror nesten jeg har bestemt meg for Varg til valpen jeg nå..hehe..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, legg oss til på facebook! Hvorfor skal alle andre bli gravide og ikke vi.. hmpf. Blodig urettferdig spør du meg. Og det er såååå lenge til jeg kan teste. Når har dere ikm igjen?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 Lov meg at du siterer fantomet da pfeew?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, jeg skal sitere fantomet! Jeg lover ;-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Har ikm lørdag 18.okt tror jeg. En eviiighet til!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Er det sitatet "kjent" fra fantomet eller? Jeg er ikke så veldig inni tegneserier...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 Hallo jenter! Dere er kjappe gitt! :-D Haha, jeg satt og leste litt på "kranglesiden" skikkelig god underholdning! :-D Jeg vet ikke helt når jeg tør å teste. Vil egentlig teste før jeg drar, på lørdag morgen, men vet ikke om jeg tør. Er den positiv kommer antageligvis hele reisen til å være ødelagt. Som sagt, jeg tror jeg kommer til å innbilde meg alle verdens symptomer da, og det vil jeg ikke. Er i utgangspunktet ikke så glad i å reise helt alene, og da er det ikke noe gøy hvis jeg skal tro jeg er både kvalm og det som verre er...:-D Har sendt dere en pm. Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 PM til lille vampyr...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 PM er mottatt A ;-) Hihi!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. oktober 2008 #15 Skrevet 8. oktober 2008 Da har jeg add'et deg! :-D Så mangler vi bare vampyren...:-D Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. oktober 2008 facebooken min vil ikke logge meg på. bare henger....
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Dritt-facebook...:-D Prøv igjen! Da kan vi lage vår egen private tråd der!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, jeg har lagt deg til, nå bare venter jeg på at den skal oppdatere seg... grr. dumme nettet mitt.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 8. oktober 2008 Du har fått PM av meg også...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #20 Skrevet 8. oktober 2008 Da er vi samlet Jeg må spise ferdigmaten min nå..så kommer jeg tilbake ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. oktober 2008 Ok. Jeg bør vel egentlig vekke Brage så jeg får skifta på ham og han får i seg noe mat og får lagt seg. Men er vel heller lite trolig at den trøtte gutten vil ha mat egentlig...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. oktober 2008 #22 Skrevet 8. oktober 2008 nå er fritiden min snart over... Må snart stikke for å hente poden igjen. Men vi tastes vel i kveld! :-D Koselig å se bilder av dere og få et annet navn enn nicket liksom! :-D Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 #23 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, plutselig ble alle opptatt.. :-) Jeg ser på tv og slapper av nå. Var veldig godt med mat
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 8. oktober 2008 Åja, men bilder av meg er veldig stygge altså! Tar de alltid med webkamera når jeg sitter sliten hjemme osv unskyldninger jada... Ha ha. Sliten småbarnsmor, det er det jeg er. Bare å innrømme det med en gang:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. oktober 2008 #25 Skrevet 8. oktober 2008 Åååh, jeg synes nå dere begge to var utrolig søte jeg! Og unge... snufs... bare jeg som er en gammel megge... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå