Gå til innhold

Bestilte time hos spes.gynekolog idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært hos gyno!!!

Undersøkt, tatt hormonprøver - og fikk pergo..

Så får vi se..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var hos lege og spurte etter henvisning til gynekolog ble jeg henvist til gynekologisk poliklinikk på Buskerud sykehus.. Jeg spurte om jeg ikke kunne bli henvist til en gynekolog som man på en måte kan kontakte flere ganger om det skulle være behov, men han sa at den gynekologen ville følge meg opp videre. Men det blir jo ikke det samme. Hva sa dere når dere ville ha en gynekolog?spes. gyn er det det samme som priv. praksis? Sykehuset har sikkert en laaaaang ventetid og jeg ville bare komme inn for å ta en innvendig ul og blodprøver. Er det noen som har noen tips? Dere som fikk egenandel på 370 kr var det for privat gynekolog som dere fikk henvisning til?

Vi har snart prøvd et år og vil bare sjekke om det er noe som gjør at vi ikke får det til.

:)

Skrevet

Jeg knyttet meg til "min" for flere år siden.

Ba om å få henvisning til gyno, og fordi jeg var veldig bestemt på at jeg ville ha en kvinnelig, så fikk jeg bestille hos en selv.

Og når man først har vært der en gang med henvisning, er veien åpen videre, hvertfall hos private eller hva hun er..

Skrevet

Da har jeg kontaktet sykehuset og de sa at det tok mellom 5-6 mnd å få time... :o!! Men hun anbefalte at jeg forhørte meg litt rundt på andre sykehus/klinikker for å se om de hadde kortere ventetid.. Det kunne visst ta enda lengre tid enn det hun sa da infertilitetsutredning ikke er akutt. Så hvis det hadde kommet en med mer behov for time enn meg kunne det ta enda lenger tid. Forståelig nok. Men jeg ringte en annen klinikk og der kunne jeg få time innen en mnd tid. :D yey.. ble kjempe glad. Nå blir henvisningen min sendt videre og det kommer på 360 kr ca for en time (får dobbeltime første gangen.koster litt da... men det er bedre å komme igang!!)

Dette ser jeg virkelig frem til...

Skrevet

Var det jeg også betalte idag, for undersøkelse, en liten prat - blodprøver og 2 resepter.

I tillegg er det noen blodprøver som skal tas uke 3, 4 og 5 etter neste mens for å se om det virker..

Spennende altså! Håper så inderlig det klaffer nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...