3 prins på vei Skrevet 11. oktober 2008 #26 Skrevet 11. oktober 2008 Hei Navlelo:) fikk du positiv test da eller? På min test var ikke streken tydelig med det samme og jeg ble dritskuffa. Gikk inn til mannen min og sa at det ble ikke denne mnd heller Gikk tilbake på badet og da var strek to kommet, gjett om jeg ble glad. Løp tilbake til stua og sa at det var falsk alarm:o))))) Tok en test til i går kveld og den skjedde det samme med. Virker som den negative streken kommer først, mens den andre bruker noe lengre tid. Jeg er ønskernummer3, men måtte selvfølgelig skifte nick i gårkveld:)))
spiren_81 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #27 Skrevet 11. oktober 2008 hey du.. den historien er lik min... Jeg sto noen minutter og så på testen på badet og så en svak strek nummer to.. gav testen til mannen min og han lurte på hva det betydde... mens jeg var å pusset tennene mine da, satt han med den i hendene.. og da jeg kom inn igjen sa jeg at jeg ikke visst helt, men da var begge strekene tydelige og blå... hehe.. så står det i pakkningsvedlegget at en ikke skal lese av resultatet etter mer tid en 5 minutter.. og da tror jeg at det hadde gått sånn ca 5 minutt.. men ja, tror den er positiv jeg.. tar ny test om ett par dager .)
spiren_81 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #28 Skrevet 11. oktober 2008 ehh. så Navlelo er meg da.. har skiftet nick jeg og
3 prins på vei Skrevet 11. oktober 2008 #29 Skrevet 11. oktober 2008 spiren-81:) Måtte jo ta en Cb Digital i dag, og nå kan jeg ikke trenge flere bekreftelser. Den lyste Gravid:) Gratulerer forresten, er du kommet inn på siden 1.trimester? Når har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå