spiren_81 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Er litt spendt jeg nå.. Ønsk meg lykke til. . .
tjorven- nr 3 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 LYKKE TIL!!! =) Jeg har også IKM denne uka....men ingen symptomer på verken det ene eller andre da...
Nemi:) Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Det har jeg å!! Kjempe spent:) Noen symptomer eller?
tjorven- nr 3 Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 INGEN symptomer her......dag 28 i syklusen, så mensen kommer innen lørdag håper jeg IKKE ; )
blablablu Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har IKM i dag, men tør ikke teste.. hadde symptomer inntil for noen dager siden, de ømme puppene er ikke ømme lenger og jeg er ikke kvalm lenger.. tok en test på lørdag, ikke morgenurin...den var negativ..kjempe skuff.. så nå tør jeg ikke teste i dag i igjen..er redd jeg blir skuffa..tenker å vente til i morgen tidlig.. så får vi se, da er samboeren min hjemme også, så kan vi gjøre det i lag:) i mens så håper jeg mensen holder seg langt vekke..ingen tegn til den ennå hvertfall, det må da være positivt:-)
Nemi:) Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Huff ja, det er det samme hver mnd her å.. Har ikm mellom idag og tor en gang. SKAL klare å vente til fredag om ikke tr dukker opp.. Ikke så lett dette her.. Det er positivt for hver dag den ikke dukker opp:) Har dere prøvd lenge eller? Vi er i 11 pp her..
Nemi:) Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Eller er i 10 pp helt til tr dukker opp.. men det gjør den nok ikke:) Har gitt klar beskjed at nok er nok!!!
blablablu Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 dette er første pp etter SA i juni..den spiren satt på 2 forsøk,men slapp taket i uke 9.. håper det klaffer før jul hvertfall:) hadde vært en utrolig kjekk julegave.. men om ønsket går i oppfyllelse vil jo vise seg..håper hvertfall det:) dere da? hvor mange forsøk???
Nemi:) Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Huff.. det må være utrolig vanskeig å gjennomgå noe sånt. Vi er i 10 pp nå, Håper virkeli det klaffer snart for man blir litt små gal av å tenke så mye på dette.. Har dere noen fra før eller? Vi prøver på første, ganske spent! Men gifter oss i mai så klaffer det nå så blir det en rimelig gravid brud tror jeg:)
LilleTrille med en tulle Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 IKM på tirsdag eller onsdag jeg:) Testet idag, ikke morgen urin, for ca en halvtime siden =P NEGATIV som bare det.... =( Men det KAN jo være noe der for det, men tviler.... Har hatt bitte litt lyse brun utflod siden lørdag nå, så da er vel mensen neste... Buhu. Begynner da på 6 pp. En ting er sikkert; Jeg skal ALDRI ta p-piller igje, for det har virkelig bare resultert i mye tull med syklusen min altså... Gått et halvt år nå og fremdeles ikke tilbake til normalen..... ouf All ære til dere som holder ut jevnt og trutt i maaaaaange pper!!!
Nemi:) Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg gikk på p-sprøyta i mange mange år før vi nå skulle begynne å prøve og det anbefales ikke heller!! Fy søren! Har hatt så lange sykluser som oppi 60 dager, men det er heldigvis begynt å stabilisere seg etter nærmere ett år med prøving.. Pleier du å spotte før tr eller? Hvis ikke har jeg hørt om mange som blør litt når de skulle hatt mensen men at det går over og de er gravide!! Masse lykke til uansett:) Den sitter nok til slutt for oss alle!!
blablablu Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Nemi:): er jo bare skjønt med gravid brud da;) han har en gutt på 11 fra tidligere forhold, men vi har ikke barn sammen fra før, men det håper vi endrer seg fort:) 10 pp er lenge da, hvordan holder du ut? vet ikke helt hva jeg gjør visst det går så lang tid med oss..har lyst på baby nå jeg..får vel bare være tolmodig..
Nemi:) Skrevet 6. oktober 2008 #13 Skrevet 6. oktober 2008 Det kommer litt ann på hvor "gravid" man er:) hehe.. Ja Det er lenge, men det er rart hvor fort tiden går.. Tenkte i nov i fjor at det hadde vært flott om det klaffet før jul, og nå er vi snart der igjen bare julen ett år senere:) Men vi begynner å bli litt utålmodige nå gitt..
spiren_81 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. oktober 2008 ohhooyy.. her var det skjedd ting er på dag 32 i syklusen min jeg nå... Bruker å ha ganske så ømme brystvorter før mensen, men denne gangen har jeg ikke hatt det. Men jeg har litt "murring" (tror jeg det heter) akkurat som litt mensen smerter. For mensensmerter bruker jeg nemlig å ha ganske så kraftig. Har ikke fått meg til å kjøpe noe tester enda.. så får vente litt til å se tror jeg :) Men jeg tok eggløsningtest i dagene frem mot 24. september... og vi hatte samleie dagene før og dagene etter... 24. september var EL dagen min... SÅ følg med jenter. Plutselig får jeg mot nok til å ta turen på apoteket... Takk til di som ønsket lykke til.. Selv vet jeg ikke om jeg er glad eller skremt
tjorven- nr 3 Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Dag 29 i min syklus, men det kan enda være 4 dager til IKM ! Etter SA i juli er dette vår 2 pp. Var over 13 uker da jeg mistet. Fremdeles ingen tegn til det ene eller andre....Så regner med mensen dukker opp. Har aldri noe forvarsel på den. : / Noen som har testet?
Nemi:) Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 Hei!! Ville bare ønske MASSE lykke til!! Ingen tegn til tr her heller, pleier å ha ømme pupper fra el til tr men kjenner det nesten ikke nå. Masse murringer så får se imorgen hva som skjer.. Har heller ikke kjøpt noen tester men lurer på om jeg stikker på apoteket ikveld for å teste imorgen tidlig. Har faktisk ikke testet i det hele tatt siden Mai så er ganske spent:)
ønsker spire 87 Skrevet 7. oktober 2008 #17 Skrevet 7. oktober 2008 jeg har ikm i dag tror jeg.. tok test i går å den var negativ.. pleier å kjenne ganske mye uka før tr kommer men nå har jeg bare bitte litt murringer også stikker det i magen å puppene. å de siste to nettene har jeg våknet å vert KJEMPE kvalm. hmm. jeg har tenkt å vente til fredag før jeg tester igjenn, vist ikke tr har komt.
tjorven- nr 3 Skrevet 7. oktober 2008 #18 Skrevet 7. oktober 2008 jeg har tenkt å teste lørdag om ikke mensen kommer....men føler på meg at jeg ikke er gravid...har ingen tegn på d så....kjedelig!!!
ønsker spire 87 Skrevet 7. oktober 2008 #19 Skrevet 7. oktober 2008 det er jo flere som har akkorat de samme symptomene i begynnelsen av graviditeten som de har har før tr og noen har nesten ingen symptomer i det hele. .så kan jo henne det klaffer denne gangen :) lykke til.
tjorven- nr 3 Skrevet 8. oktober 2008 #20 Skrevet 8. oktober 2008 jaaaaa....får håpe på det, men litt negativ her ; ) Tviler på at jeg er gravid denne gangen heller. Tror nok mensen er på tur...skikkelig opp blåst i magen i dag ....dag 30 i min syklus...vet ikke når IKM er Men innen lørdag vil jeg tro!! Noen andre som er positiv da????
spiren_81 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #21 Skrevet 10. oktober 2008 ikke noe TR her enda.. og jeg har ikke testet meg.. vet ikke om jeg er nervøs eller hva det er... herreguuuudd..... Venter til å teste til i morgen. Da er jeg på dag 37 i syklusen...:)normalt er jeg 32/34 dager.. ganske så nøyaktig der ja... Måler temperaturen met en sånn baby-comp hver morgen. Den har vist en gjevn temperatur økning nå di siste to ukene. Rundt 0,5 grader mer enn jeg bruker å være...... :/
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 10. oktober 2008 #22 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har også IKM denne helgen. Tok en billigtest torsdag og den var negativ, men har en CB digitaltest som jeg sparer så lenge jeg klarer. Noen som har erfaring med hvor pålitelige de billigtestene er hvis man tester litt tidlig? Har murringer og er kjempetrøtt men det kan jo like gjerne være tr som er på vei..
3 prins på vei Skrevet 10. oktober 2008 #23 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har testet positivt i dag:) 2 dager før ikm i 2pp. Lykke til videre til dere alle:)
spiren_81 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 10. oktober 2008 Gratulerer så mye ønskenummer3 Kjekk lesing. I dag har jeg kjøpt tester på apoteket... tror ikke det var noe biligtester tar i morgen tidelig dersom TR ikke er ankommet til då... kryss kryss.... Men nå vet jeg ikke om panikken tar meg. Vil eller ikke vil at den skal være positiv.... Hjeeeelp!
spiren_81 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #25 Skrevet 11. oktober 2008 da har jeg testet.... Først bare en svak strek, så ble den sterkere.... Sto på pakken at en ikke skulle leses av senere enn 5 minutter etter tatt test, men før det hadde gått 5 min var test-streken blitt ganske så tydelig den og. Noen erfaringer ute å går på dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå