Gå til innhold

farsskap

mammaen til <3 Trine <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, medlemsskapet er vel egentlig på livstid, men hvis man absolutt ikke ønsker å betale medlemsavgift mer så er det vel 18 år man er pålagt det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan uten tvil sammelignes, siden jeg og min kjære ikke var sammen lenger da jeg oppdaget at jeg var gravid, og heller ikke under svangerskapet. Vi ble ikka sammen igjen før mini var 1 år, men han har allikevel alltid stilt opp for sønnen vår, og alltid elsket ham mer enn alt på denne jord.

Til og med i perioder hvor han har avskydd meg.

Han ønsket heller ikke å bli far under de omstendighetene som var, men han var allikevel innstilt på å være en best mulig far for sin sønn.

For meg handler det om innsikt, samvittighet, modenhet og evnen til åtenke på noen andre enn seg selv i et lite øyeblikk.

Jeg hadde alldri en gang vurdert å ha sex med en slik idiot som HI beskriver i sitt innlegg. Og langt mindre vurdert å fått et barn med ham, slik HI tydeligvis har gjort.

Dersom jeg mot all formodning skulle ha hatt en eks som var så dum at han skaffet seg enda en unge istedet for å ta vare på den han hadde fra før av, og deretter ønsket å "si opp" den første ungen (eller i det hele tatt trodde dette var mulig) hadde jeg nok hatt mine betenkeligheter med å sende sønnen min dit jeg også.

Jeg kritiserer ikke moren til sønnen, for hun kunne kanskje ikke vite hvliken idiot han var før de fikk barn sammen, men jeg blir oppgitt over HI, som trass i dette velger å få barn med ham, samt å støtte ham i denne saken. Da er hun tydeligvis like dum selv.

FYSJ!

Skrevet

Hvordan kan du lire av deg hele denne leksen når du ikke aner hva som har skjedd? For alt du vet kan hun ha blitt gravid. Kastet ut mannen fordi hun ikke ville fortsette forholdet og deretter møtt HI.... eller?

Skrevet

Syns du bør passe litt hva du skriver jeg, du har ikke innsyn i saken.

Og nei, jeg syns ikke saken din kan sammenlignes noe videre.

Av den enkle grunn, du lot far treffe barnet, her virker det som om mor ikke lar far treffe barnet basta.

Nei, nå vet ikke jeg hvordan dere heller hadde det da det var brudd, men det virker nå som om dere fungerte som både mor og far da.

Det er jo ikke tilfelle her.

Har selv et barn, og ikke vært sammen med barnefar i løpet av svangerskap eller tiden etter, og det fungere strålendes.

men det er heler ikke relevant til saken.

Skrevet

Er det ikke litt påfallende at HI ikke har svart her?

Men altså, du har vel fått nok svar på hvordan man gjør det - altså, at det ikke kan gjøres.

Hvis du ikke tuller, så synes jeg setningen din "vi har prøvd å få samværsrett men ikke fått orden på det." sier det meste. Samværsrett til sitt eget barn er ikke noe man gir opp fordi man ikke fikk orden på det. Det er noe man ønsker, og er villig til å kjempe for om man må. Hadde dette vært min mann som vist slike holdninger, hadde jeg blitt skikkelig skuffet.

Skrevet

Og ja, litt forvirrende når vi er både du og jeg og vi to og du og jeg og vi tre like ovenfor hverandre;)

Skrevet

Kanskje et litt lite gjennomtenkt hovedinnlegg, men jaggu skal jeg si hun skal få svi for det her. Om HI ikke har valgt å svare, så kan jeg muligens tenke meg hvorfor når jeg leser alle kjefte-svarene hun får. Det er lov å svare på en ok måte, uansett hvor tåpelig man synes spørsmålet er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...