Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #26 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg gikk i noe liknende da jeg var i bryllup for noen måneder siden. Men den hadde ikke så dyp splitt - ei heller splitt foran.. Likte egentlig ikke stoffet på denne kjolen du sikter til heller. Men ser ikke noe galt i "konseptet" - ville bare gått for en annen kjole. Synes splitti siden er rålekkert så lenge det ikke blir vulgært- mye finere enn splitter i hytten og styrten overalt. Går vel kanskje an å bruke den i bryllup, men den ser billig ut.. Og den mest elegante i bryllupet blir du nok neppe. Ville funnet en med et elegant splitt i siden i stedet :-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #27 Skrevet 5. oktober 2008 Den kjolen der var for dristig til bruk i det hele tatt synes jeg, og ALDRI i livet om jeg hadde brukt noe sånt i et bryllup :-S Husk at det er bruden som skal stå i fokus!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. oktober 2008 #28 Skrevet 5. oktober 2008 Enig med Olgamors tanker om at det ser ut som en kjole for en "hardt arbeidende jente" for å si det slik:)
Mom2Two Skrevet 5. oktober 2008 #29 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er ikke veldigprudish eller prippen av meg, men den der synes jeg helt ærlig så veldig "slutty" ut, og absolutt ikke passende i et bryllup. Med mindre du ønsker at DU er den som skal bli sett og snakket om og ikke bruden;o) Der fikk du min ærlige mening.
anne* Skrevet 5. oktober 2008 #30 Skrevet 5. oktober 2008 Husk at i mange land blir det å blotte ryggen på den måten sett på som svært vulgært. Ville gjort litt research på det. enig med de fleste over - husk at det er bruda som skal skinne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå