Gå til innhold

Er denne for dristig i et bryllup?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SYnes kjolen var fin jeg :) Er bare noe med hvordan man bærer den.

Skrevet

For meg hadde den vært for dristig i et bryllup, men det er vel opp til deg å avgjøre. Det kommer sikkert an på de som gifter seg, omgivelser, hvor "høytidelig" det skal være (om du skjønner)!

Skrevet

Ja, det synes jeg! Litt billig spør du meg, men smak og behag...

Skrevet

ja, jeg synes nok den er litt upassende for et bryllup ja...

Skrevet

Har du kropp til det, så kjør på;)

Men, en slik kjole krever at du virkelig kler den, ellers ser det billig ut, spør du meg!

Skrevet

Så lenge du ikke står og sitter slik som modellen så går det helt sikkert fint he he :)

Skrevet

Jeg synes den så trashy ut, beklager..

Skrevet

HVis du har kropp til en slik kjole og kanskje har et sjal over skuldrene, så kanskje det går....

Men desverre likte ikke kjolen, litt for trashy som tøysetipp sier.

Skrevet

Synes ikke den passer i bryllup...

Skrevet

Synesw kjolen var fin jeg, hvis du kler den - og ikke sitter og står slik som modellen - så kan jeg ikke skjønne at det skulle være noe galt i å bruke den!

Skrevet

Ser både trashy og billig ut. Husk du kan ikke ha så mye som en halv valk under den kjolen heller....

Skrevet

Syntes den er fin sålenge det er i sydligere strøk, hadde kanskje ikke brukt den her, men skulle jeg i bryllup nedover så syntes jeg det går an.

Skrevet

å hjelpes meg. den hadde ikke jeg tatt på meg til et bryllup hvertfall.

den kunne kanskje gått på et danskegulv hvis du er proff danser, men ellers var den litt trashy kanskje ja. sorry..... men det er bar man har forskjellig smak da.

Skrevet

Om du ter deg som dama på bildene, så ja. ;)

 

Syns ikke bar rygg på kjoler er så veldig pent uansett om det er bryllup eller hva det er. Foran var den fin. :)

Skrevet

Kjolen passar bedre til eit skumparty på Gran Canaria en til eit bryllup..

Skrevet

enig med jaja11!

Skrevet

Enig med de andre her...kjolen ser horete og billig ut..det gjør så og si nesten alt på den siden kjolen var på da...tordde jeg hadde kommet inn på en sex shop side jeg...

Skrevet

nei,usj......kan jo være modellen som får den til å se ille ut,men har sett reklamer fra illusjon opptil flere plasser og de kan se ut som en grossist til Club4 liksom.....sorry altså....

Skrevet

Ja den er for dristig i et bryllup...Sexy kjole,men passer ikke i bryllup..men til fest:-))

Skrevet

Jeg hadde aldri brukt denne kjolen i bryllup.

 

Siden du skriver at bryllupet er i sydlige strøk så forstår jeg at du vurderer denne kjolen for den var veldig fin. Den åpne ryggen gjorde at kjolen gikk fra å være en fin sommelig kjole med split til en "billig" kjole.

 

Kjolen i seg selv er ikke så horete som mange her skriver synes jeg, det har mye med hvordan modellen viser frem kjolen. Regner ikke med du skal stå på samme måte i bryllupet ;-)

 

Grensen er vanskelig, men jeg ville nok aldri brukt denne.

 

 

Skrevet

meeen etter å ha tittet litt på siden har jeg funnet et par kjoler som er mer passende....:

 

http://www.illusion.no/cc-moenstret-kjole-hvit-and-sort-p35739.html

 

http://www.illusion.no/raw-blomstret-kjole-cerise-p35308.html

 

http://www.illusion.no/moenstret-kjole-beige-and-sort-p35599.html

 

http://www.illusion.no/fashion-wave-kjole-sortmoenstret-p34663.html

 

http://www.illusion.no/fashion-wave-sara-kjole-hvit-p35334.html

 

håper du finner en du liker da....den du foreslo selv forresten var finere i fargen Byzantium (???....lilla....)

Skrevet

Tja..må si jeg syns den ble litt for porn star i mine øyne.Men det har mye med å si hvordan den blir fremstilt på nett siden også.Slike kjoler kan være fryktelig vulgær på noen og søte på andre.

Dette hadde vært lettere ta stilling til hvis du hadde hatt den på;)

Skrevet

Jeg ville ikke brukt den..

 

Hva med å kikke her:

www.forever21.com

www.gojane.com

 

Evt www.ebay.com

Skrevet

Joda, hvis du skal "jobbe" din vei gjennom bryllupet, så får du bare gå for den...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...