mirredutt Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Blir denne kjolen upassende i et bryllup? Bryllupet finner sted i sydligere strøk, så er på jakt etter en lett sommerkjole. http://www.illusion.no/kjole-qc-121-shell-pink-p35266.html
trippeltopp Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 SYnes kjolen var fin jeg Er bare noe med hvordan man bærer den.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 For meg hadde den vært for dristig i et bryllup, men det er vel opp til deg å avgjøre. Det kommer sikkert an på de som gifter seg, omgivelser, hvor "høytidelig" det skal være (om du skjønner)!
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, det synes jeg! Litt billig spør du meg, men smak og behag...
Bunnies by night Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 ja, jeg synes nok den er litt upassende for et bryllup ja...
Nyseryllikberta Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Har du kropp til det, så kjør på Men, en slik kjole krever at du virkelig kler den, ellers ser det billig ut, spør du meg!
Guri Malla har to små Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Så lenge du ikke står og sitter slik som modellen så går det helt sikkert fint he he
Bella Swan Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 HVis du har kropp til en slik kjole og kanskje har et sjal over skuldrene, så kanskje det går.... Men desverre likte ikke kjolen, litt for trashy som tøysetipp sier.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Synes ikke den passer i bryllup...
Monstermamma Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Synesw kjolen var fin jeg, hvis du kler den - og ikke sitter og står slik som modellen - så kan jeg ikke skjønne at det skulle være noe galt i å bruke den!
frk Nilsen Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Ser både trashy og billig ut. Husk du kan ikke ha så mye som en halv valk under den kjolen heller....
hellohello:-o Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 Syntes den er fin sålenge det er i sydligere strøk, hadde kanskje ikke brukt den her, men skulle jeg i bryllup nedover så syntes jeg det går an.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 å hjelpes meg. den hadde ikke jeg tatt på meg til et bryllup hvertfall. den kunne kanskje gått på et danskegulv hvis du er proff danser, men ellers var den litt trashy kanskje ja. sorry..... men det er bar man har forskjellig smak da.
Anne-B. Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 Om du ter deg som dama på bildene, så ja. Syns ikke bar rygg på kjoler er så veldig pent uansett om det er bryllup eller hva det er. Foran var den fin.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Kjolen passar bedre til eit skumparty på Gran Canaria en til eit bryllup..
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #18 Skrevet 5. oktober 2008 Enig med de andre her...kjolen ser horete og billig ut..det gjør så og si nesten alt på den siden kjolen var på da...tordde jeg hadde kommet inn på en sex shop side jeg...
Zikosu og William Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 nei,usj......kan jo være modellen som får den til å se ille ut,men har sett reklamer fra illusjon opptil flere plasser og de kan se ut som en grossist til Club4 liksom.....sorry altså....
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 5. oktober 2008 #20 Skrevet 5. oktober 2008 Ja den er for dristig i et bryllup...Sexy kjole,men passer ikke i bryllup..men til fest:-))
2 Sommerbarn Skrevet 5. oktober 2008 #21 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde aldri brukt denne kjolen i bryllup. Siden du skriver at bryllupet er i sydlige strøk så forstår jeg at du vurderer denne kjolen for den var veldig fin. Den åpne ryggen gjorde at kjolen gikk fra å være en fin sommelig kjole med split til en "billig" kjole. Kjolen i seg selv er ikke så horete som mange her skriver synes jeg, det har mye med hvordan modellen viser frem kjolen. Regner ikke med du skal stå på samme måte i bryllupet ;-) Grensen er vanskelig, men jeg ville nok aldri brukt denne.
Zikosu og William Skrevet 5. oktober 2008 #22 Skrevet 5. oktober 2008 meeen etter å ha tittet litt på siden har jeg funnet et par kjoler som er mer passende....: http://www.illusion.no/cc-moenstret-kjole-hvit-and-sort-p35739.html http://www.illusion.no/raw-blomstret-kjole-cerise-p35308.html http://www.illusion.no/moenstret-kjole-beige-and-sort-p35599.html http://www.illusion.no/fashion-wave-kjole-sortmoenstret-p34663.html http://www.illusion.no/fashion-wave-sara-kjole-hvit-p35334.html håper du finner en du liker da....den du foreslo selv forresten var finere i fargen Byzantium (???....lilla....)
aomeg Skrevet 5. oktober 2008 #23 Skrevet 5. oktober 2008 Tja..må si jeg syns den ble litt for porn star i mine øyne.Men det har mye med å si hvordan den blir fremstilt på nett siden også.Slike kjoler kan være fryktelig vulgær på noen og søte på andre. Dette hadde vært lettere ta stilling til hvis du hadde hatt den på
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 5. oktober 2008 #24 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg ville ikke brukt den.. Hva med å kikke her: www.forever21.com www.gojane.com Evt www.ebay.com
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #25 Skrevet 5. oktober 2008 Joda, hvis du skal "jobbe" din vei gjennom bryllupet, så får du bare gå for den...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå