Gå til innhold

Svak strek på gravd test etter 1/2 time

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo unektelig ekstra spennende når TO tester gir utslag, selv etter ca 1/2-time. Det skal ikke være lov om det skjer to ganger på rad uten at det er noe der. For som sagt- alle de testene vi begge har tatt tidligere uten å være gravid, de er jo like blendahvite selv etter lang tid. Greit nok at en test her og der kan gi feil utslag hvis den ligger for lenge, men TO stk på rad...jeg vet ikke jeg, men jeg hadde i hvert fall begynt å håpe for alvor!!!

Spenningen stiger......wuææææ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrulla86: Dette er meg som hadde samme opplevelse som deg i dag mårres, jeg tror jeg skal ta en til nå i kveld, er så nyskjerrig, blir jo nesten litt nervøs når noen sier de har hatt positiv test etter en stund, men så har de ikke vært gravid....huff, får håpe det ikke er slik!! har du tatt flere? er det vits i når det ikke er morgenurin?

Skrevet

jeg fikk 3 sånne!! ble pos etter en stund, (men kan jo ha vært kjemisk grav. da) og jeg var ikke gravid.

Håper du er det da! :)

Skrevet

okrer ikke teste i dag, selv om det er dagen for IKM...testet på lørdag og fikk negativ..kjempe skuffende..

jeg har hatt symptomer lenge, men de er gradvis borte, eller hvertfall svakere..mulig det har vært innbillning..

utsetter testingen til i morgen, og satser på at Mensen holder seg vekke:)orker ikke teste i dag og bli skuffet...

mye bedre å utsette det til i morgen?? hehe..ikke sant??

lykke til alle sammen...håper dere som har fått svake streker er gravide:)

Skrevet

curly: er du den samme curly som var inne på bim i 2005? jeg fikk barn i okt. 2005 og mener å huske nicket...jeg var ikke så altfor aktiv, men..brukte nicket "sparkepike"...

Skrevet

Tok en cb digital i dag å der lyste det GRAVID etter bare noen minutter!!!!!!!! nå er jeg lykkelig!! Når skal jeg kontakte lege egentlig? e bare 1 dag over IKM...

Skrevet

nope, var nok ikke her i 2005 jeg..er nok en annen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...