Gå til innhold

Svak strek på gravd test etter 1/2 time

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei jenter-) Jeg har fått en svak strek på billigtesten, men det skjedde ikke før etter 1/2 time. Den er akkurat like tjukk som den andre streken, og litt lys lilla i fargen(den andre er sterk lilla). Bør jeg bare se bort i fra det? Siden det kom etter så lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de sier jo at etter så lang tid er ikke resultatet gyldig. Fordi mankan få falsk positiv.

Ta en test i overimorgen tidlig og se da? :) Håper den er positiv på skikkelig da.

Skrevet

Ja det er vel sant. Er bare at jeg har tatt sikkert 100 slike tester før uten at det har kommet en bitteliten strek engang før selv etter et døgn...

Forrige gang jeg var gravid kom ikke streken før etter 10 minutter....

Menmen....får bare tenke at den er negativ... Helt til det evt. motbevisees;)

Skrevet

Det samme skjedde med meg og det viste seg at jeg var gravid. Er i uke 26 nå. Lykke til!!

Skrevet

Hei

Egentlig skal man ikke se på testen ette så lenge fordi da kan den vise feil. Hadde jeg fått et slikt resultat ville jeg ventet et par dager for så å ta en ny test.

Lykke til

Skrevet

Takk:-)

Blei litt gira nå! Var sikker på at det ikke var noe sjans for at jeg var gravid selv om jeg ikke har fått TR, men nå fikk jeg et lite håp:-)

Skulle gjerne ha ventet et par dager, men komer nok til å ta en ny test imorgen:-) Testoman vettu...haha

Skrevet

Tror nok du er gravid jeg:)

Det samme skjedde meg første gangen jeg testa meg da jeg var gravid, testen blei negativ. Så jeg la den fra meg of fortsatte med mitt, plutselig etter 20-30 minutt såg jeg på den og da var der to streker!! Goosh tenkte jeg!!! Dette var midt på dag! Så tok jeg en test seint på kvelden som blei positiv ganske fort:)

Skrevet

Viss du har tester tilgjengelig, så ville jeg tatt en til seinere ikveld jeg!! :)

Skrevet

Oi, så spennende.

Jeg har jo hele tiden hatt på følelsen at jeg har vært gravid.... men er jo 17-18 DPO og har ikke fått svak strek før nå. Men håper:-)

Takk for alle svarene!!

Skrevet

Så spennende da!! Skal krysse alt som kryssest kan for at det er i boks!! :) Og gi tilbakemelding når du har tatt en test igjen da!! :)

Spennende!!

Skrevet

Takk igjen:-):-)

Skal si ifra når jeg har tatt test igjen ja...

Føler jeg får litt for mye håp nå...hehe;)

Skrevet

Jeg opplevde det samme i dag, men den ble litt svak etter ca 4-5 minutter, SKIKKELI SVAK.....men så etter ti minutter var den ganske sterk, men ikke så sterk som kontrollstreken nei....men jeg har trua!! skal ha mensen i dag eller i mårra, men kjenner ikke noe til den slik jeg pleier.... vi tester oss i mårra da!!!!

Skrevet

Hvis den ble ganske sterk etter 10 minutter er jeg sikker på at du er gravid ja! :-)

Blir med på testing imorgen:-)

Lykke til!!!!

Nervepirrende det her.....:S

Skrevet

Håper dere er gravide. jeg testet også svakt positivt for en uke siden. Men ingenting har skjedd.. Hverken når jeg tester eller med tanke på mensen.. Skal derfor til lege i morgen.

Masse lykke til jenter;)

Skrevet

Herregud, jeg er så teit!!! Tok enda en test, og det var jo ikke på morgenurin!

Den samme SVAAAKE streken kom opp(bare litt svakere), og denne gangen først etter 45 minutter....

Skjønner ingenting jeg... Får fortsatt ganske sterke ELtester...

Made in bed o",): Lykke til hos legen imorgen!!! Håper du får et positiv svar;)

Skrevet

Gurimalla så spennende det er å følge med på dere Skrulla86 og made in bed. Og alle de andre i det "kjedelige venteromet" . Kanskje fordi jeg har det likt selv. Ikm var den 1 okt jeg hadde el 18 sept og ingen mens ennå. Elteste slår ut, men testtreken er ikke fullt så kraftig som kontrollstreken. men den er sterk! Har tatt 7 (!!!) negative tester til nå. Siste test var på fredagsmorgen med CB digital. Føler meg i grunn gravid så jeg håper testene tar feil.

Vet ikke helt når jeg skal teste på nytt, begynner å bli dyrt dette! Kanskje på tirsdagsmorgen??

Det er jo noen av oss som må bli gravide i følge statestikken. I ikm uke 40 er det nå bare 4 gravide,15 har fått mensen og vi er hele 8 som er over ikm! det gir gode odds for oss som går å venter...

Masse lykke til alle sammen! Made i bed: lykke til på legen i morgen!

Skrevet

Men på graviditetstester så har dte ikke noe å si hvor sterk teststreken er, der gjelder det bare å få en strek:) Ikke som med el-tester.

Skrevet

Ganske spennende det her ja!! Virker så rart at så mange av oss bare venter på mensen...... Er det vanlig??

Jeg har også fått flere Eltester hvor teststreken er veldig sterk, men bittelitt svakere enn kontrollstreken..

Nå har jeg fått litt for mye troa på at jeg er gravid, men håper iallefall at en av oss er det!!!!! Du får si ifra når enten Tr kommer eller testen er positiv.-)

Skrevet

Å HERREGUUUUUD, Skrulla86!! Dette er jo skiiiitspennende!!! Har fulgt spesielt med på deg og Made in bed, her, og nå SKAL vi ha positive tester på dere!!! Shit, dette er bedre en krim'en jeg leser på for tiden.

Du, har du flere billigtester liggende? Jeg skal ikke være den som pusher på og gir falske forhåpninger, men hadde jeg vært deg, så tror jeg jeg hadde testet hver time:-) Hehe... i løpet av min "karriere" som bli-gravider, så har jeg vel tatt ca en trillion tester, ingen antydning til svak test, selv etter et par døgns venting...hehe!!

jeg har trua på at det er noe der inne, jeg.

Lov oss at du sier ifra for hver test du har, så vi får følge med på utviklingen!! (Nå må jeg ta meg av søndagsmiddagsgjestene mine, men kommer innom igjen senere i kveld),

SHIT, så spennende. Jeg krysser ALT jeg har!!!!

Skrevet

For et par år siden tok jeg en test som viste positiv lenge etter at jeg hadde tatt testen. Jeg var ikke gravid viste det seg, men ble rimelig forvirret av det!

Skrevet

Så spennende skrulla86, jeg fikk mens 1okt en dag før:( men har nå kjøpt damiana og wild yam så håper spiren sitter neste mnd:)

Håper inderlig at du er gravid nå du har jo så mange symtomer også.

Du MÅ holde oss oppdatert da og lykke til:)

Skrevet

Det er rimelig spennende ja...

Har 2 tester igjen, og det er jo veldig få:( Men har bestilt flere...haha! Regner med å få dem på tirsdag eller onsdag...

Tar kanskje 1 til ikveld, og iallefall 1 imorgen:-)

Jeg vet alle sier at man ikke skal se på dem etter 5-10 minutter, men jeg har tatt MANGE slike tester før, og latt de ligge i flere timer. Og idag har jeg plutselig fått 2 stk med svake streker etter 1/2 time. Blir utrolig skuffa hvis det ikke har noe å si...+at jeg fikk positiv ELtest igår... huff... blir nervevrak av dette jeg:P

Jeg og Made in Bed har vel hatt rimelig merkelige sykluser, så blir spennende å se hvrdan det ender opp..haha...:-)

Du får ha det hyggelig med søndagsmiddagsgjestene dine da!!

Skal selvfølgelig si ifra når jeg tar flere tster, utrolig godt å ha noen å dele tankene med!

Ha en hyggelig kveld, og takk for at du krysser alt du har for meg:):):)

Skrevet

Forrige innlegget var forresten til scooby doo.-)

Små einsteins: Så kjedelig at du fikk mensen idag da!!! Men da satser vi på at neste pp er DIN pp:-)

Har faktisk ikke like mange symptomer nå lenger, eller de er mye svakere. Men tisser som en gud, TYDELIGe blodårer på brystvortene, følsom til tusen(drit deppa til overlykkelig på 1sek, og tyr til tårene ofte), vondt i korsryggen....ja det var jo noen...hehe. Men er vel mange som har symptomer uten å være gravide og:(

Skal selvfølgelig si ifra når jeg finner ut mer....kos deg ikveld!!!

Skrevet

KOzy 1pp: fikk du bare en positiv test etter tiden, eller fikk du flere?? Blei litt nysgjerrig:-)

Skrevet

Jeg tok kun en test. Jeg så en positiv strek etter ca. en time, og ble i tvil. Jeg tenkte at jeg kanskje hadde testet for tidlig og hadde planer om å teste igjen om noen dager, men fikk mensen så da var den saken klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...