kyllerylle Skrevet 3. november 2008 #51 Skrevet 3. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA
Solsikk1 Skrevet 3. november 2008 #52 Skrevet 3. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA
Gjest nanny carrie Skrevet 3. november 2008 #53 Skrevet 3. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA
ღCinnamonღ Skrevet 3. november 2008 #54 Skrevet 3. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA
froeken Skrevet 4. november 2008 #55 Skrevet 4. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken
Mikkemafian Skrevet 4. november 2008 #56 Skrevet 4. november 2008 Dytte litt på denne, nå er det snart min tur også... Superspennende!!
petra :) Skrevet 4. november 2008 #57 Skrevet 4. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken
Musemor med tre søte små Skrevet 4. november 2008 Forfatter #58 Skrevet 4. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken
mammagullet Skrevet 5. november 2008 #59 Skrevet 5. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.)
baby nr 3:) Skrevet 6. november 2008 #60 Skrevet 6. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.)
Mikkemafian Skrevet 6. november 2008 #61 Skrevet 6. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.)
Mistet den ene + feb 2010 baby Skrevet 7. november 2008 #62 Skrevet 7. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.) Mistet den ene 3 pp etter SA i august
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 7. november 2008 #63 Skrevet 7. november 2008 ¸.•°´¯) 09:21 7.11.2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! Little.miss.sunshine, inn i 4pp... -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.) Mistet den ene 3 pp etter SA i august
Gjest Skrevet 7. november 2008 #64 Skrevet 7. november 2008 ¸.•°´¯) 09:21 7.11.2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! Little.miss.sunshine, inn i 4pp... - Made in bed. Inn i 5.pp -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.) Mistet den ene 3 pp etter SA i august
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 7. november 2008 #65 Skrevet 7. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! Little.miss.sunshine, inn i 4pp... - Made in bed. Inn i 5.pp -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.) Mistet den ene 3 pp etter SA i august vaskedama 1pp
Troika-3blå Skrevet 8. november 2008 #66 Skrevet 8. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! Little.miss.sunshine, inn i 4pp... - Made in bed. Inn i 5.pp -ingvildks (har dustekropp) -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.) Mistet den ene 3 pp etter SA i august vaskedama 1pp
Pink Skrevet 9. november 2008 #67 Skrevet 9. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! Little.miss.sunshine, inn i 4pp... - Made in bed. Inn i 5.pp -ingvildks (har dustekropp) -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.) Mistet den ene 3 pp etter SA i august vaskedama 1pp Pink (2SA)
Gjest Skrevet 10. november 2008 #68 Skrevet 10. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! Little.miss.sunshine, inn i 4pp... - Made in bed. Inn i 5.pp -ingvildks (har dustekropp) - Elisabeth'77 -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.) Mistet den ene 3 pp etter SA i august vaskedama 1pp Pink (2SA)
superspent75gravid Skrevet 10. november 2008 #69 Skrevet 10. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! Little.miss.sunshine, inn i 4pp... - Made in bed. Inn i 5.pp -ingvildks (har dustekropp) - Elisabeth'77 -superspent75 -------------------------------GRAVID------------------ Kyllerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.) Mistet den ene 3 pp etter SA i august vaskedama 1pp Pink (2SA)
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 10. november 2008 #70 Skrevet 10. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! Little.miss.sunshine, inn i 4pp... - Made in bed. Inn i 5.pp -ingvildks (har dustekropp) - Elisabeth'77 -superspent75 -_Lille_ Inn i 3pp (ikke fått tr enda, men bare negative tester.. sikkert bare noe tull med syklusen). -------------------------------GRAVID------------------ Ky llerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.) Mistet den ene 3 pp etter SA i august vaskedama 1pp Pink (2SA)
BabyMe Skrevet 11. november 2008 #71 Skrevet 11. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Made in bed o",) 4.pp - *Mo9cA* - Gleder_oss - froeken -Petra:), 2.pp, neg.test og ingen mens ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagullet (3.pp) kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie -*Victors mom* Vil ha nr2 (1pp) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp - Nanny Carrie. -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise - Solsikk1 -*ønsker en prinsesse* inn i 3pp. (Er temmelig sikker på at mens kommer imorra. Tester bare blendahvitt, og bruker å få utslag tidlig når jeg er gravid.) - MorFarOgEnLitenMedTut + 2.pp, da kom tanta på besøk -snart 3:) Over i 4.pp, deppa.. Trilletralle, 1. fryseforsøk gikk ikke gitt!! Huff, kjipt å jobbe i dag!!! Little.miss.sunshine, inn i 4pp... - Made in bed. Inn i 5.pp -ingvildks (har dustekropp) - Elisabeth'77 -superspent75 -_Lille_ Inn i 3pp (ikke fått tr enda, men bare negative tester.. sikkert bare noe tull med syklusen). -------------------------------GRAVID------------------ Ky llerylle 1pp etter SA Froeken Mammagullet (3.pp.) Mistet den ene 3 pp etter SA i august vaskedama 1pp Pink (2SA) BabyMe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå