mammagullet Skrevet 15. oktober 2008 #26 Skrevet 15. oktober 2008 ---Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - mihi 6.pp - Snupppelurra 2pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) ---Fredag 7 November--- - Mor,far og en liten med tut ۩ - ingvildks 5pp ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- --------------------------GRAVID------------------ ------------
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. oktober 2008 #28 Skrevet 16. oktober 2008 ---Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - mihi 6.pp - Snupppelurra 2pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) ---Fredag 7 November--- - Mor,far og en liten med tut ۩ - ingvildks 5pp ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- --------------------------GRAVID------------------ ------------
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. oktober 2008 #29 Skrevet 16. oktober 2008 A1973, så kjekt at du er her inne med oss da! :-)
Mikkemafian Skrevet 17. oktober 2008 #30 Skrevet 17. oktober 2008 ---Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - mihi 6.pp - Snupppelurra 2pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) ---Fredag 7 November--- - Mor,far og en liten med tut ۩ - ingvildks 5pp -Trilletralle (tror jeg havner her) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- --------------------------GRAVID------------------ ------------
Musemor med tre søte små Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #31 Skrevet 19. oktober 2008 --Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - mihi 6.pp - Snupppelurra 2pp - Mor,far og en liten med tut ۩ ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp -Trilletralle (tror jeg havner her) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- --------------------------GRAVID------------------ ------------
ღCinnamonღ Skrevet 21. oktober 2008 #33 Skrevet 21. oktober 2008 --Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - mihi 6.pp - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp -Trilletralle (tror jeg havner her) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- --------------------------GRAVID------------------ ------------
mihi Skrevet 21. oktober 2008 #34 Skrevet 21. oktober 2008 --Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp -Trilletralle (tror jeg havner her) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- --------------------------GRAVID------------------
*Babyønske* Skrevet 23. oktober 2008 #36 Skrevet 23. oktober 2008 --Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp -Trilletralle (tror jeg havner her) ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- --------------------------GRAVID------------------ mihi
Mikkemafian Skrevet 23. oktober 2008 #37 Skrevet 23. oktober 2008 --Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- --------------------------GRAVID------------------
ønsker spire 87 Skrevet 23. oktober 2008 #38 Skrevet 23. oktober 2008 --Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- --------------------------GRAVID------------------
kyllerylle Skrevet 27. oktober 2008 #40 Skrevet 27. oktober 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- --------------------------GRAVID------------------ anmarie
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. oktober 2008 #41 Skrevet 29. oktober 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp --------------------------GRAVID------------------
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 31. oktober 2008 #42 Skrevet 31. oktober 2008 Dytter da det er straks vår uke! Kanskje er noen som tester snart?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 31. oktober 2008 #43 Skrevet 31. oktober 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp --------------------------GRAVID------------------ Samsyn og lille Camilla
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 31. oktober 2008 #44 Skrevet 31. oktober 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp --------------------------GRAVID------------------
LilleMy- Skrevet 1. november 2008 #45 Skrevet 1. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - BabyMe (2.pp) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp --------------------------GRAVID------------------
BabyMe Skrevet 1. november 2008 #46 Skrevet 1. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp --------------------------GRAVID------------------
Duddlidu Skrevet 2. november 2008 #47 Skrevet 2. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp --------------------------GRAVID------------------
Gjest Skrevet 2. november 2008 #48 Skrevet 2. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise --------------------------GRAVID------------------
BabyMe Skrevet 3. november 2008 #49 Skrevet 3. november 2008 dytter for nå er det jo vår uke så den bør være opp på side 1 nå
superspent75gravid Skrevet 3. november 2008 #50 Skrevet 3. november 2008 Mandag 3 November--- - får jeg en til? - Solsikk1 - Made in bed o",) 4.pp - nanny carrie 2 pp etter 2SA(wow, det så litt sykt ut egentlig... men vi kjører pergo denne mnd også! this is our month!) - *Mo9cA* - Gleder_oss ---Tirsdag 4 November--- - Samsyn og lille Camilla (2pp etter SA) - Mor,far og en liten med tut ۩ -*ønsker en prinsesse* 2 pp ---Onsdag 5 November--- - monkri -_Lille_ - Hønslovise (2pp) - tjorven-nr 3 ( 3 pp.) - snart3... (3 pp.) - Mammagull kyllerylle 1pp efter SA - Lillemy (6 pp) - BareInnbildning (3 pp) ---Torsdag 6 November--- - Tobarnsmamma i -09? 6pp - Pink (2 SA) - mihi 6.pp -**Vilja** 10pp -Trilletralle måtte flytte, jeg... ---Fredag 7 November--- - ingvildks 5pp - anmarie ---Lørdag 8 November--- - klar for å bli gravid:) 5 pp - Little.miss.sunshine:-) ---Søndag 9 November - vaskedama 1pp! - Elisabeth'77 - A1973 (24-dagers syklus er greit! :-)) - BabyMe (tror jeg... hatt litt ujevn syklus. Så flyttet litt på meg) 2pp - superspent75, 1pp -----------------------IKKE GRAVID---------------------------- - Samsyn - Tanta kom 1 uke før tiden gitt!!! fysj, over i 3 pp - Hønselovise --------------------------GRAVID------------------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå