Madamina Skrevet 3. oktober 2008 #26 Skrevet 3. oktober 2008 Hentet nettopp min pakke. En positiv overraskelse. Avent-smokker, Avent flaske, bind og tran var kjekt. Resten i sånne gratis størrelse. Melkedispenseren får vi ettersendt. Beste gratispakken så langt.
babygullz <3 vilde Skrevet 3. oktober 2008 #27 Skrevet 3. oktober 2008 weehee, min lapp hadde også kommet=)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 3. oktober 2008 #28 Skrevet 3. oktober 2008 Hehe, den fikk jeg også idag...Fikk hentet den også Syntes det var en ganske bra pakke:)
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #29 Skrevet 4. oktober 2008 klar-hvert-øyeblikk kommer melkepulverdispenseren automatisk eller må du si ifra, etter som du vet at den blir ettersendt??? Ja, beste gratispakka så langt.....kjekt med disse gratis-pakkene, man sparer jammen en del penger på det. Så denne kostet over 170 kr normalt.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 4. oktober 2008 #30 Skrevet 4. oktober 2008 har ikke lest lappen som fulgte med så nøye. men det stod iallfall at jeg måtte sende mail for å få den tilsendt...Stod noe informasjon som skulle i den mailen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå